Autor Tema: [J1] Girona FC- CE Sabadell, Dissabte 18 d'Agost, 19 hores.  (Llegit 37471 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:[J1] Girona FC- CE Sabadell, Dissabte 18 d'Agost, 19 hores.
« Respondre #160 el: 19 de Agost de 2012, 10:44:10 am »
Les imatges de la tele no ho deixen clar

el gol fantasma
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #161 el: 19 de Agost de 2012, 10:46:50 am »
Doncs que voleu que us digi, veien't les imatges jo diria que si que entra.

Ja veuriem que diria el gonzalvo aquest si hagues sigut al reves, quina barra te el tiu, no l'aguanto.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #162 el: 19 de Agost de 2012, 10:50:31 am »

Ja veuriem que diria el gonzalvo aquest si hagues sigut al reves, quina barra te el tiu, no l'aguanto.

Suposant que ha d'entrar tota l'esferica dins l porteria des de aquest angle de la tele no es pot opinar amb contundencia  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #163 el: 19 de Agost de 2012, 10:55:15 am »
Para que sea gol debe entrar toda la base no toda la circumferencia, la acabo de ver por esport 3 de rebote y es muy difícil saber si ha entrado o no, pero ya no vale de nada lamentarse...

Un diez a todos los arlequinados desplazados a Montilivi  :bandera  :scut

Jo crec que la base está dins i potser és la circumferéncia que és monta sobre la línia i despista no sé..

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #164 el: 19 de Agost de 2012, 10:56:21 am »
 :scut :bandera

La crònica de TV3  :confused:

Segona Divisió
Girona i Sabadell s'ennueguen en la seva falta de punteria en el debut a la Lliga (0-0)
Actualitzat a les 21:57 h   18/08/2012
Girona i Sabadell no han pogut passar de l'empat a 0 a Montilivi en un duel català marcat per una alta intensitat de joc, però amb una nul·litat absoluta de cara a porteria.

El Girona ha tingut millors ocasions, sobretot a la primera part, però no ha trobat la manera de superar la porteria del Sabadell. Jandro ha estat el primer a intentar-ho, sense èxit. Per part dels arlequinats, el més incisiu ha estat el mexicà Ulises Dávila. El davanter cedit pel Chelsea ha estavellat una rematada al travesser i la pilota no ha acabat entrant per centímetres.

Hi ha hagut 'polèmica a l'àrea del Sabadell, després d'una caiguda de Jandro per una agafada d'Abraham Paz en què el col.legiat Sureda Cuenca s'ha inhibit.

Repartiment de punts que pel que s'ha vist és el més just i lògic que podria haver passat.

Font 324
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #165 el: 19 de Agost de 2012, 11:00:25 am »
Que le girona ha tingut millors ocasions¿?

Definitivament hem vist un altre partit. Mare meva.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #166 el: 19 de Agost de 2012, 11:01:37 am »
Un cop celebrat el primer partit de Lliga extrauré les primeres conclusions;

1) S´ha donat un salt qualitatiu en defensa, no solsament pel fitxatge de dos centrals experimentats (que ja els teniem), sinó també a nivell organitzatiu i d´intensitat. Gran partit defensiu.
2) Moha pot ser un jugador molt important per l´equip, dintre de la seva ubicació com a extrem clàssic, que és la que sempre ha desenvolupat i on més rendiment dóna.
3) Falta un creador en el centre del camp. Veig a Gato poc aprofitat en banda i penso que l´aportació de Lanzarote pot seguir sent molt interessant.
4) Ulises Dávila és un jugador que marca diferències, però estava com poc assistit pels companys. Això s´ha de corregir per poder aprofitar el potencial del jugador al 100%.
5) Segueix faltant definir. L´equip dóna massa passes innecesaris abans d´arrivar, es tarda a xutar a porta i l´equip arriva sense gas. Una conseqüència com tots sabem de la "sacralització"
    de l´actual sistema de joc.  Insisteixo; jo situaria a Gato més en punta i també és veritat que ahir vàrem trobar a faltar a Collantes.
6) No sé si es donen les circunstàncies exactes per canviar de porter. Jo no les he vist encara. Nauzet va demostrar seguretat quan va intervindre, però es confia a vegades massa en el joc de
    peus.  En qualsevol cas, les dues alternatives a porteria són suficientment bones.

