Autor Tema: Els socis infantils no tenen seient fix!!!!!  (Llegit 6823 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat omvalles

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell forever
Els socis infantils no tenen seient fix!!!!!
« el: 17 de Juliol de 2012, 12:28:18 pm »
Fa uns dies vaig anar a retirar el carnet de soci, germans, pare, tiets, i el de les meves filles i nebodes petites (4 i 6 anys);
La sorpresa va ser que ens van dir que les nenes no tindrien un seient fix.
Sorprenent!!!! no creieu?? Que hem de fer amb els nens i nenes petits, si no tenim un seient lliure al costat? La solució, ens van dir que
fer-les socies juvenils....però creiem que no es just; són sòcies des de que van nèixer, perquè les hem de fer sòcies juvenils?
Que algu, oficialment, ens ho expliqui.... en els propers dies tornaré a anar a les oficines, a veure si ho ha solucionat.
Visca el Sabadell
 :scut
Sabadell Forever

Desconnectat Pollo sin cabeza

• Infantil
  • Missatges: 235
Re:Els socis infantils no tenen seient fix!!!!!
« Respondre #1 el: 17 de Juliol de 2012, 12:30:30 pm »
El que aconsegueixen fent això és no enganxar als nens... :snore:

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #2 el: 17 de Juliol de 2012, 12:44:10 pm »
Fa uns dies vaig anar a retirar el carnet de soci, germans, pare, tiets, i el de les meves filles i nebodes petites (4 i 6 anys);
Sorprenent!!!! no creieu?? Que hem de fer amb els nens i nenes petits, si no tenim un seient lliure al costat? La solució, ens van dir que
fer-les socies juvenils....però creiem que no es just; són sòcies des de que van nèixer, perquè les hem de fer sòcies juvenils?
Que algu, oficialment, ens ho expliqui.... en els propers dies tornaré a anar a les oficines, a veure si ho ha solucionat.
Visca el Sabadell

Suposo que volen evitar la picaresca: faig soci al meu fill i entro jo amb el seu carnet. Però crec que hagués sigut més coherent que els nens que ja portessin un parell d'anys de socis tinguessin el seu seient. El que no sé és com s'ho fan als altres clubs.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #3 el: 17 de Juliol de 2012, 12:58:16 pm »
Doncs jo ho trobo normal que no donguin cadira als menors de 13 anys, si volen cadira que es pagui el carnet de Juvenil... trobo una descició correcte per par del club i si fos el contrari o trobaria malament exclaim2

Estem parlant d'una edad que es pot entrar gratis al camp exclaim2
« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2012, 13:02:24 pm per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #4 el: 17 de Juliol de 2012, 13:28:17 pm »
Visca el Sabadell

Què vol dir oficial? El/la que t'ha atès a les oficines és un treballador del club i, per tant, parla en nom del club. Això jo ja ho considero oficial.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat omvalles

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
  • Sabadell forever
« Respondre #5 el: 17 de Juliol de 2012, 13:35:58 pm »
Doncs jo ho trobo normal que no donguin cadira als menors de 13 anys, si volen cadira que es pagui el carnet de Juvenil... trobo una descició correcte per par del club i si fos el contrari o trobaria malament exclaim2

Per que al contrari ho trobaries injust??
Ara, posen seients al gol nord, on he vist els partits des de que era petit!!! Les meves filles són sòcies des de que van nèixer!!! i seuen al costat meu, per lògica, no puc deixar-les soles, no creus? Ara que he de fer? si jo tinc el meu seient, i les nenes no en tenen un asignat, i és asignat algú altre, on seuran elles?
ES TOTALMENT INJUST!!! ahh, i la solució encara més, fer-les sòcies juvenils!!!
Per una altra part, dius que poden entrar gratuitament al camp.... ja ho sé, però des de que van neixer són sòcies (des del 2005 i 2008)!!!!!

Visca el Sabadell

Sabadell Forever

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #6 el: 17 de Juliol de 2012, 13:48:47 pm »

Home Roger, si precissament poden entrar gratis amb aquesta edat i no fa falta pagar, trobo coherent que qui vulgui pagar sense necessitat de fer-ho, com a minim serveixi per garantir-se un seint del seu nen al costat seu, No?  Vaja d'això se'n diu SENTIT COMÚ.

Desconnectat RIGODON

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #7 el: 17 de Juliol de 2012, 13:52:55 pm »

Ara, posen seients al gol nord, on he vist els partits des de que era petit!!! Les meves filles són sòcies des de que van nèixer!!! i seuen al costat meu, per lògica, no puc deixar-les soles, no creus? Ara que he de fer? si jo tinc el meu seient, i les nenes no en tenen un asignat, i és asignat algú altre, on seuran elles?
Per una altra part, dius que poden entrar gratuitament al camp.... ja ho sé, però des de que van neixer són sòcies (des del 2005 i 2008)!!!!!

