Autor Tema: president molt enfadat . Demà Diari Sabadell vé calentet  (Llegit 9540 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
  • Gènere: Masculí
Re:president molt enfadat . Demà Diari Sabadell vé calentet
« Respondre #1 el: 28 de Maig de 2012, 23:37:55 pm »
llamame mal pensado,pero eso de incluso los que se han bajado del barco estando aun en marcha.....me suena a manu lanza,que desde el dia del almeria que ya estabamos salvados matematicamente.... ...tiene unas molestias que le impiden jugar  :ejem :ejem

me gusta tambien eso de amenazo con dar mas bajas de las previstas.....since ramente para competir en segunda A con garantias,de este equipo valen 6-7 jugadores no mas,y si nos salvamos es por el descenso del villarreal........a lmenos a dia hoy
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2012, 23:41:11 pm per Dante SBD »

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #2 el: 28 de Maig de 2012, 23:49:07 pm »
Totalment d'acord amb el president, però també li voldria recordar que l'entrenador també és responsable de les darreres arrastrades de l'equip i que han fet que caiguem en posicions de descens.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #3 el: 29 de Maig de 2012, 00:14:17 am »
Con este partido los jugadores no se imaginan el daño que han hecho al club». Por otra parte, el hecho de caer a la 19ª plaza (de teórico descenso que evita el Villarreal B) también irritó a Soteras. «Nos lo hemos buscado nosotros mismos con una falta total de implicación de los jugadores en esta recta final del campeonato».

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
« Respondre #4 el: 29 de Maig de 2012, 00:24:17 am »
Totalment d'acord amb el president, però també li voldria recordar que l'entrenador també és responsable de les darreres arrastrades de l'equip i que han fet que caiguem en posicions de descens.

no es que l'entrenador tambe sigui responsable,esque es el principal responsable de la patetica imatge que estem donant

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #5 el: 29 de Maig de 2012, 09:00:41 am »
Comparteixo totalment la indignació amb Soteras, però em fa por que una de les fonts d’aquest cabreig sigui la preocupació per si baixa un equip de primera, ja que Soteras segur que sap o intueix més coses que qualsevol de nosaltres, està en el “ajo”.

Estic convençut que aquesta por és una paranoia col-lectiva i que es deu a que tots tenim mala conciència, a partir de Setmana Santa ho estem fent fatal. En aquest país som molt poc seriosos per fer baixar clubs de futbol per temes econòmics, però un dia o altre s'haurà de començar... i en aquests moments el Món ens està mirant en lupa i fer això seria un sintoma de país seriós.

Un dels greus problemes de la temporada 11/12, ha tstat que es va començar a confeccionar l’equip, tard, a partir d’Ipurua, avui fa un any era el primer dia que sabiem on jugariem la temporada segúent, i això ens ha lastrat durant tot l’any. Però és que aquest any encara és pitjor, ja que en aquests moments encara no sabem al 100% on jugarem la temporada que ve.

Tant de bó que guanyem a Las Palmas, però veig l’equip tant poc per la labor….
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2012, 09:10:34 am per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #6 el: 29 de Maig de 2012, 09:00:46 am »
Joer, doncs la setmana passada hi havia alguns foreros que els hi suava quedar 4rts per la cua :rant: :wall: :wall

Sempre seré Arlekinat!!!

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #7 el: 29 de Maig de 2012, 09:13:30 am »
No crec que sigui perque "sap algo"

Simplement es el sentir de tota l'afició que va estar al camp l'altre dia. Hi ha jugadors que ja fot tems que estan pensant en les vacances

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2012, 10:07:01 am »
100% d'acord amb el presi, pero recordarli q l'equip el va idear ell, el mister i el xavi roca...

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #9 el: 29 de Maig de 2012, 13:54:12 pm »
Crec que la figura mes important que té el club és sense cap mena de dubte, el Sr. Soteras, se lideu tant a aquest home !!!! Penso personalment que va camí de superar al millor pressident que hem tingut mai, Don Ricardo Rossón i per tant el que digui Soteras per mi i de momen va a misa. I si ens hem de quedar amb 6-7 jugadors, doncs endavant i si algú realment s'ha esborrat aquests partits (ells ho sabran millor que nosaltres) doncs fora i que sortin retratats.

Pel demés penso que quedar quart per la cua o no, un cop es sap QUE NO BAIXARÀ el quart, SOTA CAP CONCEPTE, no és una cosa tant important, el problema realment és que s'ha arrivat amb manca d'actitud i també diria d'aptitud, i aquest és el veritable problema.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #10 el: 29 de Maig de 2012, 14:12:08 pm »
Quan el president diu: "dar más bajas de las previstas en principio"

Dels 11 jugadors més 3 de suplens que van jugar diumenge, per quins jugadors van aquestes paraules?

