Roger, aquí l'únic que va plorar i a llàgrima viva és el senyor Roig amb el Tamudazo, esteu tranquils home, que ningú ens baixara per art de magia, el Villarreal ha baixat a segona i allà jugarà com ha fet el Depor aquest any, només faltaria !
Si jo crec que acabarà passant el que tu dius, que baixarà el Villarreal, n’estic segur en un 99,99999999 %, però el que em reventa és que no sigui en un 100%, des del dia del Girona n’em tingut moltes oporutnitats.
Per què n’estic tant segur? la resposta estè en un pregunta. L’equip més endeutat de la lliga espanyola (a part del dos intocables) és l’Atletico de Madrid, si no ho tinc entès malament ingressa 95 milions/temporado i té un deute de 500 ¿algú s’imagina que passaria si se’l baixes? i el desgast polític tindria el Govern per pendre una acció com aquesta?
Doncs, els del Calderón encapçalen el rànking, però gairebé tota la resta li van a rebufo…..,Dur una mesura d’aquestes és com tirar mxxxa a l’aire i engegar un ventilador.
El que reventa noi és que podriem estar tranquilets des de fa alguna semana i com més va més lleig es posa tot.
I crec que té molt més a prop la 2ªB el Racing que nosaltres, com diuen per aquí.
De tot plegat n'hem de treure una conclusió, que estem molt verds per aquesta categoria, i em de madurar molt i molt depressa.
PD: Ep colchoneros, no tinc res contra el vostre equip, sempre m'ha caigut simpàtic, eh?