Autor Tema: el ce sabadell ha pecado de picardia  (Llegit 4170 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
el ce sabadell ha pecado de picardia
« el: 29 de Maig de 2012, 09:41:49 am »
que pasa si te dicen a ti que te echan del trabajo,pasas de todo pues eso e3s lo que ha echo el sabadell arrastrarse por el campo, se habla al final de temporada de echar a gente no un mes y medio antes, somos muy nobles en esta categoria y los palos nos haran fuertes aunque nos duelan y ante todo ce sabadell, ningun jugador esta por delante de nuestro ce sabadell :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:,JUGADORES:O PATATERO :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re:el ce sabadell ha pecado de picardia
« Respondre #1 el: 29 de Maig de 2012, 09:58:10 am »
Creo saber por donde van los tiros, y esta vez si que tienes razón.

Si sumamos a los que no siguen porque hace un mes que tienen equipo, ( no hace falta dar nombres ) y sumamos a los que hacen ya tiempo que saben que no van a seguir, puigdollers, Samuel, Bermudo... de ahi las arrastradas por esos campos de dios.

Todavia nos queda una semana mas de calvario.

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #2 el: 29 de Maig de 2012, 10:09:52 am »
Noi, encara que amb lo dels fitxatges no es pot fer-te cas, has encertat de ple en aquest comentari. La falta de picardia le podem fer extensible al Lluis Carreras, que crec que a pecat de ser massa bona persona i d´aquí les crítiques i els pals de molts, si de cas el canviem per algún dictador en oferta.

• Juvenil
« Respondre #3 el: 29 de Maig de 2012, 11:00:19 am »
tengo 36 años y soy relaciones publicas ,no puedo decir mas y ya hay 4 jugadores fichados para el año que viene no puedo decir mas y son de liga adelante y habra muchas sorpresas en las  bajas y lanzarote tiene ofertas de la liga adelante nada de la liga bbva y por mi que se vaya ya,estoy muy  quemado, pero peor estan el alcoyano y el cartagena y el nastic no quiero gente arrastrada en mi equipo ah y no conocen al señor JOAN SOTERAS,este no es ***** y sabra lo que tiene que hacer pero anto todo CE SABADELL,eso es lo mas grande que hay nuestro escudo, ah quiero que sepais que axel torres lloro por el sabadell el domingo como yo mi padre me dijo no llores que son unos mercenarios no sienten el escudo y tuve que bajar la cabeza y decirle si padre nunca te equivocas,VAMOS AFICION NO ESTEMOS TRISTES HAY QUE LUCHAR POR ESTE ESCUDO :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #4 el: 29 de Maig de 2012, 11:16:46 am »
tengo 36 años y soy relaciones publicas ,no puedo decir mas y ya hay 4 jugadores fichados para el año que viene no puedo decir mas y son de liga adelante y habra muchas sorpresas en las  bajas y lanzarote tiene ofertas de la liga adelante nada de la liga bbva y por mi que se vaya ya,estoy muy  quemado, pero peor estan el alcoyano y el cartagena y el nastic no quiero gente arrastrada en mi equipo ah y no conocen al señor JOAN SOTERAS,este no es ***** y sabra lo que tiene que hacer pero anto todo CE SABADELL,eso es lo mas grande que hay nuestro escudo, ah quiero que sepais que axel torres lloro por el sabadell el domingo como yo mi padre me dijo no llores que son unos mercenarios no sienten el escudo y tuve que bajar la cabeza y decirle si padre nunca te equivocas,VAMOS AFICION NO ESTEMOS TRISTES HAY QUE LUCHAR POR ESTE ESCUDO :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Doncs si era per plorar....  però va en serio que van plorar :icon_question:....Això em fa indicar que encara baixarem....  :icon_question:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #5 el: 29 de Maig de 2012, 11:25:41 am »
Roger, aquí l'únic que va plorar i a llàgrima viva és el senyor Roig amb el Tamudazo, esteu tranquils home, que ningú ens baixara per art de magia, el Villarreal ha baixat a segona i allà jugarà com ha fet el Depor aquest any, només faltaria !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #6 el: 29 de Maig de 2012, 11:33:28 am »
no vamos a bajar, segun Soteras en las declaraciones que hizo y que salen hoy en Diari de Sabadell aparte de criticar a los jugadores por la imagen ofrecida el domingo, dice sabemos que no bajaremos pero no podemos jugar asi de mal ni podemos quedar 19 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #7 el: 29 de Maig de 2012, 11:35:54 am »
A todo esto, ojo que el racing esta apuntito de ir a segunda b, incluso no me extrañaría que se salvara el tercero por la cola...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2012, 11:45:25 am »
Roger, aquí l'únic que va plorar i a llàgrima viva és el senyor Roig amb el Tamudazo, esteu tranquils home, que ningú ens baixara per art de magia, el Villarreal ha baixat a segona i allà jugarà com ha fet el Depor aquest any, només faltaria !

