Autor Tema: Xavi Hernández lesionat de gravetat  (Llegit 4257 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Xavi Hernández lesionat de gravetat
« el: 02 de Desembre de 2005, 19:45:16 pm »
No tot son flors i somriures a Can Barça, el seu cervell, Xavi Hernández, s'ha lesionat de gravetat al genoll en una jugada fortuita en un entrenament.

La lesió l'obligarà a passar per quirofan i un minim de 6 mesos de baixa. Això implica l'adeu a la temporada i al Mundial.

Tot i ser egarenc i no caurem mai bé, no li vull mal a ningú. Ànims Xavi !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Xavi Hernández lesionat de gravetat
« Respondre #1 el: 02 de Desembre de 2005, 20:06:47 pm »
Es que el Xavi ho te tot del Far$a i de Terrassa  :ko

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 02 de Desembre de 2005, 20:27:31 pm »
aviam que fa ara el far$a sense "cervell" , la veritat es que me la pela bastant el que facin o deixin de fer, si perden millor! ;D , em preocupa mes el tema SELECCIÓ per al mundial :disappointed: :-\ :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 02 de Desembre de 2005, 20:32:50 pm »
Doncs jo crec que espanya sa kedat sense veure un crack durant sis mesos pq per mi es sense cap mena de dubte el millor jugador espanyol del moment.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #4 el: 02 de Desembre de 2005, 20:40:04 pm »
Pos es una llastima, akestes lesions mai es poden desitjar ni al k et cau pitjor. Ara toca veure k fa el barça sense el crack. I el k mes em fot a mi tambe es per mundial  :'(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 02 de Desembre de 2005, 20:40:43 pm »
Si pel mundial hi havia poques opcions de que Espanya fes algo, si no el juga (que no es del tot segur) es redueixen i molt.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 02 de Desembre de 2005, 20:43:43 pm »
Exacte. Doncs si no juga el mundial i Espanya és HUMILLADA per qualsevol selecció lamentable del seu grup, millor que millor.
El barça és tan superior a dia d'avui que tan li fa si no juga el Xavi. De totes formes, donar-li ànims, perque és una lesió fotuda i dura. Ànim.  :ok
Ahir escoltava unes declaracions de Arrigo Sachi que em van fer molta gràcia. Deia que el Barça sin Deco, Xavi, Eto'o, Ronaldinho, Valdés, Messi..........i no sé qui més, no seria el equipo infalible que es.  jajajaja, la veritat és que son per riure, i dona una imatge paupèrrima del Madrid, que més que un club de futbol sembla un circ. Una pregunta als madridistes: Aquest tal Arrigo Sachi -k per cert, sembla el de la loteria de nadal....."y si cae aquí"- que fa exactament  :icon_question: Només sé que la pasta que deu guanyar deu multiplicar per molt el que una persona currante guanya al cap de l'any. Lamentable
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 02 de Desembre de 2005, 21:04:05 pm »
Pos el k diu arrigo no es res descabellat, encara k jo treuria al valdes i posaria al gran puyol, encara k es te k reconeixer k el barça te una gran defensa i es per aixo k el valdes aki es salva molt, pk com a porter deixa bastant k desitjar. I bueno akests jugadors k diu son uns cracks, crec k no hi ha res a dir i per mi son els k mes destaken en el barça, encara k es juga molt en ekip, akests sobresurten ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #8 el: 02 de Desembre de 2005, 21:31:02 pm »
No us fot, es com si diu que el chelsea no seria el ekipo infalible que es sense els jugadors q son normalment titulars, així que akest comentari no es descabellat no, és un comentari que podriem titular "d'imbècil". Anda que cobrar el que cobra per dir akestes tonteries...

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #9 el: 02 de Desembre de 2005, 21:37:29 pm »
A mi no m'interessa el Barça, sinò qui jugarà el mundial en aquesta posició. Xabi Alonso, Iniesta, Baraja, Ribera, Guti?? La veritat és que és un greu contratemps q donarà  molta més emoció a la lliga i a la llista del meu estimat Zapatones.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 02 de Desembre de 2005, 21:40:13 pm »
Jo ara estic esperant a veure k fa ara el barça al camp del Villarreal, no ho tindra tan facil, pk si ens posem a mirar akesta ratxa de partits guanyats k porten, 6 d'ells son jugats a casa i contra ekips fluixets, els altres 2 han sigut a fora, 1 dels kuals contra un madrid amb mig ekip lesionat i dels pitjors k s'ha vist, k ja es dir pk les ultimes temporadas molt malament en joc.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 02 de Desembre de 2005, 21:46:18 pm »
A mi no m'interessa el Barça, sinò qui jugarà el mundial en aquesta posició. Xabi Alonso, Iniesta, Baraja, Ribera, Guti?? La veritat és que és un greu contratemps q donarà  molta més emoció a la lliga i a la llista del meu estimat Zapatones.

Jo li donaria l'oportunitat a Guti, encara k el seu millor joc es una mica mes adalt.
Baraja no siusplau :ko

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 02 de Desembre de 2005, 22:00:17 pm »
Ja comença a fer riure això de que el madrid va jugar amb mig ekip lesionat... l'any passat el barça va guanyar la lliga amb una plantilla curta per culpa de les lesions i quan es perdia no es posaven les excuses de les lesions. El madrid té bons jugadors però son potser massa individualistes. L'entrenador no es q sigui res de l'altre mon,  no ha millorat gaire el que ja hi havia abans. Pel que fa a lo de guti a mi m'encanta però és una mica irregular. Però el prefereixo molt abans que d'altres jugadors que hi ha a la lliga espanyola ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 02 de Desembre de 2005, 22:06:31 pm »
jo crec que per cubrir la baixa de xavi a la selecció per caracteristiques semblancs, posaria al xabi alonso :ok k tambe la toca molt be!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #14 el: 02 de Desembre de 2005, 22:19:19 pm »
a que espera el Luis Aragones a pujar al Iniesta!?!?!? :icon_exclaim: :icon_question:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 02 de Desembre de 2005, 23:16:18 pm »
Birri va ser campio el barça si, pero esk encara no portem ni mitja lliga de l'actual ;D I nose jo si hi havia gent k posava com a excusa les lesions si es perdia, pero el k si esta clar esk si hi ha lesions es pot notar molt.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #16 el: 02 de Desembre de 2005, 23:45:24 pm »
CESC FABREGAS....

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #17 el: 02 de Desembre de 2005, 23:48:47 pm »
tambien seria buena ocpion

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #18 el: 03 de Desembre de 2005, 00:18:44 am »
El Barça passarà de guanyar els partits per 4-0 o 5-0 a guanyarlos per 2-0  :laugh: :laugh:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 03 de Desembre de 2005, 00:19:18 am »
Invitar a tots els jugadors a pendre unes copetes al Riviera si guanyen el mundial :icon_exclaim: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

I segur que el guanyen, sense Xavis, ni Rauls ni Etoos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...