Me n'alegro que el nostre president hagi fet veure a alguns d'allà dins que fins aquí podíem arribar. Era necessari que la veu més autoritzada del club deixés clares unes quantes cosetes i com a mínim fagi veure a alguns dels nostres jugadors que no som idiotes i que ja ten tenim el pap ple de tanta vagància!
Normalment aquestes rajades no serveixen de massa, però com a mínim crec que amb les seves paraules deixa palès quin és ara per ara l'estat d'ànim de l'afició del Sabadell. En aquest habitual oasi que es viu entorn del nostre club, on sembla que mai passi res, i on mai cap veu crítica alça la veu, cal de tant en tant que algú posi les coses a lloc.
Aquí el que no curra i es guanya el sou.. FORA! Ja li poden quedar 20 anys de contracte, que aquí ja no té lloc, així de clar! Aviso para navegantes pels qui continuïn i els que puguin acabar venint... Estic desitjós de saber a quins jugadors el president els comunicarà personalment la seva baixa del club, doncs crec que serà molt revelador...
Sigui com sigui, una altra de les conclusions que es poden treure de tota aquesta moguda és que al nostre míster li falta autoritat en aquest vestuari.
Per cert, algú ens dirà algún dia que hi hagut de cert de tot el munt de lesions, i sobretot, de "molèsties" que hem anat arrossegant tota la temporada?
Cada cop més tinc la sensació de que aquí hi hagut uns quants que s'han esborrat intencionadament, amb la clara intenció de que la porqueria no els esquitxi... A mi ja em perdonareu, però per una amigdalitis un jugador professional no s'ha de perdre un partit, així de clar.