La valoració global que faig de l´equip és d´un 6, més que res per la intensitat que s´hi va posar.  Reitero, va ser un partit on les defenses es van imposar a les davanteres, curiós estant a la banqueta Rubi i Carreras pero molt llògic atenent a d´altres circunstàncies..... i sempre és positiu NO ENCAIXAR.

En quant al gol anul.lat, des de la posició que estàvem a Montivili (molt allunyada i amb poc angle visual), va semblar clar, però veient la jugada repetida tinc els meus dubtes. S´ha de veure més detingudament.

Vull valorar també la gran resposta de l´afició, tant en presència com en intensitat.  En cap cas erem menys de 300 i diria que prop de 400 i el suport a l´equip no va decaure en cap moment.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat dNavarro22

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #167 el: 19 de Agost de 2012, 11:26:10 am »
Un cop celebrat el primer partit de Lliga extrauré les primeres conclusions;

1) S´ha donat un salt qualitatiu en defensa, no solsament pel fitxatge de dos centrals experimentats (que ja els teniem), sinó també a nivell organitzatiu i d´intensitat. Gran partit defensiu.
2) Moha pot ser un jugador molt important per l´equip, dintre de la seva ubicació com a extrem clàssic, que és la que sempre ha desenvolupat i on més rendiment dóna.
3) Falta un creador en el centre del camp. Veig a Gato poc aprofitat en banda i penso que l´aportació de Lanzarote pot seguir sent molt interessant.
4) Ulises Dávila és un jugador que marca diferències, però estava com poc assistit pels companys. Això s´ha de corregir per poder aprofitar el potencial del jugador al 100%.
5) Segueix faltant definir. L´equip dóna massa passes innecesaris abans d´arrivar, es tarda a xutar a porta i l´equip arriva sense gas. Una conseqüència com tots sabem de la "sacralització"
    de l´actual sistema de joc.  Insisteixo; jo situaria a Gato més en punta i també és veritat que ahir vàrem trobar a faltar a Collantes.
6) No sé si es donen les circunstàncies exactes per canviar de porter. Jo no les he vist encara. Nauzet va demostrar seguretat quan va intervindre, però es confia a vegades massa en el joc de
    peus.  En qualsevol cas, les dues alternatives a porteria són suficientment bones.

La valoració global que faig de l´equip és d´un 6, més que res per la intensitat que s´hi va posar.  Reitero, va ser un partit on les defenses es van imposar a les davanteres, curiós estant a la banqueta Rubi i Carreras pero molt llògic atenent a d´altres circunstàncies..... i sempre és positiu NO ENCAIXAR.

En quant al gol anul.lat, des de la posició que estàvem a Montivili (molt allunyada i amb poc angle visual), va semblar clar, però veient la jugada repetida tinc els meus dubtes. S´ha de veure més detingudament.

Vull valorar també la gran resposta de l´afició, tant en presència com en intensitat.  En cap cas erem menys de 300 i diria que prop de 400 i el suport a l´equip no va decaure en cap moment.

Sens dubte, el millor l'aficció que vau poder estar allà! Enveja, de 10! Grans ^^
Twitter: @ddavidn22

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #168 el: 19 de Agost de 2012, 12:03:10 pm »
Ahir Moha em va encantar, juntament amb Ulises els millors de l'equip.

Respecte a la titularitat a la porteria, per mi Nauzet ho va fer prou bé fent la poca feina que va tenir i va demostrar ser millor en el joc amb els peus que De Navas.

