Aquest és un tema que em volta pel cap ja fa força temps i que m'agradaria comentar ara que aviat començarà la pretemporada. Considero que aquest és un moment prou important en el dia a dia d'un equip de futbol, doncs servirà per sentar les bases del que serà tota una temporada carregada de molta càrrega de treball, sobretot, físic.
Arribats a aquest punt, em pregunto, la preparació física del CE Sabadell FC es troba en bones mans??? Hem professionalizat com calia aquest terreny tan i tan important??? Després de la pèssima temporada a nivell de lesions de la que venim, no és com a mínim, lògic que algú es pugui fer aquesta pregunta?
Recentment s'han introduït canvis a l'àrea mèdica del club, i jo em pregunto, m'ho sembla a mi, o els responsables del treball físic de l'equip són els mateixos que ja teníem fa cinc o sis anys? Tenint en compte que el dia a dia i el treball específic que pot exigir una categoria professional com la Segona A, és molt diferent al que pot demandar la Segona B i ja no diguem la Tercera Divisió, no hagués sigut necessari professionalitzar molt més aquesta àrea?
Amb això no vull dubtar de la feina i professionalitat del Sergio Dorado, ni molt menys, però sí és cert que a tots els nivells aquest club s'ha professionalitzat o està en ello, i en aquesta àrea no he vist canvis substancials.
En fi, a veure què en penseu...