Amic Mutiu i demes companys arlequinats:
Us he d'agrair de tot cor el vostre recolzament en aquests moments. Es un gest que us honora a tots vosaltres.
No m'allargaré, però volia explicar-vos una mica la història del meu pare:
Va arribar de Santander al 1964. Incondicional seguidor de l'equip de la seva terra, el Real Racing Club, sempre va tenir simpatia pel nostre CES; ell explicava que la samarreta arlequinada li encantava ja de petit quan feia colecció de cromos. Va haver de deixar la seva terra càntabre per venir a treballar a Catalunya, i va escollir Sabadell com a destí ( ves a saber si la simpatia als quadres blanc-i-blaus va influir també).
Podia haver escollir fer-se dels grans (Barça o Espanyol) però, sent d'un club petit com el Racing, va sentir-se més proper a un club similar com el nostre CES. Vafer-se soci, juntament amb el meu avi, al 1965, anava a la Vella Creu Alta i des de llavors ha estat de forma ininterrompuda soci de Tribuna....47 anys seguits.
Fidel als seus principis, també va decidir guardar fidelitat a la ciutat que l'havia acollit i al club de futbol que la representava. Ell ens va ensenyar al meu germà Alberto i a mi a estimar i a ser fidel a uns colors i a un sentiment. Patia com un arlequinat més, no faltava als partits inclus en èpoques mes grises de la nostra història, i inclus va col.laborar durant uns anys al futbol-base.
Aquest any estava molt il.lusionat de que el seu Racing i el seu CES es retrobessin a la mateixa categoria (crec que l'ultim cop va ser a Segona cap al 1992 o 1993) , i cada cap de setmana deia que si entre el Racing i el Sabadell no treien com a minim 3 punts entre els dos, no es sopava a casa.
Com diu el meu germà, tenim un altre arlequinat i sabadellenc al cel que de segur ens ajudarà a arribar allà on somiem, allà a on a éll li agradaria haver vist al seu estimat Centre d'Esports Sabadell !!
HONOR AL Dr. TEOFILO GONZÁLEZ (soci 69) !!!
HONOR AL SABADELL !!!!!