Visca el Sabadell

Crec que es totalment lògic que un carnet que val 20€ no tingui seient, això si pudé el club hauria d'especificar aquesta circumstancia en el full d'inscripció i que infantil amb seient són 60. Per altra banda ni a lateral ni a tribuna existeix carnet de soci infantil i per tant si vols que el nano s'assegui al costat has de agafar-li un abonament juvenil. Crec que aquest tipus de carnet és més que res una cosa simbolica ja que com molt bé diu el company Roger la entrada es gratuitat pels infants.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #8 el: 17 de Juliol de 2012, 14:07:02 pm »

Visca el Sabadell

Crec que es totalment lògic que un carnet que val 20€ no tingui seient, això si pudé el club hauria d'especificar aquesta circumstancia en el full d'inscripció i que infantil amb seient són 60. Per altra banda ni a lateral ni a tribuna existeix carnet de soci infantil i per tant si vols que el nano s'assegui al costat has de agafar-li un abonament juvenil. Crec que aquest tipus de carnet és més que res una cosa simbolica ja que com molt bé diu el company Roger la entrada es gratuitat pels infants.

A veure Omvalles, en cap moment he volgut ofendre amb el meu comentari, i com be diu que Lino és de sentit Comú que assentint al teu costat, pero crec que estem parlant que els seients no poden costar 20€!!!

Crec que mes haviat és un tema de normativa i seguretat, no se s'hi ho veu veure, però el dia del EIBAR posaba ven clar a les Guixetes que en cas aformaent ple, els menors de 13 anys no tenien seient, o alguna cosa semblant!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #9 el: 17 de Juliol de 2012, 14:23:29 pm »

Visca el Sabadell

A veure Omvalles, en cap moment he volgut ofendre amb el meu comentari, i com be diu que Lino és de sentit Comú que assentint al teu costat, pero crec que estem parlant que els seients no poden costar 20€!!!

Crec que mes haviat és un tema de normativa i seguretat, no se s'hi ho veu veure, però el dia del EIBAR posaba ven clar a les Guixetes que en cas aformaent ple, els menors de 13 anys no tenien seient, o alguna cosa semblant!!!

Roger tens tota la raó en aquest sentit. El que si que trobo molt lògic és que on hi hagi previsió d'aforament força importantt, doncs en aquests casos quedi invalidat el seient per nens. Es mes, jo també tinc canalla petita que es sòcia i l'any passat en vàren donar aquesta explicació, em sembla normal, però el 98% dels partits no seràn en aquestes condicions i crec que es podria mirar una mica mes per aquestes situacions.

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #10 el: 17 de Juliol de 2012, 14:33:06 pm »
Tot i que estic amb una situació semblant ( tant el meu fill com la meva filla són socis desde el nèixer), entenc que no tinguin seients, el carnet de soci és quelcom simbòlic, ja que realment poden entar de franc.
La solució es saber que fan altres clubs de LFP en aquests casos ( diria que a Can Barça per citar algún proper els fan assentar a la falda).
D´altra banda no crec que tinguim sempre l´estadi ple, pel que podran acabar seient més o menys al nostre costat. Per altra banda també demanaria paciència al socis que els hi tocarà aguantar les corredisses de molts d´aquests nens sense seient.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #11 el: 17 de Juliol de 2012, 15:26:10 pm »
A mi me pasa igual, yo he hecho hasta 11 infantiles en los últimos años, y la mayoria no vienen nunca, ya que me hizo gracia hacerlos socios al nacer y año tras año los voy renovando.

Y justo antes de saber que pasaria en estos casos, me estaba cuestionando si sacarles el carnet porque realmente tan sólo 1 no se pierde un partido y el resto si vienen es una vez o dos, y me sabia mal tener ocupados (pero sin nadie) varios asientos en una zona donde será concurrida (gol norte).

Me dieron esta explicación y la encuentro del todo lógica, y a mi sobrino que no se pierde uno pues le he sacado de juvenil, que tampoco es mala opción.

De todas formas también es verdad que este año al haber tornos , se podria haber dado asiento infantil a los socios que así lo reclamaran para su familiar, firmando bajo compromiso que en el momento que el carnet dejara de asistir x partidos, pasaría a ser de libre disposición por el club. Pero bueno, no se si esto es posible o si se puede destinar a personal para este control.
« Darrera modificació: 17 de Juliol de 2012, 15:30:34 pm per gol del Sabadell »
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #12 el: 17 de Juliol de 2012, 20:53:59 pm »
Nunca estra llenoo y podras sentarte donde quieras, yo estoy en general y nunca me e sentado en mi sitio es mas aveces hay alguien sentado y nunca e ido a decirle que era mi sitio.
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 17 de Juliol de 2012, 21:00:50 pm »
 :scut :bandera :bandera
Als primers partits tothom anirà al seu seient però a mida que vagi passant el temps la gent ja ens anirem posant on ens aviam posat fins ara exceptuan potser els que tinguin els seients amb millor ubicació o els dies que estigui molt ple (Cada setmana  :icon_mrgreen::mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #14 el: 17 de Juliol de 2012, 21:10:16 pm »
Vamos a ver: alguien entiende lo que significa FIDELIZACION?  Yo tengo 2 niños de 11 y 8 años y son socios desde que nacieron. Sabemos que es simbólico porque pueden entrar gratis y encima que pagamos 20€ no tendrán asiento? Picaresca? J**** para eso están los porteros!!! Picaresca son los muchos enchufados de siempre que entran gratis!!! Seguridad? Seguridad es que cada persona tenga asignado 1 asiento!!! Socio juvenil? Que os pensáis que no es bastante esfuerzo pagar altruistamente 40 € al club de tus amores? Si así queremos tener niños en el campo lo tenemos claro.
Recordad que estos son los socios del futuro y les estamos metiendo la "droga" del Sabadell desde la cuna para que no se vayan por el camino fácil que todos sabéis. Bastante tienen que aguantar a cules y merengues en el Cole y que les pregunten que aparte del Sabadell de que equipo son como para encima tener también la incomprensión del club y de parte de socios y aficionados de no poder tener 1 asiento fijo al lado de su familia en el campo al que llevan viniendo desde que tienen 1 año.

