Autor Tema: El 9 esportiu  (Llegit 6851 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
El 9 esportiu
« el: 14 de Agost de 2011, 08:25:02 am »
Doncs si, avui dia 14 d'agost surt el 9 esportiu regular-ment, per veure com era quant m'he llevat el primer que fet es anar-lo a comprar per fer unes certes comparaciòns amb els altres esportius.
El compro m'assec a taula i fullejo el diari, Barça..mes Barça... Espanyol...un anunci del Girona reclamant que ens fem socis ( us sona) i sorpresa una pagina sencera parlant del Sabadell des que la temporada 1999/00 es var aconseguir la copa federació fins l'arribada altre cop a segona A he intentat posar un enllaç però !!! sorpresa ¡¡¡ per poder llegir-ho has de pagar nomès tens gratis la portada    el nou esportiu
doncs ja tenim un altre diari per comentar i esperem que la pagina sencera que posen avui no sigui flor d'un dia :mmmm
« Darrera modificació: 14 de Agost de 2011, 08:32:09 am per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
Re:El 9 esportiu
« Respondre #1 el: 14 de Agost de 2011, 12:28:32 pm »
Ja que no es poden posar enllaços he fet una fot de la pagina que parla del Sabadell
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat AlbertRR

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #2 el: 14 de Agost de 2011, 17:06:17 pm »
La intenció és aquesta, donar una pàgina (al menys) al Sabadell i cert protagonisme en el context del diari ja que no deixa de ser un club de segona divisió. Per fer-ho intentarem donar la informació més fidedigna i encertada possible, a més de reportatges i entrevistes que esperem us interessin a tothom.

Per a qualsevol queixa o comentari, us podeu adreçar a aquest usuari per privat o comentar-ho en aquest mateix tema.

Per cert, demà parlarem sobre qui té ara mateix en cartera el Sabadell per cobrir la posició de davanter centre. Sabrem què passa amb els noms que s'han donat últimament i donarem algun més que pot interessar a la secretaria tècnica.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #3 el: 14 de Agost de 2011, 17:36:44 pm »
La intenció és aquesta, donar una pàgina (al menys) al Sabadell i cert protagonisme en el context del diari ja que no deixa de ser un club de segona divisió. Per fer-ho intentarem donar la informació més fidedigna i encertada possible, a més de reportatges i entrevistes que esperem us interessin a tothom.

Per a qualsevol queixa o comentari, us podeu adreçar a aquest usuari per privat o comentar-ho en aquest mateix tema.

Per cert, demà parlarem sobre qui té ara mateix en cartera el Sabadell per cobrir la posició de davanter centre. Sabrem què passa amb els noms que s'han donat últimament i donarem algun més que pot interessar a la secretaria tècnica.

Doncs estarem amatents amb el nou diari  :ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #4 el: 14 de Agost de 2011, 23:37:19 pm »

Doncs un que demà se'l comprara! :beer2

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #5 el: 15 de Agost de 2011, 16:23:45 pm »
aixi m'agrada  :mml:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #6 el: 15 de Agost de 2011, 17:29:54 pm »
felicitats pel javi chica i l'albert.

i, x cert, companys foreros... q diu avui El9 esportiu sobre els 'possibles'?
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #7 el: 16 de Agost de 2011, 14:11:56 pm »
felicitats pel javi chica i l'albert.

i, x cert, companys foreros... q diu avui El9 esportiu sobre els 'possibles'?
AQUEST DIARI ES EL MILLOR PER ESTAR INFORMAT DE LA ACTUALITAT ARLEQUINADA , AVUI  DOS PAGINES UNA ENTREVISTA EXTENSA A CARRERAS I INFORMACIO SOBRE UNA CESSIÓ (NABIL BAHA) BON DIARI ESPORTIU SI SENYOR!!!!!!!! :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
C.E. SABADELL

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #8 el: 16 de Agost de 2011, 16:55:01 pm »
Entrevista a doble pàgina, el que està clar que aquesta setmana que DS són de vacances el comprarem

