Autor Tema: [J1] Girona FC- CE Sabadell, Dissabte 18 d'Agost, 19 hores.  (Llegit 37452 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
Re:[J1] Girona FC- CE Sabadell, Dissabte 18 d'Agost, 19 hores.
« Respondre #120 el: 18 de Agost de 2012, 19:26:23 pm »
Jo gambe estic amb el iPad a Menorca i no ho puc veré

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #121 el: 18 de Agost de 2012, 19:47:20 pm »
DESCANSO

GIRONA FC  0   -  0  CE SABADELL FC
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #122 el: 18 de Agost de 2012, 19:48:35 pm »
Llega el descanso, de momento partido sin ningún contenido en ataque y con solidez mucha solidez atrás.

Estamos jugando con un 4-4-1-1 al defender y al atacar se queda Héctor Simón de pivote y jugamos con un 4-3-3.

Desconnectat dNavarro22

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #123 el: 18 de Agost de 2012, 19:49:00 pm »
Final de la primera parte, demasiado atascado el partido, falta magia...
Partido flojito por parte del Sabadell...

A ver si en la segunda parte metemos más caña!!

Honor Al Sabadell!!
Twitter: @ddavidn22

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #124 el: 18 de Agost de 2012, 20:26:36 pm »
Una foto que ha penjat marca de la nostra afició.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #125 el: 18 de Agost de 2012, 20:51:52 pm »
FINAL

GIRONA FC  0  -  0  CE SABADELL FC

Empezamos puntuando que ya es importante, más en un campo difícil como es Montilivi, ahora toca recuperarse y preparar el próximo partido contra el Villarreal CF en la NCA, el campo arlequinado se tiene que transformar en un fortín, por cierto hay que tener cuidado con las tarjetas, los jugadores se sulen cargar mucho en cada partido cosa a solucionar.
« Darrera modificació: 18 de Agost de 2012, 21:58:06 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #126 el: 18 de Agost de 2012, 20:57:02 pm »
Molt content; hem millorat la defensa però que molt, Aníbal molt lluitador, Florian també ho era peró aquest és mou molt bé entre línies,falta una mica de punch però en cap moment he patit pel resultat, molt segurs i més taules que l´any passat, això si, un gol fantasma que no ha pujat al marcador i era gol de totes totes, aquest árbitre només que tocàven una miqueta als jugadors contraris ja estava xiulant, no m´ha agradat. L´afició impressionant, sou els millors!!!!

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #127 el: 18 de Agost de 2012, 20:58:47 pm »
Gracias Labtec

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #128 el: 18 de Agost de 2012, 20:59:21 pm »
Molt content; hem millorat la defensa però que molt, Aníbal molt lluitador, Florian també ho era peró aquest és mou molt bé entre línies,falta una mica de punch però en cap moment he patit pel resultat, molt segurs i més taules que l´any passat, això si, un gol fantasma que no ha pujat al marcador i era gol de totes totes, aquest árbitre només que tocàven una miqueta als jugadors contraris ja estava xiulant, no m´ha agradat. L´afició impressionant, sou els millors!!!!

Pel que he vist a Esport3, el gol no ho era pas. Ha tocat just la linia pero molt bon xut d'Ulises.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #129 el: 18 de Agost de 2012, 21:00:41 pm »
Començem bé la temporada, un punt a fora sempre és bo  :bandera  :ok
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #130 el: 18 de Agost de 2012, 21:02:54 pm »
Molt bona defensa no es el circ que hi havia la temporada passada,solidesa defensiva total,el migcamp va millorant i la davantera correcte.Falta una mica mes de punch pero ja es millorara,llastima del travesser i l'ultima jugada d¡Anibal,per cert PARTIDAG d'Eneko el temps que ha jugat aquest paio ha millorat molt i centra que dona gust :yes:.Bon resultat sabent que s'ha jugat a fora i ara a per el coco Villareal.Visca el Sabadell :bandera.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat dNavarro22

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #131 el: 18 de Agost de 2012, 21:04:22 pm »

Pel que he vist a Esport3, el gol no ho era pas. Ha tocat just la linia pero molt bon xut d'Ulises.

