Autor Tema: AVUI FA 25 ANYS DEL FAMÓS PARTIT DE LA REPETICIÓ (Sabadell - Osasuna)  (Llegit 3125 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Avui fa 25 anys d'aquell famós "partit de la repetició" a l'infern de la Nova Creu Alta. Potser el millor partit mai vist a Sabadell davant l'Osasuna. Per desgràcia, comparteix data amb l'atemptat més bestia que ETA va fer a BArcelona.

http://hemeroteca.lavanguardia.com/preview/1987/06/20/pagina-39/32995435/pdf.html

http://hemeroteca.mundodeportivo.com/preview/1987/06/20/pagina-1/1162059/pdf.html

« Darrera modificació: 19 de Juny de 2012, 15:01:43 pm per kitanovsky »

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:AVUI FA 25 ANYS DEL FAMÓS PARTIT DE LA REPETICIÓ
« Respondre #1 el: 19 de Juny de 2012, 11:15:24 am »
Para los que no lo vivimos y sólo tenemos la experiencia de algún tío o algo por el estilo, ¿Nos podéis comentar las sensaciones?

Posiblemente la pregunta sea defecto de historiador xD, pero creo que es interesante contrastar opiniones sobre uno de los partidos más recordados por la parroquia arlequinada

!Salud!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #2 el: 19 de Juny de 2012, 12:48:28 pm »
Fue un final de liga complicado. Fue, creo que la única vez y si no poca le falta., que la liga despues de la fase regular, normal, vaya, una vez acabada seguia como una especie de play off, eran dieciocho equipos y se hicieron tres grupos de 6, nosotros entramos en los de la salvación, Al empezar  el playoff muchos equipos se reforzaron (recuerdo que el madrid fichó un mexicano) y nosotros fichamos dos grandes jugadores, April y Brylle,

Pues el partido contra osasuna lo impugnaron, pero en principio el c.c. nos dió la razón pero entonces salió, lo nunca vistoel secretario de estado para el deporte Cortes Elvira, creo que se llama, navarro, evidentemente y lo mandó repetir.

Todo el mundo, al menos toda catalunya montó en colera, fue casi más fuerte que el penalty de guruceta al barça, y vino gente de todos las aficiones catalanas y desfilaron antes del partido. Fue el partido con más ganas de ganarlo que he visto nunca del CES. En el mundo pone 22.000 espectadores, pero seguro que eran más (no habian asientos entonces, y casi todos estabamos de pie, y mucha peña se quedó en la calle.

Fue emocionante ya que habia sido un año que los arbitros nos habian puteado especialmente y que luego, se decidio que la liga fuera de veinte, y que sólo bajaria un equipo, pero como le toco al cadiz de irigoyen, volviemos a hacer otro play off.  Fue acojonante salvarnos ese año !!
SANGUI

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #3 el: 19 de Juny de 2012, 12:52:03 pm »
Jo tenia 13 anys, era el meu primer any de socis arlequinats del meu pare i jo, vam anar al camp dues hores abans de l'inici del partit, com sempre, com encara ara al gol nord. Els records que tinc ara 25 anys després, son de l'ambient tan carregat que hi havia a l'estadi, sobretot del moment de la sortida al camp de l'Osasuna, de la transformació del meu pare, cridant, insultant com mai havia vist a un equip que jugava contra nosaltres, crec que hi havia més gent que el dia de l'ascens un any abans amb l'Atletico Madrileño, fins hi tot més que amb els famosos partits contra el Madrid.

Molta gent es va quedar sense poder entrar, la sensació era de que havian fet una injusticia mai vista al futbol Espanyol, de que havia una persecució contra nosaltres tota la temporada, que no interessava que hi haguesin 3 equips catalans a primera divisió, volien que baixessin a segona com fos i aixó va ser la puntilla. La ciutat es va mobilitzar com mai, fins i tot d'altres llocs, el preu simbòlic de 100 pesetes va ser molt comentat.

Aquest es el record que tinc, de l'ambient, no recordo els gols, ni el penalt fallat per Periko (quin exemple de jugador, si hem de definir el que vol dir honor al Sabadell, Periko Alonso seria l'exemple perfecte) tampoc recordo la llotja buida.

M'ha emocionat molt la crònica de la Vanguardia, defineix perfectament aquell dia, un dia històric, una temporada històrica, que va acabar amb l'empat dies després al camp del Cadiz, aconsseguint la permanència a primera per desgràcia d'alguns que van intentar evitar-ho tot l'any.

