Jo ahir a la primera part vaig veure un sabadell totalment superior a l'hospi. Per altre banda, es el que ha de ser, som d'una categoria superior, pero realmente vaig notar aquesta diferencia. L'hospi molt tancat en un camp molt petit i surtint a la contra. Toquem molt be la bola, a mi ahir no em va molestar que es tires la pilota enrere, perque vaig veure moltes ganes d'anar amunt, però el camp es el que es...
La segona part va estar mes igualada, tot i que al final crec que varem jugar també millor arrel del 1-2.
De les conclusions personal que trec dels jugador, tenint en compte qeu encara falten molts partits per veure.
Oscar bé com sempre
Tortolero, ha de ser un dels centrals titulars sense cap mena de dubte
Abraham Paz, no m'acaba de convencer, la veritat, pero donem-li temps
Tony lao, monumental com sempre
Hector, va perdre pilotes perilloses que un equip de segona no perdona.
Juve, molt i molt bé, molt lluitador
Ulises davila, lluitador, tecnic i rapid, crec qeu ara per ara es el millor fitgatge junt a...
Gato. Aquest pinta a titular indiscutible, quina calitat en el toc... i el pase i la visió.
Anibal, davanter tipus "tanque" sap posar molt be el cos i posicionar-se
Nauzet, encara queda una miqueta per saber quin será el porter titular
Arteaga, ara per ara no se pas si el posaría de titular.
Espasandin, molt fluixet.. pero donem-li temps.
Pablo ruiz, be com sempre.
Juanjo, de central no em convenç, no es sap posicionar gaire bé...
Arnau, jove, pero crec que encara li falta rodatge.
Hidalgo, com sempre, bé.
Fito, es l'ànima y esperit arlequinat. Un 10.
Eneko, molt bé i molt participatiu també
Baha, sorprenentment lluitador i participatiu, encara que quan té la pilota sembla que el temps s'aturi.
Collantes, molt desbordant, pero li costa deixar anar la bola. Em va agradar
Llorente. No em va acabar de convencer, però li hem de donar temps, només he vist un partit.
A moha que li pasava?