Hola a tots, com molts sabreu ahir durant el torneig em van robar el mòvil. Vaig deixar la bosa a la pista amb les demes i quan va acabar el partit no hi era i me la vaig trobar al vestuari, en un lloc on no m' assentava , vaig mirar i el mòvil no hi era.
M' agradaria demanar sius plau que per les proximes edicions i hagui més seguretat: no pot ser que els vestuaris no estiguin tancats en clau, que al passadis dels vestuaris no hi hagui ningú vigil·lant, que agafin la bossa d'un jugador (davant de tothom) i que se la emportin.
Per les proximes edicions DEMANO i RECOMANO per a la seguretat i tranquilitat dels participants:
- 1 membre de seguretat vigil·lant els vestuaris
- Vestuaris tancats en clau
- En la pista, posar una caixa gran (per posar les boses dels jugadors que en aquell moment tenen que disputar el partit) i tancada amb un candau i custodiada per algún responsable.
- I si tot això no fos suficient, una assegurança per al torneig que cubris: lesions, robatoris etc...
*Si per tot això fos necessari augmentar la cuota d' inscripció, jo pensó que s' hauria de fer. Ja que són messures importants i necessaries.
Gràcies per la vostra atenció.
PD: Felicito a Arlequinats.com per al victoria del torneig.