Partits com aquest, o com el desplaçament un any després a Bilbao, on van baixar de categoria, els 18 anys subsistint com hem pogut entre 3a i 2b, fan que siguem un club especial. Per aixó ara més que mai hem d'estar junts, per continuar escribint la història del nostre equip.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #4 el: 19 de Juny de 2012, 13:15:05 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=14bnxAoqJMU

Noche histórica e irrepetible...

Desconnectat kitanovsky

• President
Re:AVUI FA 25 ANYS DEL FAMÓS PARTIT DE LA REPETICIÓ (Sabadell - Osasuna)
« Respondre #5 el: 19 de Juny de 2012, 15:13:45 pm »

Jo el recordo bastant aquell partit. Tenia 10 anys i casualment coincideix amb l'atemptat de l'Hipercor, del que vaig estar tota la tarda mirant la TV donc hi anava sovint els divendres a la tarda a comprar amb el meu avi, que hi vivia a cinc minuts.

Aquell dia havia d'anar al camp amb el meu pare, peró en un principi estava castigat.
A darrera hora em van aixecar el càstig i hi vam pujar sense entrades. Hi vam pujar amb molta gent de Ripollet i vam aparcar en aquell descampat on ara hi ha El Corte Inglés. Vam trobar gent coneguda de tot arreu i fins i tot...  de Vilallonga de Ter !!, que era on anavem els caps de setmana (al Ripollès, llavors a 4 hores de cotxe).

Quan haviem d'anar a comprar les entrades ja no en quedaven, peró els que controlaven els accessos van marxar i van deixar les portes obertes (encara recordo que va entrar per la que hi ha davant de l'Olimpia). Allò va ser una burrada, donc hagués pugut passar una desgràcia molt pitjor que la de Hipercor.

Jo crec avui que allà, aquell dia, hi havien unes 30.000 persones sense exagerar. Tothom hi estava de peu a qualsevol lloc i molt apretats. Sort en vam tenir que no hi hagués una 'avalantxa', que sinó haguéssim eclipsat lo de l'Hipercor.

Ara bé, el partit va ser d'aquells que només es podia guanyar. Era si o si, per qllons. Mai he vist un ambient així en un partit de futbol. Era un infern. Sort que tot va acabar bé i es va guanyar el partit.

Mític, és d'aquells dies que mai més es repetiran.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #6 el: 19 de Juny de 2012, 20:00:03 pm »
Un partit impressionant, memorable, un ambient a les grades indescriptible, que ha passat a la historia pel fet de la seva repetició, potser si arriba a ser un altre equip potser no s'hagués repetit, un partit que no s'oblidarà mai. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #7 el: 19 de Juny de 2012, 20:11:44 pm »
Un partit impressionant, memorable, un ambient a les grades indescriptible, que ha passat a la historia pel fet de la seva repetició, potser si arriba a ser un altre equip potser no s'hagués repetit, un partit que no s'oblidarà mai. :bandera

totalment d'acord,mai oblidare aquell partit de la repeticio sabadell-osasuna..el de las 100 pesetas!!! en aquella epoca tenia 11 anyets!!!

gent venint de tot catalunya per animar al sabadell,l'estadi a reventar amb gent fins i tot sentada a dalt de les tanques de publicitat,va ser increible

i perque "flipin" els mes joves...fins i tot van fer publicitat bustia per bustia a tota la ciutat,anunciant el partit!!! i amb el simbolic preu de 100 pesetas (0,60 € avui dia)

i la "seva" tv3 fins i tot fent publicitat de la injusticia feta al sabadell

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #8 el: 19 de Juny de 2012, 20:17:50 pm »
Alguien se acuerda si fisicamente dieron entrada?
Millor Seguidor

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 19 de Juny de 2012, 20:33:05 pm »
Lo recuerdo muy bien, fue un día de nervios y desde las primeras horas de la mañana ya estaba que no cabía en mi, nunca había sucedido nada parecido en el fútbol español y menos repetir un partido en el fútbol mundial.