El que si està clar és que els dos porters tenen una qualitat semblant. No m'extranyaria gens que el míster els canvïi cada 5 o 6 partits.

SI  Baha acaba deixant el club, crec que tenim un problema a la posició de davanter centre pur. Anibal ahir no fa ver un bon partit, desaparescut en molts moments. A veure si va agafant la forma i l'estil de joc i s'adapta mica en mica a l'equip.

Amb les incorporacions de Lanzarote i Olmo, l'equip donarà un gran salt un qualitat, sobretot en atac.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #169 el: 19 de Agost de 2012, 12:10:40 pm »
Pues para mi es gol y no es que me tiren los colores, si nos fijamos en el poste según va bajando el esférico el poste queda libre y se ve en su totalidad, al decubierto, por la próximidad del balón al poste si este no hubiera entrado el palo no se vería libre. Hay que decir que la base de la pelota está dentro del área por tanto es gol, aunque en directo es difícil de observar por la rapidez del movimiento.

Por comentar como fue el partido, parece ser que esta temporada se ha dado un salto de calidad, con el paso de las jornadas espero que el equipo se vaya acoplando más y mejor,  los jugadores lesionados cuando se recuperen de sus respectivas lesiones pondran más competitividad que hará que nadie se duerma si quieren ser titular en este equipo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Andrekinat

• Infantil
  • Missatges: 274
« Respondre #170 el: 19 de Agost de 2012, 12:33:14 pm »
Me gustaría comentar una de las jugadas que para mí podría haber sido clave... A mediados de la 1º parte hay un centro lateral en el que se quedan SOLOS delante del portero hasta 3 jugadores de nuestro CE SABADELL y lo primero que hacen es quedarse mirando al linier para ver si estaban en fuera de juego  :paret... despues no se supo definir :ostres... Pues esta situación se volvió a repetir en 2 o 3 ocasiones más en el resto del partido, o sea que se dejó de jugar esperando que el árbitro pitara :arbit ni los juveniles :****

Salud, suerte y a por el Vila-real...

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3793
« Respondre #171 el: 19 de Agost de 2012, 12:33:26 pm »
Pues para mi es gol y no es que me tiren los colores, si nos fijamos en el poste según va bajando el esférico el poste queda libre y se ve en su totalidad, al decubierto, por la próximidad del balón al poste si este no hubiera entrado el palo no se vería libre. Hay que decir que la base de la pelota está dentro del área por tanto es gol, aunque en directo es difícil de observar por la rapidez del movimiento.

Por comentar como fue el partido, parece ser que esta temporada se ha dado un salto de calidad, con el paso de las jornadas espero que el equipo se vaya acoplando más y mejor,  los jugadores lesionados cuando se recuperen de sus respectivas lesiones pondran más competitividad que hará que nadie se duerma si quieren ser titular en este equipo.
Coincido contigo y es lo que comentaba en mi mensaje, el balon viene en paràbola del larguero hacia abajo, luego bota y sale  despedidda claramente hacia fuera por el efecto que lleva, yo creo que entra en la bajada y donde no queda tan claro es en el momento del bote, y aún así, puede que tambien esté dentro por completo.
Bueno, por desgracia, sólo se puede comentar porque el resultado ya no lo tocamos....
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Pollo sin cabeza

• Infantil
  • Missatges: 235
« Respondre #172 el: 19 de Agost de 2012, 12:33:44 pm »
el dia de l'espanyol,tambe va fotre 3-4 cagades brutals,amb sortides a buscar bolets i pilotes aereas,que se las queda mirant...pero clar va parar un penalt,i tots calladets...

aquest porter es calamitos en el joc aeri,espantos en les sortides,dolent amb els peus...senyor carreras perque no juga el sant?

Totalment d'acord amb tu, company. estic indignadissim!

I això que no li han marcat cap gol... :ostres, el dia que li marquin i penseu que podría haver fet mes, fareu del Baha el vostre millor amic comparat amb aquest!
Crec que no es correcte menysprear la feina d´aquest jugador inclús deixant la portería a cero, potser De Navas no està al 100% potser hi han coses que no sabem home, no sé.