La càmara d'esport 3 no donava una imatge just a sobre de la linia de gol, era una miqueta inclinada, i guiant-me d'això penso que no ha entrat del tot... Si puc pujo la imatge i busco d'altres...
Twitter: @ddavidn22

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #132 el: 18 de Agost de 2012, 21:05:28 pm »

La càmara d'esport 3 no donava una imatge just a sobre de la linia de gol, era una miqueta inclinada, i guiant-me d'això penso que no ha entrat del tot... Si puc pujo la imatge i busco d'altres...

Bfff... ha sigut una llàstima que no entrés
Visca el Sabadell!!

Desconnectat sempresbd

• Infantil
  • Missatges: 107
« Respondre #133 el: 18 de Agost de 2012, 21:31:17 pm »
Jo hagués donat gol!!!!però sent sincers....no ha acabat d'entrar tota...llàstima

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #134 el: 18 de Agost de 2012, 21:44:41 pm »

amb tots els respectes...la teva tele sera diferent i es veura millor que la meva...perque com ja et diu unaltre company per mi amb la imatge d'esport3 alentida i ampliada NO es gol..si existeix alguna desde unaltre angle que es veigi diferent ja callo...pero amb les imatges d'esport3 el que es veu de totes totes es que NO es gol

del partit el millor sumar fora de casa,el partidas de moha,i el retorn en partit oficial de fito i eneko
el pitjor,seguim sense crear ocasions de gol,toquem i toquem de manera totalment previsible i sense crear perill anibal el pobre no podia ni amb les botes de tant correr baixant a buscar pilotes al mitg del camp,ja que no li arribava una en condicions

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #135 el: 18 de Agost de 2012, 21:55:48 pm »
Poc a poc, és el primer partit, en quant al possible gol jo he vist el partit aquí-   http://www.oleoletv.com/  no ho he pogut veure ni a tv3 a la carta ni a roja directa, ja de pas us recomano aquesta web per veure partits del Sabadell, igual estic equivocat però en la retransmisió que he vist jo és veia mitja pilota revassant la línia de gol, però si tots heu vist que no doncs bé, important començar sumant.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #136 el: 18 de Agost de 2012, 21:58:32 pm »
voldria donar tots els ànims al nostre gran porter i gran professional DAVID DE NAVAS

I no vull comentar res mes...al respecte de la seva no titularitat

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
« Respondre #137 el: 18 de Agost de 2012, 22:27:46 pm »
Poc a poc, és el primer partit, en quant al possible gol jo he vist el partit aquí-   http://www.oleoletv.com/  no ho he pogut veure ni a tv3 a la carta ni a roja directa, ja de pas us recomano aquesta web per veure partits del Sabadell, igual estic equivocat però en la retransmisió que he vist jo és veia mitja pilota revassant la línia de gol, però si tots heu vist que no doncs bé, important començar sumant.

company,llavors tu tampoc has vist gol,simplement desconeixes el reglament..perque sigui gol la pilota a de passar SENCERA la linea de gol..si un milimetre de la pilota no passa la linea...no es gol

voldria donar tots els ànims al nostre gran porter i gran professional DAVID DE NAVAS

I no vull comentar res mes...al respecte de la seva no titularitat

jo si,i volia esperar una mica per no dir alguna barbaritat,pero aquest nauzet em dona una inseguretat increible...i les pilotes per l'aire no para una se les traga totes,i surt a buscar bolets en cada un dels centres a l'area......DE NAVAS TITULAR!!!!

Desconnectat Pollo sin cabeza

• Infantil
  • Missatges: 235
« Respondre #138 el: 18 de Agost de 2012, 22:31:46 pm »
Estic flipant amb la titularitat de Nauzet!!!
Déu meu però quantes cantades he contat 4 o 5? ha sortit a buscar bolets en 4 ocasions, y a la sortides és malíssim, no entenc com De Navas no és titular, per favor!!!
Les passarem pu** si Nauzet és titular!!!
Per cert Aníbal no m'ha agradat gens, però gens, no ha sapigut agafar el ritme de l'equip i no estava ben ubicat, i Hector Simón i Moha espectaculars!!!
A seguir així, que estem en bon camí, (si Nauzet no juga, clar està!)

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
« Respondre #139 el: 18 de Agost de 2012, 22:41:17 pm »
el dia de l'espanyol,tambe va fotre 3-4 cagades brutals,amb sortides a buscar bolets i pilotes aereas,que se las queda mirant...pero clar va parar un penalt,i tots calladets...

aquest porter es calamitos en el joc aeri,espantos en les sortides,dolent amb els peus...senyor carreras perque no juga el sant?