Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Mirant la web oficial del club vec que surten els horaris confirmats fins gairebé el mes de gener, són reals aquests horaris?És veritat que jugarem sempre o casi sempre en diumenge a les 18 h???Mal horari pels desplaçaments....
Cita de: FerniSBD en 17 de Juliol de 2012, 11:32:11 amMirant la web oficial del club vec que surten els horaris confirmats fins gairebé el mes de gener, són reals aquests horaris?És veritat que jugarem sempre o casi sempre en diumenge a les 18 h???Mal horari pels desplaçaments....Dubto que ho siguin ferni...les teles manen. De totes formes a mi ja em va bé el futbol els diumenges...
Cita de: MILITU en 17 de Juliol de 2012, 11:36:03 am Cita de: FerniSBD en 17 de Juliol de 2012, 11:32:11 amMirant la web oficial del club vec que surten els horaris confirmats fins gairebé el mes de gener, són reals aquests horaris?És veritat que jugarem sempre o casi sempre en diumenge a les 18 h???Mal horari pels desplaçaments....Dubto que ho siguin ferni...les teles manen. De totes formes a mi ja em va bé el futbol els diumenges...Te pinta de que siguin els horaris oficials, a mi em va de conyaLos domingos por la tarde es la mayor de mis aficioneeees...
Cita de: Gallego en 17 de Juliol de 2012, 11:53:33 amCita de: MILITU en 17 de Juliol de 2012, 11:36:03 am Cita de: FerniSBD en 17 de Juliol de 2012, 11:32:11 amMirant la web oficial del club vec que surten els horaris confirmats fins gairebé el mes de gener, són reals aquests horaris?És veritat que jugarem sempre o casi sempre en diumenge a les 18 h???Mal horari pels desplaçaments....Dubto que ho siguin ferni...les teles manen. De totes formes a mi ja em va bé el futbol els diumenges...Te pinta de que siguin els horaris oficials, a mi em va de conyaLos domingos por la tarde es la mayor de mis aficioneeees... D'horaris oficials, res! No feu cas d'això.
Ahora no sale nada en la web. Nos leen.
yo no se donde habeis visto eso de los horarios pero en la web del club los unicos horarios que salen son los partidos pretemporada que ya se sabe fecha y hora. De la jornada 1 ni dia ni hora (como es normal hasta la primera de agosto o principios de la segunda no sabremos nada).
A mi me parece una verguenza que no se sepan los horarios mínimo de mes en mes, no ayuda para nada al aficionado, que se ha de organizar y buscar vuelos baratos.Hasta las narices el mamoneo y cachondeo que llevan estos de la LFP o RFEF. Pero claro, estamos en la mejor liga del mundo y lo que importa es lo que haga el Barça y el Madrid...