Autor Tema: Pretemporada 2012-13  (Llegit 11483 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Pretemporada 2012-13
« el: 18 de Juny de 2012, 23:39:55 pm »
Per el que m'han dit avui, tenim quasi lligat un partit de pre-temporada a Palamós, amb data i hora encara per confirmar.

Aniré posant aquí els partits i horaris que anem sabent, a veure si podem fer una altre pretemporada amb forces seguidors arlequinats donant bona imatge de l'afició i del club.

21/07: CE Sabadell – UE Sant Andreu     Camp: Sant Oleguer, 18.30 hores
25/07: UE Llagostera – CE Sabadell     Camp: Municipal de Palafrugell, 19 hores.
28/07: Palamós CF – CE Sabadell     Camp: Municipal de Palamós, 18.30 hores.
01/08: L'Escala - CE Sabadell     Camp: Municipal de L'Escala, 19.30 hores.
04/08: CE Sabadell – CE L’Hospitalet     Camp: Sant Oleguer, 18.30 hores.
08/08: CESabadell – RCD Espanyol     Camp: Nova Creu Alta, 22 hores.
11/08: CF Reus – CE Sabadell     Camp: Municipal de Reus, 20.30 hores.
15/08: CF Gavà – CE Sabadell     Camp: Estadi Municipal La Bòbila, 19.30 hores.
« Darrera modificació: 31 de Juliol de 2012, 22:52:08 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
Re:Pretemporada 2012-13
« Respondre #1 el: 19 de Juny de 2012, 10:00:03 am »
Palamos com cada any, entre mitjans i finals de juliol suposo no? Aviam si puc anar a la presentacio, q l'any passat el vaig veure x la tele  :confused:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 23 de Juny de 2012, 14:59:44 pm »
Per el que m'ha arribat aquesta matinada, el 21 de Juliol tindríem el primer partit de Pretemporada contra la UE Sant Andreu, en un camp de gespa natural que no seria la Nova Creu Alta.

També se suposen partits contra L'Hospitalet (no sé on), Gavà (allà), Palamós (allà), un altre equip de Segona B que no sé quin és i la presentació a la Nova Creu Alta contra un Primera Divisió  :clap

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #3 el: 23 de Juny de 2012, 16:04:52 pm »
Per el que m'ha arribat aquesta matinada, el 21 de Juliol tindríem el primer partit de Pretemporada contra la UE Sant Andreu, en un camp de gespa natural que no seria la Nova Creu Alta.

També se suposen partits contra L'Hospitalet (no sé on), Gavà (allà), Palamós (allà), un altre equip de Segona B que no sé quin és i la presentació a la Nova Creu Alta contra un Primera Divisió  :clap

Perfecte!!!!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #4 el: 23 de Juny de 2012, 16:07:33 pm »

Perfecte!!!!
Totalment d'acord amb tu, company.! A ver quien viene.  :mmmm

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #5 el: 23 de Juny de 2012, 17:14:50 pm »
Pues me da a mi un nosequé con ese partido con un Primera que será contra el Betis. No se nada sobre el respecto eh! estoy hablando por hablar, pero entre que el año pasado ya entrenaron en la NCA, los tratos con Ezequiel (y que habian varios primeras detrás de su cesión, y que acabara aquí me da de pensar que entre directivas hay buen rollo) y tal... ojalá el partido de presentación fuera contra el Betis! para mi sería todo un HONOR!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #6 el: 23 de Juny de 2012, 17:17:37 pm »
Pues me da a mi un nosequé con ese partido con un Primera que será contra el Betis. No se nada sobre el respecto eh! estoy hablando por hablar, pero entre que el año pasado ya entrenaron en la NCA, los tratos con Ezequiel (y que habian varios primeras detrás de su cesión, y que acabara aquí me da de pensar que entre directivas hay buen rollo) y tal... ojalá el partido de presentación fuera contra el Betis! para mi sería todo un HONOR!

Podria ser, però penso que també hi han possibilitats de ser contra l'Espanyol, ja ha vingut una vegada  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #7 el: 23 de Juny de 2012, 17:46:12 pm »

Podria ser, però penso que també hi han possibilitats de ser contra l'Espanyol, ja ha vingut una vegada  :mmmm

Por eso mismo, no vamos a hacer la presentación 2 años seguidos contra el Español, a mi no me gustaría, ya que es un primera que sea de fuera de Cataluña y que no repitamos con el del año anterior.

Así los más asequibles podrían ser Rayo, Granada, Zaragoza, Getafe, Betis,... y de todos esos, prefiero el Betis sin duda alguna!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #8 el: 23 de Juny de 2012, 20:39:51 pm »

a mi ya me comento algo asi el año pasado un betico, tu lo conoces Deather es el Carlos el que va a los partidos del norte me dijo algo asi pero el año pasado  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 24 de Juny de 2012, 19:15:34 pm »
El Betis, impossible per dues raons: Primer que pot substituir al Fulham en una gira asiàtica (molta pasta), i segon per que el seu preu per a contractar-lo per a un amistós és força alt, encara que si ho sabem fer bé, en trauríem molt de rendiment.

I l'altre club de Segona B amb el que farem un amistós, apunta de nou que serà el Reus Deportiu, a veure si confirmen.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #10 el: 24 de Juny de 2012, 19:58:28 pm »
Aquest equip de primera em dona la "espina" que es el Saragossa o el Mallorca...
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat soler

• Infantil
  • Missatges: 196
  • C.E. SABADELL
« Respondre #11 el: 25 de Juny de 2012, 12:47:34 pm »
També podrian ser algu dels ascendits aquesta temporda i han passat per la nova creu alta ??
C.E. SABADELL

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #12 el: 25 de Juny de 2012, 12:59:26 pm »
El rival és l'Espanyol.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #13 el: 25 de Juny de 2012, 13:06:46 pm »
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=2834

en aquest enllaç teniu la resposta

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #14 el: 25 de Juny de 2012, 13:25:47 pm »

Como lo has clavado!!  :clap
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 25 de Juny de 2012, 13:38:12 pm »

M'agrada per que el club comença a treballar amb força previsió.  :clap

El que no em convenç, és jugar un partit en gespa artificial, com és el camp del Reus.  :confused:

Bé, tenint amics del Sant Andreu, L'Hospitalet, Gavà i Palamós, no era difícil...   :laugh2:

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #16 el: 25 de Juny de 2012, 13:43:57 pm »

M'agrada per que el club comença a treballar amb força previsió.  :clap

El que no em convenç, és jugar un partit en gespa artificial, com és el camp del Reus.  :confused:

Bé, tenint amics del Sant Andreu, L'Hospitalet, Gavà i Palamós, no era difícil...   :laugh2:

Birrero, el camp del Reus és de gespa natural.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 25 de Juny de 2012, 14:30:23 pm »

Gràcies per l'apunt, anava confós doncs.

Ara si que veig una pretemporada força ben planificada.

Desconnectat Pollo sin cabeza

• Infantil
  • Missatges: 235
« Respondre #18 el: 26 de Juny de 2012, 12:22:54 pm »

Gràcies per l'apunt, anava confós doncs.

Ara si que veig una pretemporada força ben planificada.

Doncs sí, ara només falten els horaris i els camps exactes dels partits, segurament hem passaré a veure tots els partits, aviam si puc, i per veure el partit contra l'Espanyol a la NCA quin carnet farà falta? El de aquest any o el del próxim o els dos?  :huh2:

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #19 el: 26 de Juny de 2012, 12:28:14 pm »
Amb l'Espanyol tornarà a passar el mateix de l'any passat: a tres o quatre dies del Ciutat de Barcelona.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!