Autor Tema: Ara que aviat començara la pretemporada... Estem en bones mans?  (Llegit 1957 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Ara que aviat començara la pretemporada... Estem en bones mans?
« el: 04 de Juliol de 2012, 22:56:49 pm »
Aquest és un tema que em volta pel cap ja fa força temps i que m'agradaria comentar ara que aviat començarà la pretemporada. Considero que aquest és un moment prou important en el dia a dia d'un equip de futbol, doncs servirà per sentar les bases del que serà tota una temporada carregada de molta càrrega de treball, sobretot, físic.
Arribats a aquest punt, em pregunto, la preparació física del CE Sabadell FC es troba en bones mans??? Hem professionalizat com calia aquest terreny tan i tan important??? Després de la pèssima temporada a nivell de lesions de la que venim, no és com a mínim, lògic que algú es pugui fer aquesta pregunta? 
Recentment s'han introduït canvis a l'àrea mèdica del club, i jo em pregunto, m'ho sembla a mi, o els responsables del treball físic de l'equip són els mateixos que ja teníem fa cinc o sis anys? Tenint en compte que el dia a dia i el treball específic que pot exigir una categoria professional com la Segona A, és molt diferent al que pot demandar la Segona B i ja no diguem la Tercera Divisió, no hagués sigut necessari professionalitzar molt més aquesta àrea?
Amb això no vull dubtar de la feina i professionalitat del Sergio Dorado, ni molt menys, però sí és cert que a tots els nivells aquest club s'ha professionalitzat o està en ello, i en aquesta àrea no he vist canvis substancials.
En fi, a veure què en penseu...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
Re:Ara que aviat començara la pretemporada... Estem en bones mans?
« Respondre #1 el: 05 de Juliol de 2012, 09:14:26 am »
bon post! es un tema que s'ha de valorar i més important del que ens pensem.
@javi_gt86

Desconnectat raru

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
« Respondre #2 el: 05 de Juliol de 2012, 16:01:44 pm »
es una molt bona pregunta, estem nomes pensant que si un porter o un defensa o un killer etc... pero la part de la preparacio fisica es molt mes important del que ens pensem ja que encara que tinguessim al ronaldo, sense una bona preparacio com cal no serviria ni per 2B

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #3 el: 05 de Juliol de 2012, 18:16:19 pm »
Jo, sense saber pràcticament res del tema i PARLANT PER PARLAR, crec que Sergio Dorado sempre ens ha fet una gran feina i possiblement l'única cosa que fa dubtar és l'any passat. Tot i això... qui es va lesionar? Bàsicament els qui ja sabíem que es lesionaven: Redondos, Pablos.. Juanjo estava lesionat d'entrada, Eneko li va passar el mateix, Fito fou casualitat...

I gent que no aguanti... primer Ramírez, que a la segona volta era un brau, Arteaga possiblement, que ja té una edat, qui més? Juve ja sabem el que hi ha, Puchi era el que era...

Realment, i repetint que simplement estic opìnant sense saber pràcticament gens, no crec que hagués pogut fer res de l'altre món.

A més, aquest Sergio Dorado té molt i molt marge de millora, i, segons tinc entès, es preocupa dia a dia per continuar avançant en els seus coneixements...

Salut!

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #4 el: 05 de Juliol de 2012, 19:52:48 pm »
No voy a ser yo quien criitique el trabajo de Sergio Dorado puesto que desconozco el trabajo que realizan día a día. Pero que es un run run que he escuchado durante toda la temporada entre algunos arlequinados de mi církulo. Incluso yo tengo mis dudas.

Que se rompa Fito en una pachanga o Eneko en nuestro estadio, es solo mala suerte. Que había ciertos jugadores que eran más propensos que otros a lesionarse, también lo sabíamos... Pero es que han caído todos a lo largo del año. Unos se recuperaban bien y otros volvian a recaer. La preparación física no es solo la carga que se adquiere en pretemporada y durante la misma, sino que también poner un plan de entrenamientos adecuados para los que se recuperan. En muchos momentos de la temporada, parecia que jugabamos contra aviones y fisicamente estabamos horrible.

Tampoco veo descabellado que existan dudas, que solamente es lo que se plantea. Si una alineación o cambios no gustan, se señala al entrenador, si ciertos jugadores no han estado afortunados a en un partido, se le señala a ellos. Por lo tanto no veo extraño que visto el estado físico de algunos de los nuestros la temporada pasada, acompañado de la plaga de lesiones tan grande que sufrimos, surgan dudas. Y más en su caso que llegó para preparar a un equipo de tercera y ahora estamos en segunda.

Esperamos por el bien del equipo y el suyo propio, que este año no se repita. Este año saldremos de dudas.   :beer2
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Pollo sin cabeza

• Infantil
  • Missatges: 235
« Respondre #5 el: 06 de Juliol de 2012, 02:04:57 am »
Com podem desconfiar de això, un tio que dona i ho ha donat tot per el CE Sabadell!!
Les coses es poden preparar bé, però això no t'assegura que els jugadors no es lesionin, potser sí que han sigut molts, però cada un és per un tem diferent, no crec que hi hagi cap culpable!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #6 el: 06 de Juliol de 2012, 11:41:50 am »
en 5 temporades a fet 3 play-off amb 2 ascensos, crec que estem en bones mans.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #7 el: 06 de Juliol de 2012, 18:37:32 pm »
La mala racha de lesionados empezó en la era Carreras, en la temporada del ascenso ya caían como moscas. Manga, Robles, Azparren, Puchi...

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #8 el: 06 de Juliol de 2012, 21:23:37 pm »
"La mala racha" no comença amb el Carreras, sino abans
s'ha de diferenciar  lesions traumatiques (Fito Eneko) amb musculars...jo crec
que que n'hi han masses NO traumatiques i posaria un suspens al Doradfo i/o als metges

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #9 el: 06 de Juliol de 2012, 21:30:31 pm »
 :scut :bandera :bandera

Jo sempre he dit que les lesions poden ser degudes al tipus de joc que s'intenta fer, al Barça també li sol passar, naturalment es una suposició meva  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #10 el: 06 de Juliol de 2012, 22:32:06 pm »
Estoy en la linea de Pere Pons.Por los tipos de lesiones se ha de comenzar.