Autor Tema: [J1] Girona FC- CE Sabadell, Dissabte 18 d'Agost, 19 hores.  (Llegit 38340 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:[J1] Girona FC- CE Sabadell, Dissabte 18 d'Agost, 19 hores.
« Respondre #180 el: 19 de Agost de 2012, 16:53:43 pm »
Primer de tot : felicitar a tota la gent que va estar al camp. Per mi sens dubte el millor del partit amb diferència. Cada cop que la bola anava a aquell còrner inconscientment deixava de seguir la jugada i em fixava en l'afició.

Pel que fa al joc seré bastant crític. Tot i que valoro moltíssim a Carreres, ahir em va dessepcionar força, doncs no va ser capaç de transmetre la seva filosofia de joc als jugadors (ahir ja no era pretemporada). No vaig veure a aquell equip que tocava i tocava de conya fins a marejar al rivals. Vaig notar molta pressa per fer arribar la bola a dalt. Vaig veure molts jugadors buscant ràpidament el passe llarg i poca pasciència per combinar bé en curt i en horitzontal (i això que el camp estava de conya). Francament m'esperava molt més de l'equip. També em va sorprendre molt les poquíssimes incorporacions dels laterals en atac. Francament aquest és un recurs bàsic avui en dia per crear superioritat a dalt i els nostres laterals no van aprofitar gairabé mai (no estic dient que tingués de jugar Espassandín). Crec que aquest era un partit que s'havia de guanyar. El Girona, tot i no ser un mal equip, patirà fins al final per mantenir-se i nosaltres ahir podiem haver fet molt més. Aquesta temporada tenim d'estar entre els10 primers i cal que l'equip s'espavili doncs no estem aquí simplement per mantenir la categoria.

Una altre decepció va ser la suplència d'en De Navas. Per la meva mentalitat, inconcebible. Per mi en De Navas és un MITE i els mites es mereixen un tracte especial. Admeto que es possible que en Nauzet en aquests moments estigui una mica per sobre d'en De Navas, però està clar que els partits no els deixarem de guanyar per en David i la vida i el futbol també són sentiments i altres coses. Un exemple una mica exagerat però il.lustratiu: en Jordan en la seva última temporada va ser sempre titular (fins a l'últim dia de la seva carrera esportiva).  Van der Sar es va retirar en el United també com a titular. Jo tampoc demano que hagi de jugar sempre, però ahir a Girona sí.

Ja veieu que estic una mica negatiu. Un altre tema preocupant és la situació d'en Baha. Si estava tocat ok, però si no.... la que ens espera. Primer partit i no va convocat. ufffff. Jo crec que en el futbol professional es tant important fixar com col·locar a jugadors i en Xavi R, el Presi i el Mister han d'assumir l'error, anar de cara i fer un esforç per liquidar el contracte ara que encara no està tancat el mercat. Fixeu-vos el que va fer en Guardiola amb l'Ibra (i van perdre pel capbaix 40 kilos amb el tema). Si el tio es posa de cul pot ser un suplici per en Carreres tenir-lo en els entrenaments. Val més tenir una fitxa lliure  i si cal agafar un nano de l'amateur que es deixi les banyes en cada entreno que tenir en Baha passejant-se i trencant la dinàmica dels entrenaments. No és un tema fàcil però repeteixo no estem aquí simplement per mantenir la categoria i és indispensable que tothom estigui endollat al 100X100.

Per acabar amb optimisme torno al començament: l'afició, espectacular. Així no es pot perdre!!!
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2012, 16:21:23 pm per jarisacat »

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #181 el: 19 de Agost de 2012, 17:28:34 pm »
Bueno no hay mucho más a comentar del partido. Para mi lo mejor de ayer, a parte de la afición que estuvimos cantando a más no poder ya en la cola esperando a entrar como en el campo, del equipo destacaría 3 nombres: Moha, Ulises y Aníbal.

Sobretodo me encantó la dupla Moha - Ulises haciendo jugadas espectaculares y con una compenetración brutal. Si a Moha lo respetan las lesiones y no baja el ritmo, estoy segurísimo que él y Ulises darán muchísimo que hablar y nos darán muchísimas alegrías. Y Aníbal... menudo pedazo de delantero tenemos, las lucha todas, genial de espaldas, bajando bien el balon y conduciéndolo bien por bandas, cayendo a banda cuando un extremo internaba, etc... salí contento de Montilivi y con muchas ganas de que llegue el siguiente partido.

Honor al Sabadell y a su grandísima afición!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #182 el: 19 de Agost de 2012, 19:45:21 pm »
Ahir sota pals li va tocar a Nauzet, per que Carreras el veu millor en els entrenaments que a De Navas. Ahir Nauzet, només va fer una errada, en una petita indecisió en una sortida davant Benja. El demés, correcte.