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #15 el: 17 de Juliol de 2012, 22:48:48 pm »
Vamos a ver: alguien entiende lo que significa FIDELIZACION?  Yo tengo 2 niños de 11 y 8 años y son socios desde que nacieron. Sabemos que es simbólico porque pueden entrar gratis y encima que pagamos 20€ no tendrán asiento? Picaresca? J**** para eso están los porteros!!! Picaresca son los muchos enchufados de siempre que entran gratis!!! Seguridad? Seguridad es que cada persona tenga asignado 1 asiento!!! Socio juvenil? Que os pensáis que no es bastante esfuerzo pagar altruistamente 40 € al club de tus amores? Si así queremos tener niños en el campo lo tenemos claro.
Recordad que estos son los socios del futuro y les estamos metiendo la "droga" del Sabadell desde la cuna para que no se vayan por el camino fácil que todos sabéis. Bastante tienen que aguantar a cules y merengues en el Cole y que les pregunten que aparte del Sabadell de que equipo son como para encima tener también la incomprensión del club y de parte de socios y aficionados de no poder tener 1 asiento fijo al lado de su familia en el campo al que llevan viniendo desde que tienen 1 año.

Salud!!!

Estic totalment d'acord. No tota la canalla q ve al camp són els 4 nens del fútbol base que van allà a empaitar.se i jugar a pilota mentre es juga el partit.
Hi ha una part d nens els quals van amb els pares i ben quietons s'assenten i miren ben curiosos el partit.
No trobo just q si un pare vol seure en el seu lloc no pugui assignar un seient al seu fill també soci del Sabadell i es vegi obligat a tenir q rondar pel camp buscant 2 llocs sueltos els quals no estiguin assignats a una altre persona, no fos cas q et fessin fora del lloc. Puc entendre q una criatura de 0 a 4 anys no tingui seient però a partir de 5 anys crec q és una edat més q justificable per a tenir dret a un seient a la NCA.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #16 el: 18 de Juliol de 2012, 08:59:53 am »

Salud!!!

Estic totalment d'acord. No tota la canalla q ve al camp són els 4 nens del fútbol base que van allà a empaitar.se i jugar a pilota mentre es juga el partit.
Hi ha una part d nens els quals van amb els pares i ben quietons s'assenten i miren ben curiosos el partit.
No trobo just q si un pare vol seure en el seu lloc no pugui assignar un seient al seu fill també soci del Sabadell i es vegi obligat a tenir q rondar pel camp buscant 2 llocs sueltos els quals no estiguin assignats a una altre persona, no fos cas q et fessin fora del lloc. Puc entendre q una criatura de 0 a 4 anys no tingui seient però a partir de 5 anys crec q és una edat més q justificable per a tenir dret a un seient a la NCA.

Estic d'acord amb vosaltres, però penso que no es poden asignar seiens a 20€, crec que el club això ho te clar, heu de pensar amb la idea que el preu mínim del seien son 60€, tan si es un nedor amb mesos, i li vols guardar per quan sigui mes gran,  com si te 7 o 15 anys exclaim2

Heu de pensar que si el dia del Almeria es van acabar les entrades al Gol Nord i no estaba  ple... pq??
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #17 el: 18 de Juliol de 2012, 09:14:02 am »
Llavors, coneixent la mentalitat Espanyola, la gent treuria carnets infantils i llavors per 20 euros tindrien seient per la gorra.

Crec que es logic que es faci aixì. Sempre es pot agafar seient a una part mig buida com pot ser el gol sud

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #18 el: 18 de Juliol de 2012, 09:40:38 am »
No le deis más vueltas. El club decide que un asiento cuesta 60€ y ya está. El que lo quiera lo paga y el que no, pues no. Y el que quiere colaborar con el club paga los 20€ simbólicos y el que no, pues no. No hay más.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #19 el: 18 de Juliol de 2012, 10:18:32 am »
hablar por hablar  :ejem, tan fácil como buscar un sitio en vuestra zona donde quepan todos y listos!  Acaso os pensais que el campo se va a llenar teniendo como objetivo 7000 socios y habrán 12000 asientos??

y el día que se llene por un play-off o partido de copa, pues a auparlo en las rodillas
@javi_gt86