Autor Tema: president molt enfadat . Demà Diari Sabadell vé calentet  (Llegit 9522 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
  • Gènere: Masculí
Re:president molt enfadat . Demà Diari Sabadell vé calentet
« Respondre #40 el: 05 de Juny de 2012, 14:42:50 pm »
yo no se si esto es verdad...pero me lo creo totalmente,por cierto dias antes del partido contra el girona,ellos daban por ganado el partido con total seguridad,incluso vi no recuerdo que medio era,que claramente decian,el sabado el girona ganara en sabadell,esta todo arreglado para que asi sea...y asi fue  :ejem :ejem

si esto es verdad(que no lo dudo) soteras la limpieza que tienes que hacer tiene que ser descomunal!!! y el año que viene la mayoria que pida primas por salvarse(o dejarse ganar) al prat al llagostera o al ontinyent

trivi XD XD veo que no estamos deacuerdo...me creo totalmente esta noticia,porque en su momento ya se dijo algo,incluso recuerdo que radio sabadell comento,que desde girona se daba por ganado el partido,y que lo rodeaban extrañas cirscunstancias
« Darrera modificació: 05 de Juny de 2012, 14:46:26 pm per Dante SBD »

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #41 el: 05 de Juny de 2012, 14:57:05 pm »
Yo también lo escuché desde el mismo día de partido partido, pero más que los jugadores se había vendido el club en general, como arreglo.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #42 el: 05 de Juny de 2012, 15:51:47 pm »
Por cierto, si hay arreglo entre directivas para perder el partido contra el Girona que nos envíen a 2ª B por contradecir los valores del deporte. Y que me llamen purista si quieren, pero esto no se debe consentir bajo ningún concepto (igual que el partido Celta - Córdoba)  :exxxx :exxxx :exxxx

Salud.

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #43 el: 05 de Juny de 2012, 15:55:29 pm »
Por cierto, si hay arreglo entre directivas para perder el partido contra el Girona que nos envíen a 2ª B por contradecir los valores del deporte. Y que me llamen purista si quieren, pero esto no se debe consentir bajo ningún concepto (igual que el partido Celta - Córdoba)  :exxxx :exxxx :exxxx

Salud.

pues si esto es verdad a nuestro CE SABADELL lo tendrian que vajar a tercera division... ahora empiezo a atar cabos sueltos sobre el partido ,,les entro la pajara de golpe.  PENOSO Y BOCHORNOSO.
« Darrera modificació: 05 de Juny de 2012, 16:13:26 pm per juane »

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #44 el: 05 de Juny de 2012, 16:15:30 pm »
No joda,mos!! Una cosa es lo de la prima y tal (que sigo sin creermelo) pero eso que decis, a ver si nos van a investigar el partido y todo. Venga va, todo el mundo a borrar mensajes, que aqui no se ha puesto nada.  :whistle:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat nuevo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #45 el: 05 de Juny de 2012, 16:20:16 pm »
no m'ho crec.... i a més això ens ho hem de creure d'un paio que es fa un nick expresament per tira m**** sobre el nostre club????

au va!!!!a ***** a la via " nuevo"!!!!

No soy ningún troll, ni un enviado de los jugadores, ni un directivo rebelde, ni nada de eso. Soy un simple socio de a pie, que sigue el foro desde hace tiempo y esta vez me he decidido a entrar.

No lo he puesto para echar m*****. Lo sé de buena tinta. Y me ha extrañado que no se hubiese comentado hasta ahora, habiendo pasado hace bastantes semanas. Simplemente quería la constatación de los bien informados, como birrrero o congresos.

Sigo la historia que me ha llegado: al final Soteras tuvo que aflojar la mosca, y así salieron los partidos del Elche y Almería: superenchufados y contentos...

En fin, lamentable. Qué lejos estamos los aficionados y nuestro sentimiento con los colores, de estos súper-profesionales!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #46 el: 05 de Juny de 2012, 16:53:04 pm »

Ni idea de la credibilidad de esto, pero sin duda si fuera cierto, no son las maneras ni las formas, plantilla nueva para la 12/13, ni siquiera los queridos De Navas & Co. (repito, si fuera cierto)
Las primas, como bien han comentado, se hacen a principio de temporada y no antes de un par de semanas clave donde tienes al club por los güevos, también hay que ser muy malo para hacer eso e imperdonable que siga nadie relacionado con esto.