Moha, excel·lent. Ulises, brutal. La defensa molt encertada. Ara falta marcar.

I als que ahir els vaig fer fotos, l'afició DE SEMPRE, els que fan esforços per acompanyar a l'equip tot el sovint que poden, els deixo penjades les fotografies que ahir us vaig fer, CRACKS, que se us sentia a vosaltres més que a la resta de l'estadi gironí: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4321612475370.2177711.1138819293
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #183 el: 19 de Agost de 2012, 20:08:49 pm »
Por cierto en cuanto a la NO convocatoria de Nabil... creéis que es posible debido al Ramadán?? en teoría acaba hoy y en verdad para un jugador el no poder alimentarse o beber hasta que caiga el sol debe de retrasarlo físicamente hablando...

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #184 el: 19 de Agost de 2012, 22:24:42 pm »
Ahir sota pals li va tocar a Nauzet, per que Carreras el veu millor en els entrenaments que a De Navas. Ahir Nauzet, només va fer una errada, en una petita indecisió en una sortida davant Benja. El demés, correcte.

Moha, excel·lent. Ulises, brutal. La defensa molt encertada. Ara falta marcar.

I als que ahir els vaig fer fotos, l'afició DE SEMPRE, els que fan esforços per acompanyar a l'equip tot el sovint que poden, els deixo penjades les fotografies que ahir us vaig fer, CRACKS, que se us sentia a vosaltres més que a la resta de l'estadi gironí: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4321612475370.2177711.1138819293

La veritat és que no era gaire difícil, mai no havia estat en un estadi on hi hagués tant poc ambient de futbol.

Respecte l'afició volia fer un comentari:

Ahir el 99% de l'afició va estar de 10. Però hi havia un noi molt maleducat que cada vegada que passava la mascota del Girona començava a insultar-la i a escupir-la. Jo personalment vaig passar VERGONYA. Sort que som una bona afició, i un noi li va cridar l'atenció un parell de cops i li va dir que si no li agradava que marxés (vaig suposar que eren de la mateixa penya).

Un 10 per aquest noi.  :bandera
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3674
  • You will never walk alone
« Respondre #185 el: 20 de Agost de 2012, 13:47:12 pm »
 :paret
Visca el Sabadell!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #186 el: 20 de Agost de 2012, 13:48:44 pm »
Siusplau algú pot enviar-li aquesta foto al Gonzalvo i dir-li amb TOTES LES PARAULES que es un poca vergonya???

De moment, de 3 punts jugats, ja en tenim 2 menys dels que hauriem de tenir justament.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3674
  • You will never walk alone
« Respondre #187 el: 20 de Agost de 2012, 13:51:16 pm »
Siusplau algú pot enviar-li aquesta foto al Gonzalvo i dir-li amb TOTES LES PARAULES que es un poca vergonya???

De moment, de 3 punts jugats, ja en tenim 2 menys dels que hauriem de tenir justament.

Estaria bé fer el recompte de punts "robats" pels arbitres aquesta temporada 12/13.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #188 el: 20 de Agost de 2012, 13:57:39 pm »
De nada sirve quejarse de los árbitros... Aunque...  :angry2: :angry2:

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #189 el: 20 de Agost de 2012, 14:07:31 pm »

Aquesta imatge no aclareix si va ser gol o no. El que queda clar en tots els videos i fotos és que la pilota va entrar fins a tres quarts, ara jo crec que el quart que falta no va entrar. I aquesta imatge, per molt que us capfiqueu no demostra que hagi entrat tota la pilota. Per estar segurs que entra, segons la perspectiva des del lloc on es va fer la foto, la pilota hauria d'estar gairebé tota amagada darrera el pal i en la foto encara es veu massa pilota per la dreta del pal.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #190 el: 20 de Agost de 2012, 14:09:03 pm »

Aquesta imatge no aclareix si va ser gol o no. El que queda clar en tots els videos y fotos és que la pilota va entrar fins a tres quarts, ara jo crec que el quart que falta no va entrar. I aquesta imatge, per molt que us capfiqueu no demostra que hagi entrat. Per estar segurs que entra, segons la perspectiva des del lloc on es va fer la foto, la pilota hauria d'estar gairebé tota amagada darrera el pal i en la foto encara es veu massa pilota per la dreta del pal.

