Autor Tema: Genis al DS  (Llegit 1478 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Genis al DS
« el: 01 de Desembre de 2005, 23:01:53 pm »
Molt bona l'entrevista que li fan al Genis al DS d'avui quina llastima que el fessin fora d'akesta manera, sort que le Genis és un gran arlekinat i no ha volgut tirar m**** contra el Sabadell i la directiva GENIS MOLTES GRÀCIES PER TOT i que tionguis molta sort que la tindras perqueéts una gran persona(no com altres)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: Genis al DS
« Respondre #1 el: 01 de Desembre de 2005, 23:16:43 pm »
Per que sempre tots els teus missatges van en contra del Sabadell, llençant m**** en contra del club i a sobre dient coses a mitjes i sense explicar-te? Despres et queixes del que segons tu fan alguns quan tu ets el primer en fer-ho  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 01 de Desembre de 2005, 23:22:09 pm »
No t'equivokis els meus missatges sempre son a favor del Sabadell per això va fa tants anys que soc soci mes que la majoria que escriviu aki però quan veig uan cosa mal feta ho dic i punt i amb el Genis es van portar molt malament

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 01 de Desembre de 2005, 23:24:41 pm »
No t'equivokis els meus missatges sempre son a favor del Sabadell

Per açò dius lo de que quina llàstima que lo fessen fora d'esta manera, veritat?

Per cert, ací no es tracta de a vore qui fa més anys que és soci del Sabadell o de qui ho és més o menys (jo ara no ho soc, no puc anar als partits), este foro és per a parlar del club que tots nosaltres estimem, el CE Sabadell.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 01 de Desembre de 2005, 23:26:53 pm »
que tionguis molta sort que la tindras perqueéts una gran persona(no com altres)

Amb aquesta frase t'ho demostro tot. I jo crec que per molt que siguis soci o no ho siguis, una persona no es mes arlekinada que altres per aquest fet (crec jo)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #5 el: 01 de Desembre de 2005, 23:54:16 pm »
Me gustaria saber cual es el verdadero motivo segun tu SABADELL, por el cual se fue del club, yo te aseguro k lo desconozco ??? :scut

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #6 el: 02 de Desembre de 2005, 00:07:38 am »
A vegades sembla que no volguem entendre les coses i dir les veritatats sigui anar contra el nostre estimat CE Sabadell.

El Genís és un bon noi i un bon arlequinat, no vol dir res per especte i educació cap el seu equip, la veritat de la seva marxa la sabran els més pròxims a ell, però no fa falta ser massa llest per saber quines podien ser les causes llegint entre linies l´entrevista.

Ha demostrat ser una gran persona, marxant per la porta falsa i sense fer soroll i com molt bè diu el company Sabadell, sense tirar m**** al club que raons no li faltarien.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 02 de Desembre de 2005, 00:12:55 am »
Si Genís les vol dir, les dirà.

El que no se pot anar fent és donar a entrevore coses que en Genís ha callat, sia per prudència, per educació o per no voler perjudicar l'equip en la situació que se trobava.

El que em queixo és de la manera de dir les coses d'algun del foro com en SABADELL.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 02 de Desembre de 2005, 07:34:24 am »
Aqui confoneu en dir la veritat en ser del Sabadell jo per sort o per desgracia les he vist de tots els colors aqui en el Sabadell, quants de vosaltres estava a l'assamblea famosa del Valldeperas a la Farandula en que el Rafel Arroyos va estripar el carnet del Sabadell, i com aquesta moltissimes per això us dic que no confoneu en veure les coses tal com son amb estimar el NOSTRE SABADELL

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #9 el: 04 de Desembre de 2005, 00:50:27 am »
Genís, Genís, Genís !!!!!!

Tú que a més de futbolista ets professor de literatura...Et mereixies el dia del teu adéu que a l'igual que a la pel.lícula...Ens haguéssim anat aixecant tots i sobre els seients de la Nova Creu Alta, cridar en veu ben alta, com a homenatge per la teva entrega, dedicació, estima als colors i com a desacord per no entendre perquè no t'havien facilitat la cotinuitat: OH CAPITÀ, EL NOSTRE GRAN CAPITÀ !!! :clap

Gràcies, per tot...i fins i tot per la teva discreció. Personalment, jugadors com tú, sempre els trobaré a faltar en el nostre estimat i històric Centre d'Esports.