Totalment d´acord, de moment no ha fet res negatiu aquest jugador com per jutjarlo, De Navas ja jugará, hi ha lliga per tots, aquest any encara que caigui algún lesionat tenim bons comodins, per cert Eneko l´estona que ha jugat ho ha fet molt bé, també va ser molt criticat. Baha també tindrá minuts i segur que marcará ja que no necesita que li arribin gaires pilotes per anotar, l´any passat va tocar 7 i va fotre 5, en fí.

Que no ha fet res dolent??? Mira ha sortit a buscar bolets uns quants cops, i ningú s'hi ha fixat perquè el Girona no ha sapigut aprofitar les cagades del porter tant estimat que tenim!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #173 el: 19 de Agost de 2012, 12:57:22 pm »
Sembla q haguessiu preferit q en Nauzet es tragues un gol x tornar a veure el San sota pals q no pas q donguessin gol a Ulises...
Si en Nauzet esta sota pals es decisio nomes de la direccio esportiva, els seus motius tindran, i mentre sigui ell l'encarregat de deixar a 0 la nostra porteria, a mort amb ell x molt q el San sigui el sacrificat.

Per altra banda, comentar q el q ha fet la cronica de TV3 i el q deia q erem 100 arlequinats, segurament van estudiar al mateix institut

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #174 el: 19 de Agost de 2012, 13:10:25 pm »
Quines ganes de crucificar a Nauzet , De Navas mereix una estatua pero ja té una edat i necessitem un relleu pel futur i Nauzet ho pot ser. Si rajeu d'aquesta forma per una sortida en fals, no em vull imaginar el día que es tragui un gol com se'ls traguen tots els porters del món xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #175 el: 19 de Agost de 2012, 13:12:45 pm »
Jo no he vist que hagi sortit a buscar bolets, només en la rematada de benja ha dubtat una mica pero això pasa a tots els porters.

Quina santa mania tenim de crucificar als nostres jugadors.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #176 el: 19 de Agost de 2012, 14:03:47 pm »
Alguien sabe donde puedo ver el partido? Que no lo pude ni escuchar por la radio.  :paret

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #177 el: 19 de Agost de 2012, 14:23:14 pm »
Alguien sabe donde puedo ver el partido? Que no lo pude ni escuchar por la radio.  :paret

En Esport3 ya no lo darán más, lo han dado 3 veces, en directo a las 1:30 y a las 8:30 más o menos. En su web tampoco lo tienen, ose que lo vas a tener difícil  :confused:

Desconnectat castellarenc arlequinat

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #178 el: 19 de Agost de 2012, 15:23:46 pm »

Personatge odiós on els hagi, inclús en partits contra equips de fora de Catalunya el tio carrega constantment contra el Sabadell, jo sempre li trec el so a la televisió, encara que es desfaci el so prefereixo mil cops escoltar a en Garcés que aquest poca pena. Avui al matí he vist el partit repetit i bé, apart de constatar  que el Sabadell va jugar millor que el que em va semblar a peu de camp i que aquest àrbit va fer un arbitratge més que casolà, he pogut sentir de nou com aquest infame personatge menyspreava com sempre al nostre equip. Tanta gent que acomiaden a diari i aquest pesat segueix allà donant la tabarra.
Per aquells qui ens volien enterrar vius hem tornat per a quedar-nos, per reafirmar de nou la dignitat d'un equip històric: l'equip del Vallès. HONOR AL SABADELL.

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #179 el: 19 de Agost de 2012, 15:36:04 pm »

Aquest paio es un impresentable, que li dol que mai tindrá el honor de entrenar al C.E. Sabadell.
El  millor del partit, la parella de centrals, Uli i sobre tot, Moha.
Molt be Nauzet i tot el recolzament per ell, peró... Honor a De Navas.