Autor Tema: Malaga 4 - Terrassa 1 Temporada 97/98 Algú pot pujar el video del partit?  (Llegit 1453 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Doncs això, fa 14 anys del Malaga 4 - Terrassa 1 de la temporada 97/98 i encara el recordo. Segons la meva opinió, va ser la compra d'un jugador (el porter) més escandalosa que he vist en un partit de fútbol. El porter del Terrassa va fer de tot: xutar contra l'esquena d'un company, rebutjar cap a la pròpia porteria una pilota fàcil o deixar la pilota morta als peus d'un rival...

El fet és que mai he trobat el partit per Internet i voldria saber si algú encara el conserva i el pot pujar per a la seva descàrrega. A nivell d'Internet, aquell partit és un partit fantasma, no existeixen imatges (fins i tot entre els foros malaguistes que el consideren com un partit històric); com si algú hagués donat l'ordre d'amagar-lo. De fet, a youtube no s'ha penjat cap imatge d'aquell partit fins al març d'aquest any en que un aficionat del Malaga ha penjat una mala còpia dels gols.

El video de youtube és aquest:

http://www.youtube.com/watch?v=tXSgaHNDryo

Doncs això, algú té una còpia d'aquest partit que el pugui penjar a internet per la seva descàrrega, si us plau, li agraïria. Considero que, independentment dels equips que el van jugar, aquell partit és altament interessant per veure un atracament de llibre.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
Re:Malaga 4 - Terrassa 1 Temporada 97/98 Algú pot pujar el video del partit?
« Respondre #1 el: 17 de Juliol de 2012, 07:49:41 am »
Si, també recordo que va ser un partit molt estrany.

Vamos, sóc aficionat del Terrassa i m'espero amb al porter amb una escopeta!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #2 el: 17 de Juliol de 2012, 21:07:08 pm »
Jo en guardo un bon record d'aquell partit, de partits comprats, jugadors venuts i atracaments n'hi han hagut molts, nosaltres també n'hem patit alguns.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 17 de Juliol de 2012, 21:41:11 pm »
Jo en guardo un bon record d'aquell partit, de partits comprats, jugadors venuts i atracaments n'hi han hagut molts, nosaltres també n'hem patit alguns.

Tot presuntament  :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