Autor Tema: Lo que faltaba ya, lo de este club no tiene limites.  (Llegit 29850 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re:Lo que faltaba ya, lo de este club no tiene limites.
« Respondre #40 el: 26 de Juny de 2012, 13:01:00 pm »
esto tiene ke ser un error, no tiene logica que no entren en la "oferta" los que no cobran y si los que cobran, lo suyo tendria de ser todas las personas que estan en paro cobren o no, pero si tubiera que haber una letra pequeña esta claro que los que no reciban nada tendrian de poder aprovecharse de esta "oferta"  :beer2
pd. todos los que tengamos twitter porque no bombardeamos @cesabadell a protestas????
« Darrera modificació: 26 de Juny de 2012, 13:06:21 pm per 100%sabadell »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #41 el: 26 de Juny de 2012, 13:10:44 pm »
esto tiene ke ser un error, no tiene logica que no entren en la "oferta" los que no cobran y si los que cobran, lo suyo tendria de ser todas las personas que estan en paro cobren o no, pero si tubiera que haber una letra pequeña esta claro que los que no reciban nada tendrian de poder aprovecharse de esta "oferta"  :beer2
pd. todos los que tengamos twitter porque no bombardeamos @cesabadell a protestas????

La verdad es que suena a chiste, pero no es un error, me lo dijeron bien clarito por telèfono,  y que si tenía algún problema hablara con "gerencia " Imaginaos como me quede yo ayer ma cuadros. Cuando me dijerón " hauries d'abonar els 60 euros per a poder tenir el carnet" no podía salir de mi asombro.

Desconnectat Pollo sin cabeza

• Infantil
  • Missatges: 235
« Respondre #42 el: 26 de Juny de 2012, 13:19:38 pm »
Trobo una bona proposta bormbardejar Twitter amb @CEsabadell i ja veuràs com ens fan cas!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #43 el: 26 de Juny de 2012, 14:01:16 pm »
Trobo una bona proposta bormbardejar Twitter amb @CEsabadell i ja veuràs com ens fan cas!

Si s'ha de fer, q no crec q sigui lo millor, s'ha d fer ja! Pq sino pot haver socis q traguin i paguin la diferencia com un soci no aturat, o tb potser molta gent aturada, al veure el tema passin de ferse socis

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #44 el: 26 de Juny de 2012, 15:43:56 pm »
  Pues si es muy penoso y esto demuestra una vez mas que todavia queda gente muy poco profesional e inepta en el club. Es totalmente ilogico y yo pienso que es una medida para que no se aprovechen la inmensa mayoria de jovenes que desgraciadamente se encuentran en el paro, que nunca han trabajado y que todavia no se han independizado, para que lo paguen los padres. Esta mal explicada la promocion y para hacer esto mejor que se estuvieran quietos. La verdad es que el descerebrado de turno que se ha inventado esto deberia de marcharse muy rapido. Solo puede traer problemas y debacle al club.
    Despues se quejan de que no hay socios, pero solo por dignidad ya no quieres ser socio de una entidad que descrimina de esta manera a las personas. Esto llevara a una desbandada en general y mi caso en particular. En mi casa somos 3 socios y este años uno de ellos se encuentra en la situacion de militu. Si no se me aplica la promocion de los 120 euros, ya anuncio que 3 bajas mas de socios. El club es una cosa y los que lo rigen otra. No merece la pena seguir con esta gente y mucha suerte a los japoneses si finalmente se quedan el club.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #45 el: 26 de Juny de 2012, 19:18:57 pm »
@CESabadell al Twitter:
"El club informa: el descompte del carnet per aturats és només vàlid per qui pugui certificar el cobrament de la prestació de l'atur en curs"

Personalment ho trobo penós! Incoherent, ilògic, i estic molt enrabiat  :rant:

Tinc la sort que no m'afecta directament, però veure que el meu club fa aquestes coses em fa moltíssima ràbia! Quedem malament als ulls de tothom, i el pitjor, als ulls de molts aficionats i socis, que havien estat contents al veure la oferta pels aturats (Tot i que jo ja vaig dir que hagués trobat millor un % de descompte en el carnet que sigui si presentaves el paper conforme estas aturat.. però aixo és un altre tema)

Per mi, aquest GREU ERROR, tira per terra tota la boníssima campanya de socis que es presentava (amb tots els descomptes a comerços, gasolineres, etc..), i tot per una qüestió d'imatge!

La imatge del Club, si no rectifiquen i arreglen aquesta incoherència, ha quedat realment danyada. No pots vendre que fas una ajuda pels aturats, i que després sigui només pels aturats QUE ESTAN COBRANT, i els aturats que no cobren atur, no..... és que encara flipo... ajudem als que cobren, i als que no cobren no?!    HOLA????!!!  Hi ha algú en aquestes ments pensants????

No m'imagino com deuen estar als que realment es vegin afectats per aquesta mesura... Tot al meu suport a tots, i si cal fer qualsevol cosa, conteu amb mi.

Òscar
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #46 el: 26 de Juny de 2012, 19:28:24 pm »
quina gentussa!!! no nomes no rectifiquen una situacio vergonyosa i totalment surrealista,sino que encara la ratifiquen!!!

si aixo es cosa de gerencia deu ser el senyor monclus veritat?

si es aixi MONCLUS DIMISSIO ARA MATEIX NO TENS VERGONYA!!!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #47 el: 26 de Juny de 2012, 19:31:25 pm »
Bueno, doncs ja puc dir OFICIALMENT que m'estalvio 500 EUROS aquest estiu.

MOLTES GRACIES SENYOR PRESIDENT I COMPANYIA, LA MEVA ECONOMIA HO AGRAIRÀ.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #48 el: 26 de Juny de 2012, 19:34:02 pm »
Esque no m'ho puc creure. QUINA POCA SENSIBILITAT. ES PENOS, PENOS!!!!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #49 el: 26 de Juny de 2012, 19:37:26 pm »
Si l'objectiu de la campanya de socis era mantenir els 4.000 i arribar als 4.500.....

amb aquestes ""GRANS INICIATIVES"" inventant carnets que a la pràctica no serveixen per res, ja podrem donar les gràcies si arribem a 3.000

I ja sabeu que jo soc optimista, i que no m'agrada mai criticar... però quan una cosa m'indigna, m'indigna, i aquí l'han cagat i molt!!

Hem d'exigir una rectificació inmediata d'aquesta burrada!

Només ens estem perjudicant, perdent socis de tota la vida... per fer les coses així, millor no fer-les. Si no es pot fer un carnet per l'aturat com cal, no es fa, i punt. no es pot dir que es fa, i després treure's condicions totalment ilogiques de sota la màniga, rient-se a la cara de la gent que més malament ho està passant amb la **** crisis!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #50 el: 26 de Juny de 2012, 19:40:15 pm »
I el que es mes trist es el comunicat "oficial" Apa, diuen aixo, i a prendre Birres al Bar.

Mira que mai hem pensava que el club de la meva vida podría fotre'ns això.

Començem bé l'any, si senyor. Despres aneu reclamant als socis de tota la vida que col·laborin, senyors a mi ja no em prendreu mes el pel.

HONOR AL SABADELL!!!!!!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #51 el: 26 de Juny de 2012, 19:40:50 pm »
 :scut :bandera

Be jo crec que abans d'una rectificació ens haurien de dir quins criteris tenen per fer-ho aixì, es podria preguntar-ho a la pag web del club a la banda dreta on posa contacte  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #52 el: 26 de Juny de 2012, 19:42:24 pm »
Y no hay un e-mail para los socios para informarnos y preguntar lo que sea? Podríamos saturarles el correo con mensajes de protesta.
La verdad que esta directiva no aprende.... perdonarme, pero es de ser i****l.es, muy i****l.es.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
« Respondre #53 el: 26 de Juny de 2012, 19:42:50 pm »
el mes greu de tot,esque per 60 miserables euros,queden com uns PORCS i es perdran molts socis amb aquesta "seleccio d'aturats de primera i de segona"

monclus dimissio!!! ets un ******** i un pocavergonya!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #54 el: 26 de Juny de 2012, 19:44:22 pm »
Y no hay un e-mail para los socios para informarnos y preguntar lo que sea? Podríamos saturarles el correo con mensajes de protesta.
La verdad que esta directiva no aprende.... perdonarme, pero es de ser i****l.es, muy i****l.es.
A la web del club a contactes, això si t'has de identificar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #55 el: 26 de Juny de 2012, 19:46:26 pm »
A la web del club a contactes, això si t'has de identificar  :mmmm