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #9 el: 19 de Agost de 2011, 12:07:25 pm »
Altament recomanable el diari, l'he comprat avui i m'ha donat bona impressió pel que fa al futbol català i al Sabadell en particular. :ok
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #10 el: 19 de Agost de 2011, 14:26:07 pm »
Altament recomanable el diari, l'he comprat avui i m'ha donat bona impressió pel que fa al futbol català i al Sabadell en particular. :ok
jo també l'he comprat m'ha donat una molt bona inpressió .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #11 el: 19 de Agost de 2011, 19:42:51 pm »
Jo ja era lector del 9 Esportiu quan aquest entrava regalat amb l'Avui , i ja avisava de que estava tot molt ben tractat , sense caure en fanatisme culé , fent realment les funcions d'un diari esportiu de pais. Però es que aquesta setmana amb l'estrena ha sigut una passada. Cada dia 1 o 2 pagines a tot color del Sabadell , amb entrevista a Lluis Carreras , analisis del numeró de socis , la pretemporada , el nostre via crucis per la segona B , el tema Baha.....sensaciona l

Desconnectat AlbertRR

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #12 el: 28 de Agost de 2011, 00:54:03 am »
Demà diumenge tindreu la crònica del magnífic partit que ha jugat el Sabadell.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #13 el: 28 de Agost de 2011, 01:08:28 am »
Doncs jo hem vaig subscriure digitalment per 36€/mes!! :visca :visca

Igualment algun dissabte o diumenge m'el compraré!!! :ok

Gracies per fer premsa esportiva en Català i cobrir el Sabadell com es mereix :clap :clap
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #14 el: 28 de Agost de 2011, 03:37:49 am »
Un  :clap :clap :clap :clap :clap :clap pel 9 ESPORTIU  :bandera

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #15 el: 28 de Agost de 2011, 11:00:41 am »

Bravo, 9 Esportiu quina lliço a SPORT i mundodeportivo :oooooo:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #16 el: 25 de Octubre de 2011, 10:18:05 am »
Avui al 9esportiu a la pagina 20 parla sobre:

Les assistències als camps catalans de segona A

EL SABADELL, EL CATALÀ AMB MÉS PÚBLIC · Dels quatre estadis catalans, la Nova Creu Alta és el que té una mitjana d’espectadors més alta, amb quasi 5.200
EL BARÇA B, A LA CUA · Al Miniestadi amb prou feines se superen els 3.000

:ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #17 el: 25 de Octubre de 2011, 22:03:08 pm »
Avui al 9esportiu a la pagina 20 parla sobre:

Les assistències als camps catalans de segona A

EL SABADELL, EL CATALÀ AMB MÉS PÚBLIC · Dels quatre estadis catalans, la Nova Creu Alta és el que té una mitjana
d’espectadors més alta, amb quasi 5.200
EL BARÇA B, A LA CUA · Al Miniestadi amb prou feines se superen els 3.000
 :ok

I encara tenen sort del partit que vam anar nosaltres que els fa pujar brutalment la mitjana. Filials en una lliga a banda ja!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #18 el: 27 de Octubre de 2011, 17:26:42 pm »
i el millor la foto del Pedro

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #19 el: 21 de Abril de 2012, 13:02:43 pm »
Sens dubte quina sort tinc de ser lector d'aquest diari. Avui per exemple , dia de classic , e igualment dues pàgines senceres d'informació del derby català d'aquesta tarda , i durant la setmana han fet coses també interessants sobre el partit . I a sobre  , l'ultima pagina del diari d'avui també dedicada al Sabadell.
En canvi , MD cada cop va a pitjor. Ahir el vaig fullejar en un bar i del mini trosset dedicat al Sabadell , error monumental al titular dient que el partit es jugava a Montilivi. En fi , espero que tots els arlequinats obrin els ulls i no quedi ningú llegint encara aquell fanzine barcelonista de baixa cualitat.