Quins d'aquests jugadors abans de jugar aquest diumenge, creieu que renovarien i quans despres???

Jo només renovaria com a molt a 4 d'aquest 14 jugadors!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
« Respondre #11 el: 29 de Maig de 2012, 14:20:44 pm »

Dels 11 jugadors més 3 de suplens que van jugar diumenge, per quins jugadors van aquestes paraules?

Quins d'aquests jugadors abans de jugar aquest diumenge, creieu que renovarien i quans despres???

del 11 que va sortir diumenge al camp,segons van deixar caure a RS,nomes es quedarien 3 o 4.....4 comptant al baha que te contracte

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #12 el: 29 de Maig de 2012, 14:23:15 pm »
100% d'acord amb el presi, pero recordarli q l'equip el va idear ell, el mister i el xavi roca...

eso no tiene nada que ver, ellos los ficharon y les pidieron trabajo y sacrificio, no podian saber lo que harian dadas las circustancias  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #13 el: 29 de Maig de 2012, 15:29:20 pm »

Per mi se salvarien Mackay, Ramírez, Héctor Simón y Aarón Bueno. Poc més. Potser Florian també.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #14 el: 29 de Maig de 2012, 16:23:55 pm »
a veure si un dia en carreras es caga en tot en una roda de premsa i deixa de  justificar lo injustificable
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #15 el: 29 de Maig de 2012, 16:51:04 pm »
 Mare meva a bones hores, entenc el descontent del presi pero jo el diumenge vaig veure a un equip de 3a divisió a sobre el camp  :paret :paret :paret
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #16 el: 29 de Maig de 2012, 19:30:45 pm »
Me n'alegro que el nostre president hagi fet veure a alguns d'allà dins que fins aquí podíem arribar. Era necessari que la veu més autoritzada del club deixés clares unes quantes cosetes i com a mínim fagi veure a alguns dels nostres jugadors que no som idiotes i que ja ten tenim el pap ple de tanta vagància!
Normalment aquestes rajades no serveixen de massa, però com a mínim crec que amb les seves paraules deixa palès quin és ara per ara l'estat d'ànim de l'afició del Sabadell. En aquest habitual oasi que es viu entorn del nostre club, on sembla que mai passi res, i on mai cap veu crítica alça la veu, cal de tant en tant que algú posi les coses a lloc.
Aquí el que no curra i es guanya el sou.. FORA! Ja li poden quedar 20 anys de contracte, que aquí ja no té lloc, així de clar! Aviso para navegantes pels qui continuïn i els que puguin acabar venint... Estic desitjós de saber a quins jugadors el president els comunicarà personalment la seva baixa del club, doncs crec que serà molt revelador...
Sigui com sigui, una altra de les conclusions que es poden treure de tota aquesta moguda és que al nostre míster li falta autoritat en aquest vestuari.
Per cert, algú ens dirà algún dia que hi hagut de cert de tot el munt de lesions, i sobretot, de "molèsties" que hem anat arrossegant tota la temporada???? Cada cop més tinc la sensació de que aquí hi hagut uns quants que s'han esborrat intencionadament, amb la clara intenció de que la porqueria no els esquitxi... A mi ja em perdonareu, però per una amigdalitis un jugador professional no s'ha de perdre un partit, així de clar.
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2012, 19:35:43 pm per Vicenç »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #17 el: 29 de Maig de 2012, 21:01:27 pm »

Per mi se salvarien Mackay, Ramírez, Héctor Simón y Aarón Bueno. Poc més. Potser Florian també.

I David De Navas? Que ens ha salvat tants i tants partits? I Juve? I Olmo que a principi de temporada era el crack? I Lao que ho ha jugat tot? I Fito i Eneko que no han pogut demostrar qüasi res? I Antonio Hidalgo, que ens ha donat moltíssim al mig del camp?

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #18 el: 29 de Maig de 2012, 21:03:30 pm »

I David De Navas? Que ens ha salvat tants i tants partits? I Juve? I Olmo que a principi de temporada era el crack? I Lao que ho ha jugat tot? I Fito i Eneko que no han pogut demostrar qüasi res? I Antonio Hidalgo, que ens ha donat moltíssim al mig del camp?

Fijate bien, está hablando únicamente de los 14 que jugaron el domingo, no de los demás que nombras tu.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #19 el: 29 de Maig de 2012, 21:15:01 pm »
 ;D el presi sa dado cuenta que para jugar en liga adelante se necesita jugadores de la categoria  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: menudo mosqueo
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!