De todas formas, yo creo que no fue así (sería muuuy fuerte)
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #47 el: 05 de Juny de 2012, 17:33:53 pm »
No creo que sea verdad, y si lo fuera, no tiene ningún sentido que los jugadores lo propongan en la recta final, si se hace así deberia por haber conseguido algo fuera de lo previsto (entrar en play off de ascenso), pero simplemente por conseguir el objetivo marcado en septiembre ¿que premio adicional quieren aparte de cobrar puntuales?
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #48 el: 05 de Juny de 2012, 18:07:08 pm »
Donc, jo si que em crec lo de la prima, mes que re perque un familiar em va comenta que havia vist al Soteras bastant enfadat i que supusadament era perque els jugadors van demanar un aument de la prima per haver salvat l'equip matematicament amb el descens del villareal. Aixó amb la jornada del partit del Girona nose si te relacio.

No dic que sigui veridic, doncs no ho se de primera ma, es a dir que no ho he vist o escoltat directamen, pero aqui sabadell, sobretot al centre, tot s'acaba per saver.

Pero ja se sap, mai en treurem aigua clara de tot aixo.
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #49 el: 05 de Juny de 2012, 18:14:37 pm »
El partido del Girona se sabia que lo iba a ganar este.

El sabadell le conviene tener desplazamientos cercanos y que puedan viajar el mismo dia del partido para ahorrarse dinero.Todo son intereses, y además el Girona se comportó muy bien con la cesión de Hiroshi...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #50 el: 05 de Juny de 2012, 20:06:32 pm »
Si això és cert, ja sap el que ha de fer Soteras, que no és més que fotre la patada al cul a tots els implicats, que estic segur que no seria la totalitat dels jugadors.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #51 el: 05 de Juny de 2012, 22:36:02 pm »
i si deixem de tirar m**** sobre la nostre teulada ?

A final de lliga tothom demana primes, circulen maletins, es pacten empats, victòries i derrotes i tothom ho sap i aquí no passa res. Em de ser nosaltres mateixos q critiquem als nostres jugadors perq demanen una prima  o perq es sospitin falsos amiguismes amb el Girona? I el dia del Numancia q, també ens vam deixar guanyar per X motiu ? Deixem.nos de ximpleries, no estic content amb el final de lliga q hem fet però si alguna cosa no s'em passa pel cap és ficar.me amb històries q ni em van ni em venen i q al cap hi ha la fi la única cosa q comporten és q s'ens miri malament des d'altres equips.

Dijous es faran fora als jugadors q s'hagin de fer fora. Si realment us penseu  q s'ha de fer fora a alguns jugadors vàlids simplement perq van demanar una prima esteu molt equivocats, actuant d'aquesta manera a dia 15 d'agost tindríem una plantilla amb 12 jugadors la qual la tindríem q acabar d'omplir amb jugadors del filial i de la ciutat, no ens compliquem més la vida si us plau.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #52 el: 06 de Juny de 2012, 02:58:26 am »
i si deixem de tirar m**** sobre la nostre teulada ?

A final de lliga tothom demana primes, circulen maletins, es pacten empats, victòries i derrotes i tothom ho sap i aquí no passa res. Em de ser nosaltres mateixos q critiquem als nostres jugadors perq demanen una prima  o perq es sospitin falsos amiguismes amb el Girona? I el dia del Numancia q, també ens vam deixar guanyar per X motiu ? Deixem.nos de ximpleries, no estic content amb el final de lliga q hem fet però si alguna cosa no s'em passa pel cap és ficar.me amb històries q ni em van ni em venen i q al cap hi ha la fi la única cosa q comporten és q s'ens miri malament des d'altres equips.

Dijous es faran fora als jugadors q s'hagin de fer fora. Si realment us penseu  q s'ha de fer fora a alguns jugadors vàlids simplement perq van demanar una prima esteu molt equivocats, actuant d'aquesta manera a dia 15 d'agost tindríem una plantilla amb 12 jugadors la qual la tindríem q acabar d'omplir amb jugadors del filial i de la ciutat, no ens compliquem més la vida si us plau.
Totalment d'acord amb tu, company. company tens molta raó
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll