Doncs jo desprès d'unes setmanetes observant la feina de Javi, de Gimeno, de Genís, i també de la gent que està en diversos camps fent d'observador, haig de dir que estic bastant satisfet de la feina que estan fent.
M'agrada, per que altres anys hi havia molt nen pujat i cregut i a altres més que el seu pare creia que tenia a Messi a casa i es passaven l'estiu fent la tournée Barça-Espanyol-Mercantil i algun més, en plan estrelleta i si no els sortia res, vinga, a seguir en el CE Sabadell.
M'agrada per que alguns que han estat al Futbol Base fa alguna o algunes temporades, i van marxar a altres clubs per que tenien més categoria i que aquí no se'ls valorava i altres històries que es resumeixen en que eren també uns creguts que s'han quedat en res, i ara es pensen que poden tornar al club sense no tenir ni el nivell de l'equip on jugarien s'han de buscar la vida fora.
M'agrada per que al Javi el veureu sovint per Olímpia, però aquest matí, per exemple, estava a Sant Adrià, mirant partits, i al Gimeno per que ja se l'ha vist per algun camp xafardejant aquesta temporada, i que dir de gent com Genís, que ho dona tot allà.
M'agrada per que intenten que cap equip es quedi sense jugar des del primer cap de setmana de competició. Menys un equip, tot el cap de setmana passat TOTS els equips varen jugar. No com altres temporades. Veurem si segueixen amb la mateixa bona constància.
M'agrada per que aquest any es rota més als equips amb el tema del camp de terra, i no seran (en teoria) sempre les mateixes que entrenin al camp del Llano o al camp petit de F-7 d'Olímpia. A més, els equips estan una mica més repartits en les hores d'entrenanent i hi ha més espai d'entrenament per alguns equips que la temporada passada entrenaven en 6 metres quadrats.
El CE. Sabadell es un club que quiere subir su futbol base, o es un Casal para que los niños pasen el rato mientras los padres compran en el Mercadona?
Això passava, i per desgràcia en el futbol base de tots els equips, seguirà passant. Tu poses un exemple suau, però he vist algun cop algun pare que es passa l'entrenament del nen al bar, i no amb una aigua a la mà. Això si, aquesta temporada han mirat una mica més actituds, i també m'agrada.
Hola.
Heu vist l'anunci de proves a nens nascuts al 2008? 4 anys!! I sobretot, que vinguin amb permís del club d'origen...
No entenc res...
!rozamos lo absurdo! no se donde quiere llegar el sabadell. estos nuevos responsables del futbol base me parece que se estan meando fuera del tiesto.
Aquesta prova era per acabar de captar nens per omplir alguna plantilla i per si descobrien algun més que destaqués molt. El tema del permís del club d'origen era per cobrir-se les esquenes per evitar algun problema amb algun altre club que els està buscant.
P.D. el dia de mañana mi hijo tambien puede estar en la calle pero si es por el bien del club, lo acatare lo mejor que pueda y me buscare la vida para que mi hijo siga practicando deporte, pero los padres tenemos que saber que no todos nuestros hijos son Messi ni se ganaran la vida y nos sacaran de pobres con el futbol.
En negreta he assenyalat quelcom que molts no tenen clar. I no s'ha d'oblidar mai.