Un cop celebrat el primer partit de Lliga extrauré les primeres conclusions;
1) S´ha donat un salt qualitatiu en defensa, no solsament pel fitxatge de dos centrals experimentats (que ja els teniem), sinó també a nivell organitzatiu i d´intensitat. Gran partit defensiu.
2) Moha pot ser un jugador molt important per l´equip, dintre de la seva ubicació com a extrem clàssic, que és la que sempre ha desenvolupat i on més rendiment dóna.
3) Falta un creador en el centre del camp. Veig a Gato poc aprofitat en banda i penso que l´aportació de Lanzarote pot seguir sent molt interessant.
4) Ulises Dávila és un jugador que marca diferències, però estava com poc assistit pels companys. Això s´ha de corregir per poder aprofitar el potencial del jugador al 100%.
5) Segueix faltant definir. L´equip dóna massa passes innecesaris abans d´arrivar, es tarda a xutar a porta i l´equip arriva sense gas. Una conseqüència com tots sabem de la "sacralització"
de l´actual sistema de joc. Insisteixo; jo situaria a Gato més en punta i també és veritat que ahir vàrem trobar a faltar a Collantes.
6) No sé si es donen les circunstàncies exactes per canviar de porter. Jo no les he vist encara. Nauzet va demostrar seguretat quan va intervindre, però es confia a vegades massa en el joc de
peus. En qualsevol cas, les dues alternatives a porteria són suficientment bones.
La valoració global que faig de l´equip és d´un 6, més que res per la intensitat que s´hi va posar. Reitero, va ser un partit on les defenses es van imposar a les davanteres, curiós estant a la banqueta Rubi i Carreras pero molt llògic atenent a d´altres circunstàncies..... i sempre és positiu NO ENCAIXAR.
En quant al gol anul.lat, des de la posició que estàvem a Montivili (molt allunyada i amb poc angle visual), va semblar clar, però veient la jugada repetida tinc els meus dubtes. S´ha de veure més detingudament.
Vull valorar també la gran resposta de l´afició, tant en presència com en intensitat. En cap cas erem menys de 300 i diria que prop de 400 i el suport a l´equip no va decaure en cap moment.