Si jo crec que acabarà passant el que tu dius, que baixarà el Villarreal, n’estic segur en un 99,99999999 %, però el que em reventa és que no sigui en un 100%, des del dia del Girona n’em tingut moltes oporutnitats.
Per què n’estic tant segur? la resposta estè en un pregunta. L’equip més endeutat de la lliga espanyola (a part del dos intocables) és l’Atletico de Madrid, si no ho tinc entès malament ingressa 95 milions/temporado i té un deute de 500 ¿algú s’imagina que passaria si se’l baixes? i el desgast polític tindria el Govern per pendre una acció com aquesta?
Doncs, els del Calderón encapçalen el rànking, però gairebé tota la resta li van a rebufo…..,Dur una mesura d’aquestes és com tirar mxxxa a l’aire i engegar un ventilador.
El que reventa noi és que podriem estar tranquilets des de fa alguna semana i com més va més lleig es posa tot.
I crec que té molt més a prop la 2ªB el Racing que nosaltres, com diuen per aquí.

De tot plegat n'hem de treure una conclusió, que estem molt verds per aquesta categoria, i em de madurar molt i molt depressa.

PD: Ep colchoneros, no tinc res contra el vostre equip, sempre m'ha caigut simpàtic, eh?
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2012, 11:53:43 am per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #9 el: 29 de Maig de 2012, 11:54:23 am »
Per mi si que és un 100 % i estic totalment d'acord amb tu que podiem haver quedat a mitja taula perfectament amb una mica d'actitut.
Avui a les 20:00 es presenta la campanya de socis del Villarreal, segurament amb un eslogan de "tornarem a 1a" o alguna cosa per l'estil, jugadors del Villarreal ja s'han fugat corrents pq no volen jugar a 2A, a Villarreal no hi ha NINGÚ que pensi que poden quedar-se a 1A i llegint aquest fòrum encara s'ilusionaran i tot xD ( i no ho dic per tu )
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #10 el: 29 de Maig de 2012, 11:55:30 am »
Igualment, per imatge i com be diu el nostre himne, per honor, espero no quedar 4rt per la cua
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #11 el: 29 de Maig de 2012, 12:07:59 pm »
A todo esto, ojo que el racing esta apuntito de ir a segunda b, incluso no me extrañaría que se salvara el tercero por la cola...

Encara pujarem a Primera  :ejem
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #12 el: 29 de Maig de 2012, 12:23:01 pm »

Encara pujarem a Primera  :ejem

Si a primera Catalana, no et fot  :Paletas:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #13 el: 29 de Maig de 2012, 13:07:57 pm »
Per mi si que és un 100 % i estic totalment d'acord amb tu que podiem haver quedat a mitja taula perfectament amb una mica d'actitut.
Avui a les 20:00 es presenta la campanya de socis del Villarreal, segurament amb un eslogan de "tornarem a 1a" o alguna cosa per l'estil, jugadors del Villarreal ja s'han fugat corrents pq no volen jugar a 2A, a Villarreal no hi ha NINGÚ que pensi que poden quedar-se a 1A i llegint aquest fòrum encara s'ilusionaran i tot xD ( i no ho dic per tu )

és que això de q baixarem a segona B només ha surtit x aqui... enlloc més!q jo tb espero quedar x sobre del 19 , pq. queda lleig i és injust amb la temporada q hem fet, però q tothom tingui clar q l'¡any q vé seguirem jugant a la lliga Endavant!.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #14 el: 29 de Maig de 2012, 13:58:04 pm »

relaciones publicas? pero tu no eras agente fifa?  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #15 el: 29 de Maig de 2012, 14:52:35 pm »

JAJAJA relaciones públicas, representante. Déjate de rollos y inventos y sigue comiendo orejas a directivos que es lo que haces siempre.

Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #16 el: 29 de Maig de 2012, 16:59:25 pm »

JAJAJA relaciones públicas, representante. Déjate de rollos y inventos y sigue comiendo orejas a directivos que es lo que haces siempre.

Te has dejado a su amor platonico Nabil Baha . :beer2
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #17 el: 29 de Maig de 2012, 19:13:23 pm »
Potser el post hauria de dir " que el Sabadell a pecado de FALTA de picardia"  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

• Juvenil
« Respondre #18 el: 29 de Maig de 2012, 19:49:33 pm »
solo deciros que baha no se quiere ir,el quiere cumplir su contrato ,le falta un pelotero que le ponga las pelotas.el nunca ha ido a buscar las pelotas se las da un buen CENTROCAMPISTA O UN BUEN FICHAJE COMO LONGAS Y LAS mete todas ah y abra muchas sorpresas aviso :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: y tranquilos que no bajaremos ,el año que viene ce sabadell-villareal

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #19 el: 29 de Maig de 2012, 19:55:43 pm »
solo deciros que baha no se quiere ir,el quiere cumplir su contrato ,le falta un pelotero que le ponga las pelotas.el nunca ha ido a buscar las pelotas se las da un buen CENTROCAMPISTA O UN BUEN FICHAJE COMO LONGAS Y LAS mete todas ah y abra muchas sorpresas aviso :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: y tranquilos que no bajaremos ,el año que viene ce sabadell-villareal

!Coño! !Y cuando se las dan las pierde!!!

!Salud!