@CESabadell al Twitter:
"El club informa: el descompte del carnet per aturats és només vàlid per qui pugui certificar el cobrament de la prestació de l'atur en curs"
Personalment ho trobo penós! Incoherent, ilògic, i estic molt enrabiat
Tinc la sort que no m'afecta directament, però veure que el meu club fa aquestes coses em fa moltíssima ràbia! Quedem malament als ulls de tothom, i el pitjor, als ulls de molts aficionats i socis, que havien estat contents al veure la oferta pels aturats (Tot i que jo ja vaig dir que hagués trobat millor un % de descompte en el carnet que sigui si presentaves el paper conforme estas aturat.. però aixo és un altre tema)
Per mi, aquest GREU ERROR, tira per terra tota la boníssima campanya de socis que es presentava (amb tots els descomptes a comerços, gasolineres, etc..), i tot per una qüestió d'imatge!
La imatge del Club, si no rectifiquen i arreglen aquesta incoherència, ha quedat realment danyada. No pots vendre que fas una ajuda pels aturats, i que després sigui només pels aturats QUE ESTAN COBRANT, i els aturats que no cobren atur, no..... és que encara flipo... ajudem als que cobren, i als que no cobren no?! HOLA?
!!! Hi ha algú en aquestes ments pensants?
No m'imagino com deuen estar als que realment es vegin afectats per aquesta mesura... Tot al meu suport a tots, i si cal fer qualsevol cosa, conteu amb mi.
Òscar