Aún hoy en día lo tengo muy presente, tanto que una de las direcciones que tengo en la firma trata de dicho partido, al final todo salió bien para nuestros colores y con ello logramos esa temporada la permanencia en Primera División, sin quererlo en ese partido hicimos historia, porque como ya dije, nunca más se ha repetido un encuentro en la Liga Profesional, ni antes ni después.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #10 el: 19 de Juny de 2012, 20:39:50 pm »

Jo crec recordar que si, doncs al principi el partit el volien posar gratis però algú els hi va dir que per control i seguretat s'havia de pagar entrada, ara desprès va passar el que va passar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 19 de Juny de 2012, 20:43:55 pm »

Jo crec recordar que si, doncs al principi el partit el volien posar gratis però algú els hi va dir que per control i seguretat s'havia de pagar entrada, ara desprès va passar el que va passar  :mmmm

Creo que había que pagar unas 100 pesetas como entrada, algo simbólico, pero no creo que hubiera entrada de papel, es más la NCA recuerdo que pasó de su aforo, ya que vinieron gente de todos los lados y la zona de pie se superlleno.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #12 el: 19 de Juny de 2012, 21:13:16 pm »

jo diria si no recordo malament(tenia 11 anyets  :icon_mrgreen: ) que si van donar entrada,si no recordo malament era vermella

per cert si voleu veure la cronica del partit mireu aqui

http://hemeroteca.mundodeportivo.com/preview/1987/06/20/pagina-1/1162059/pdf.html

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #13 el: 19 de Juny de 2012, 21:40:11 pm »

jo diria si no recordo malament(tenia 11 anyets  :icon_mrgreen: ) que si van donar entrada,si no recordo malament era vermella

per cert si voleu veure la cronica del partit mireu aqui

Yo diria que lo rojo era el cartel del partido, lo raro es que nunca he visto esa entrada. :ejem
Millor Seguidor

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 19 de Juny de 2012, 21:53:47 pm »
La entrada era de color crema amb les lletres negres. En venien a la Rambla, on el meu pare en va comprar unes quantes, a la porta del Bar Catalunya que el propietari es va posar amb una tauleta a vendre'n a la porta.

Van venir amics de la família del Sant Andreu, del Martinenc i d'algun altre equip més que no recordo, i al camp vàrem trobar a un paio amb una samarreta del Manresa indignat per la repetició del partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #15 el: 19 de Juny de 2012, 23:02:13 pm »
Per part meva recordo que estava fent el servei militar i que vaig pagar 700 ptes. de l´època (4,2 Euros) perquè em féssin la guàrdia que em tocava aquell dia, cosa que em va fer un soldat mallorquí, actualment popular (i polèmic) periodista del món futbolístic balear.

Les "negociacions" em van fer arrivar al camp justament mitja hora abans i vaig flipar veient la que s´havia muntat allà....òbviament no hi ha Internet ni mòbils i les informacions les obtenia només via transistor.

Un partit per la història i el gol d´Adriano que gairebé va provocar que el camp s´enfonsés....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #16 el: 20 de Juny de 2012, 08:50:33 am »
Lo recuerdo muy bien, fue un día de nervios y desde las primeras horas de la mañana ya estaba que no cabía en mi, nunca había sucedido nada parecido en el fútbol español y menos repetir un partido en el fútbol mundial.

Aún hoy en día lo tengo muy presente, tanto que una de las direcciones que tengo en la firma trata de dicho partido, al final todo salió bien para nuestros colores y con ello logramos esa temporada la permanencia en Primera División, sin quererlo en ese partido hicimos historia, porque como ya dije, nunca más se ha repetido un encuentro en la Liga Profesional, ni antes ni después.

Pues yo creo recordar que esta temporada se sespeculó sobre la posibilidad de repetir un partido de liga de 1ª división y los medios deportivos de nivel nacional se llenaban la boca señalando que nunca se había repetido un partido de liga...

Salud y suerte...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #17 el: 20 de Juny de 2012, 12:14:08 pm »
yo por aquellos entonces tenia 9 años, mi padre estaba en el futbol base de masajista recuerdo que no me quiso llevar por miedo a que pasara algo, que finalmente por suerte no paso, creo que si habia entradas de papel, por que mi padre me a comentado alguna vez que un conocido le dio un talonario para que las repartiera, y tmb me a dicho que a todo el que le queria dar una ya tenia y al final tiro el talonario casi entero, tmb me ha comentado que la gente llegaba en plan guasa a la puerta y les daba a los porteros 3 y hasta 4 entradas diciendole toma picame la que quieras, y entre eso y la tal cantidad de gente que habia al final se quitaron dejando via libre, luego estuvo los 90 minutos de pie en el fondo nord y sin poder apenas levantar los brazos en los goles  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #18 el: 21 de Juny de 2012, 09:16:15 am »
Ara be...  sent un cas únic a Espanya i potser a Europa, el que més mal fa es que mai més s'hagi recordat aquest partit en els mitjans, ignorant-se fins i tot que mai s'hagi fet repetir cap partit de lliga com be han comentat aqui.