Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
jo, Inda, només tinc curiositat per saber a on aniran a parar tants diners.I es que crec que una part d'ells aniran a corruptes, veient aquest país, tot i la vigilància de la Troika. I es que som experts i capaços de subornar a qui sigui.
Cita de: kitanovsky en 11 de Juny de 2012, 12:30:20 pmjo, Inda, només tinc curiositat per saber a on aniran a parar tants diners.I es que crec que una part d'ells aniran a corruptes, veient aquest país, tot i la vigilància de la Troika. I es que som experts i capaços de subornar a qui sigui.Si la cosa es tal com tu dius per molta curiositat que tinguis no ho sabràs mai on van a parar el cales, que ve a ser el mateix que passa ara que estan tapant tota la brutícia que en generat, el que si pots estar segur es que nosaltres no veurem ni un euro, a no ser que sigui per pagar tots els estralls que en fet ,fan i segurament continuaran fent.I ara pregunto, perquè no s'executen alguns préstecs de grans constructores i si s'excuten a pobres que no poden pagar l'hipoteca " gracies" a la gran "solvència" dels bancs
Jo agafava els 100.000 milions, apostava x Irlanda q es paga 12 a 1, donava ordres pq els espanyols es deixessin perdre i sortim d la crisi.