Ahora mismo me pongo a ello.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #56 el: 26 de Juny de 2012, 19:52:30 pm »
@CESabadell al Twitter:
"El club informa: el descompte del carnet per aturats és només vàlid per qui pugui certificar el cobrament de la prestació de l'atur en curs"

Personalment ho trobo penós! Incoherent, ilògic, i estic molt enrabiat  :rant:

Tinc la sort que no m'afecta directament, però veure que el meu club fa aquestes coses em fa moltíssima ràbia! Quedem malament als ulls de tothom, i el pitjor, als ulls de molts aficionats i socis, que havien estat contents al veure la oferta pels aturats (Tot i que jo ja vaig dir que hagués trobat millor un % de descompte en el carnet que sigui si presentaves el paper conforme estas aturat.. però aixo és un altre tema)

Per mi, aquest GREU ERROR, tira per terra tota la boníssima campanya de socis que es presentava (amb tots els descomptes a comerços, gasolineres, etc..), i tot per una qüestió d'imatge!

La imatge del Club, si no rectifiquen i arreglen aquesta incoherència, ha quedat realment danyada. No pots vendre que fas una ajuda pels aturats, i que després sigui només pels aturats QUE ESTAN COBRANT, i els aturats que no cobren atur, no..... és que encara flipo... ajudem als que cobren, i als que no cobren no?!    HOLA????!!!  Hi ha algú en aquestes ments pensants????

No m'imagino com deuen estar als que realment es vegin afectats per aquesta mesura... Tot al meu suport a tots, i si cal fer qualsevol cosa, conteu amb mi.

Òscar

+ 1903, totalment d'acord amb tu, company.

No, no se puede marginar a una parte de la masa social arlequinada, que encima lo están pasando canutas en estos malos tiempos de crisis, por lo que se ve, los dirigentes del Club no dan marcha atrás en este tema, por lo menos que aquellos que no cobran ninguna prestación pero si tienen su documentación que demuestra que están sin trabajo sean tratados por igual y le exijan la presentanción en la Oficina del Club de dicha documentación, de lo contrario me sabe mal  ver como socios de toda la vida se van a quedar fuera por un tratamiento injusto desde el mismo Club.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #57 el: 26 de Juny de 2012, 20:41:12 pm »
Estoy ahora mismo que me pinchan y no me sacan sangre....

A veces la junta directiva de nuestro club es lo más parecido a esto:

Para flipar señores directivos, esta vez os habéis lucido de lo lindo. Y a ver si me entero... los que están en el paro pero no cobran la prestación NO tienen derecho a tener descuento pero SI los que lo cobran... Por que Dalí no sigue vivo, sinó ve está situación tan surrealista y hace un cuadro, de verdad....

Lo dicho, a veces en vez de parecer que tengamos directivos con 2 dedos de frente, parece que tengamos una jauría de monos aporreando una máquina de escribir y dando ideas...

PATÉTICO!

Desconnectat nandoroda

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
  • No facis el que no vols que et facin. Gràcies
« Respondre #58 el: 26 de Juny de 2012, 21:04:21 pm »
Buenas tardes a todos. En primer lugar me solidarizo contigo, creo que es una injusticia y hay que actuar.
Dicho esto tranquilidad, veo mucho exaltado y mucho insultos, así no se consiguen las cosas. Yo soy de las personas que piensa que las cosas hay que decirlas bien y en el lugar apropiado. Mi consejo es que primero presentes una reclamación en el club y si tienes que ir a Rádio Sabadell a exponer tu caso ves, que para eso está también, eso sí de una manera sosegada a veces se consigue más. Saludos y honor al Sabadell

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
« Respondre #59 el: 26 de Juny de 2012, 21:09:34 pm »
Buenas tardes a todos. En primer lugar me solidarizo contigo, creo que es una injusticia y hay que actuar.
Dicho esto tranquilidad, veo mucho exaltado y mucho insultos, así no se consiguen las cosas. Yo soy de las personas que piensa que las cosas hay que decirlas bien y en el lugar apropiado. Mi consejo es que primero presentes una reclamación en el club y si tienes que ir a Rádio Sabadell a exponer tu caso ves, que para eso está también, eso sí de una manera sosegada a veces se consigue más. Saludos y honor al Sabadell

el club ya ha respondido en twitter,es lo que hay y punto...totalmente surrealista

y no es solo el caso de militu...son muchos los que como el dejaran de renovar o hacerse nuevos socios por esta "brillante idea" de los genios que pululan por el club