Autor Tema: Per a quan el primer fixatge!!!.  (Llegit 1084 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Per a quan el primer fixatge!!!.
« el: 20 de Juny de 2012, 23:01:35 pm »
Doncs això els equips de totes les categories ja s'estan movent en temes de fixatges i el Sabadell res de res,com no espavili l'area tecnica nomès quedaran els jugadors que no volen la majoria dels equips i això seria molt perillòs.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:Per a quan el primer fixatge!!!.
« Respondre #1 el: 20 de Juny de 2012, 23:21:15 pm »
Tranquilidad, poco a poco, dejemos hacer a Xavi Roca, que fichar no es cosa fácil.

Piensa que hay un par de equipos que el año que viene jugarán en segunda y a día de hoy ni tan siquiera lo saben...

!Salud!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #2 el: 21 de Juny de 2012, 00:26:53 am »
Doncs això els equips de totes les categories ja s'estan movent en temes de fixatges i el Sabadell res de res,com no espavili l'area tecnica nomès quedaran els jugadors que no volen la majoria dels equips i això seria molt perillòs.

perdona que et digui el contrari pero...de moment pocs fixatges s'han fet...rumors si pero jugadors fitxats amb els dits de les mans el pots contar...i per cert pensa que encara queden play-off en joc!!!

i millor anar amb calma i buscar bons jugadors a bon preu,que fitxar amb preses rapid i malament...el mercat esta paradissim,ningu te un euro..aquest any veurem molt bons jugadors amb sous molt rebaixats,em de tenir paciencia

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #3 el: 21 de Juny de 2012, 00:33:03 am »

Ja ja ja

Un dels habituals a ficar m**** quan perdem que s'aborreix i s'emprenya de que encara no hi hagin fitxatges.  :icon_mrgreen: :laugh2:
@javi_gt86

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #4 el: 21 de Juny de 2012, 01:29:21 am »

Ja ja ja

Un dels habituals a ficar m**** quan perdem que s'aborreix i s'emprenya de que encara no hi hagin fitxatges.  :icon_mrgreen: :laugh2:

Ficar m****?? primer de tot hauries de respectar a qualsevol forero que escrigui en aquest foro,sigui soci o no (que jo ho soc) i segon dic les coses com les penso i punt i a qui no li agradi que no miri els meus missatges.I no fare com el  que  molts sabeu ja, que s'enfada i diu que no escriura mes en aquest foro i al dia seguent ja esta afegint missatges. :banderaVISCA EL SABADELL :bandera.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat forrocalf

• Infantil
  • Missatges: 269
« Respondre #5 el: 21 de Juny de 2012, 08:20:43 am »
Paciencia...

Aquest any cal fitxar tard. Molts jugadors baixaran les seves pretensions perquè els clubs no tenen diners...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #6 el: 21 de Juny de 2012, 09:54:02 am »
respectar? no sé com ho interpretes al llegir, pero per aquí no perdo mai els papers i puc ser molt respectuós, només segons a qui em dirigeixo sigui soci o no, l'hi poso una mica d'ironia, perquè em fa riure lo ocorregut aquesta temporada, que molts s'han begut l'enteniment amb la bona ratxa de resultats del principi i es pensaven que pujariem a 1ª o que sé jo...

I també m'he cansat de gent que apareixia només per criticar al finalitzar un partit quan hem perdut, i... casualitats o no, sempre ereu els mateixos!  :unsure: Però lo curiós després es que en les victories no hi ereu.

I sobre lo del teu post, paciencia!! ! estem a juny i s'están fent molt bé les coses, nosaltres potser no sapiguem res, i a la vegada es podrien tenir bons jugadors ja signats, qui sap. Sense filtracions tot va millor. Plena confiança amb Xavi Roca i ja veurás   :ok
@javi_gt86