Primer de tot : felicitar a tota la gent que va estar al camp. Per mi sens dubte el millor del partit amb diferència. Cada cop que la bola anava a aquell còrner inconscientment deixava de seguir la jugada i em fixava en l'afició.
Pel que fa al joc seré bastant crític. Tot i que valoro moltíssim a Carreres, ahir em va dessepcionar força, doncs no va ser capaç de transmetre la seva filosofia de joc als jugadors (ahir ja no era pretemporada). No vaig veure a aquell equip que tocava i tocava de conya fins a marejar al rivals. Vaig notar molta pressa per fer arribar la bola a dalt. Vaig veure molts jugadors buscant ràpidament el passe llarg i poca pasciència per combinar bé en curt i en horitzontal (i això que el camp estava de conya). Francament m'esperava molt més de l'equip. També em va sorprendre molt les poquíssimes incorporacions dels laterals en atac. Francament aquest és un recurs bàsic avui en dia per crear superioritat a dalt i els nostres laterals no van aprofitar gairabé mai (no estic dient que tingués de jugar Espassandín). Crec que aquest era un partit que s'havia de guanyar. El Girona, tot i no ser un mal equip, patirà fins al final per mantenir-se i nosaltres ahir podiem haver fet molt més. Aquesta temporada tenim d'estar entre els10 primers i cal que l'equip s'espavili doncs no estem aquí simplement per mantenir la categoria.
Una altre decepció va ser la suplència d'en De Navas. Per la meva mentalitat, inconcebible. Per mi en De Navas és un MITE i els mites es mereixen un tracte especial. Admeto que es possible que en Nauzet en aquests moments estigui una mica per sobre d'en De Navas, però està clar que els partits no els deixarem de guanyar per en David i la vida i el futbol també són sentiments i altres coses. Un exemple una mica exagerat però il.lustratiu: en Jordan en la seva última temporada va ser sempre titular (fins a l'últim dia de la seva carrera esportiva). Van der Sar es va retirar en el United també com a titular. Jo tampoc demano que hagi de jugar sempre, però ahir a Girona sí.
Ja veieu que estic una mica negatiu. Un altre tema preocupant és la situació d'en Baha. Si estava tocat ok, però si no.... la que ens espera. Primer partit i no va convocat. ufffff. Jo crec que en el futbol professional es tant important fixar com col·locar a jugadors i en Xavi R, el Presi i el Mister han d'assumir l'error, anar de cara i fer un esforç per liquidar el contracte ara que encara no està tancat el mercat. Fixeu-vos el que va fer en Guardiola amb l'Ibra (i van perdre pel capbaix 40 kilos amb el tema). Si el tio es posa de cul pot ser un suplici per en Carreres tenir-lo en els entrenaments. Val més tenir una fitxa lliure i si cal agafar un nano de l'amateur que es deixi les banyes en cada entreno que tenir en Baha passejant-se i trencant la dinàmica dels entrenaments. No és un tema fàcil però repeteixo no estem aquí simplement per mantenir la categoria i és indispensable que tothom estigui endollat al 100X100.
Per acabar amb optimisme torno al començament: l'afició, espectacular. Així no es pot perdre!!!