Bé, deuen ser percepcions però a mi em smebla descarat que la pilota està dins.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #191 el: 20 de Agost de 2012, 15:03:51 pm »
El més greu de tot es la posició del linier : 1- Està com 3 metros més desplaçat de la linea de fons que es on tindria que estar. 2- Al estar mal colocat, tindria que haver vist la pilota dins perquè ho veu amb una perspectiva equivocada, similar a la de la foto però a l'altre banda.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #192 el: 20 de Agost de 2012, 15:12:10 pm »
Home però tampoc es pot moure tant ràpid com la pilota!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #193 el: 20 de Agost de 2012, 16:23:51 pm »
Siendo objetivos la foto no deja claro nada. Es una perspectiva que no deja claro bien a que altura esta la pelota, pero si tomamos en cuenta la circunferencia entera de la pelota, no solo la parte que toca el suelo, parece que hay una parte de la circunferencia que esta por encima de la línea, por lo tanto no sería gol.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #194 el: 20 de Agost de 2012, 17:45:53 pm »
Hola, yo tambien creo que no fué gól, ahora la duda esta en el trayecto del larguero y la ralla del suelo ya que aqui si que la pelota puede hacer una pequeña curva y alo mejor aqui entra. En cuanto al señor Gonzalvo, es vergonsozo la rabia que nos tiene este sujeto me gustaria que lo explicase, será desde lo de Terrassa supongo.Bien, vastante pena tiene. Parami, juguemos vastante bien ya que es el primer partido.VISCA EL SABADELL.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #195 el: 20 de Agost de 2012, 18:11:04 pm »
Pues yo creo que la circunferencia vista desde arriba entra por completo y es gol.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1335
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #196 el: 20 de Agost de 2012, 18:38:31 pm »
Que cansinos con si fue gol o no!!!.A ver yo creo que si pero no lo dio el arbitro por valido, o sea que es lo que hay.Porfavor pasemos pagina ya con el maldito gol y centremonos en el partido contra el coco Villareal.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #197 el: 20 de Agost de 2012, 19:43:42 pm »
Pues viendo la fotografía más convencido de que fue gol no pitado, la base de la pelota cae dentro de la portería por tanto gol, desde el comienzo se vió que el del pito no pitaría algo que perjudicaría al Girona, nada más hay que ver el partido y ver lo que pita falta a uno y no señala nada al otro, lamentable la situación del juez de línea, como casi todos los auxiliares mal situados, a la altura de la línea del área pequeña, primer partido de liga y ya los del pito nos deben.

:arbit     :rant:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 355
« Respondre #198 el: 20 de Agost de 2012, 20:01:19 pm »
Yo a pesar de que os podeis tirar todos encima mio a criticas voy a echarle una mano al arbitro, supongo que sera por defender a un compañero de gremio aunque lo mio sea el futbol sala, pero si nosotros despues de ver fotos, videos aun no tenemos 100% claro si fue gol o no imaginate el arbitro que tiene que decidir en directo y en decimas de segundo!!

Por cierto lo que decis algunos de que malo era solo hay que mirar las faltas que pitaba y quien no solo decir que en este caso es cosa del asistente, si este se hubiese ido hacia el centro de campo el arbitro principal hubiese dado gol

"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #199 el: 20 de Agost de 2012, 20:12:01 pm »
Yo a pesar de que os podeis tirar todos encima mio a criticas voy a echarle una mano al arbitro, supongo que sera por defender a un compañero de gremio aunque lo mio sea el futbol sala, pero si nosotros despues de ver fotos, videos aun no tenemos 100% claro si fue gol o no imaginate el arbitro que tiene que decidir en directo y en decimas de segundo!!

Por cierto lo que decis algunos de que malo era solo hay que mirar las faltas que pitaba y quien no solo decir que en este caso es cosa del asistente, si este se hubiese ido hacia el centro de campo el arbitro principal hubiese dado gol

Pero hay una máxima que núnca ustedes la cumplen y es que, en caso de duda se debería beneficiar la jugada ofensiva, una falta dentro del área rara vez la pitan, pero la misma en el centro del campo nunca la dejan de señalar, por ejemplo.

Sobre la labor del árbitro, señala falta y enseña tarjeta a MOHA, tarjeta de risa con lo que estaban repartiendo en alguna ocasión los del Girona, una jugada después lesión de MOHA por una entrada brutal y aquí no pasó nada, sigan sigan.

Árbitro:
 Sureda Cuenca (Colegio Balear). Mostró tarjeta amarilla a Héctor Simón (min.34), Moha (min.55), Nauzet (min.63), Abraham Paz (min.72) y Jose (min.73).

Es que los nuestros son unos leñeros y tratan mal el esférico, en cambio los del Girona son todos unos angelitos, y es que desde siempre los árbitros nos suelen castigar y medir de distinta manera.
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2012, 20:26:24 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia