Autor Tema: 1er partit pretemp. CE Sabadell FC- Sant Andreu  (Llegit 14741 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re:1er partit pretemp. CE Sabadell FC- Sant Andreu
« Respondre #60 el: 22 de Juliol de 2012, 10:40:10 am »

Buried, si només has d'opinar per deixar per terra la feina de l'equip, estaria bé que ho fessis on ho fan els professionals del rajar i destrossar-ho tot, que és el facebook del club. Allà et podràs esplaiar fins i tot dient totes les parides que vulguis.

Mira birrero, tildar de tonterias las opiniones de los demas es de una poca educacion y falta de respeto muy grande, cualidades imprescindibles para una buena salud de este foro. Si no sabes comportarte, quizas no deberias de escribir mas. Espero una rectificacion por tu parte.

Hay foreros que se autocalifican con sus intervenciones en este foro. Todavía estoy esperando que hagas algún comentario positivo, pero no, tú siempre negatifo,...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #61 el: 22 de Juliol de 2012, 10:44:14 am »
Por cierto, quien era el 8 del St Andreu? No veas como meneaba la bola y los pases en profundidad que se marcaba...

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #62 el: 22 de Juliol de 2012, 10:49:14 am »
Hola a todos, yo, en el partido de ayer al jugador que le vi muy buenos detalles, fue Ulises, si se adapta al pais y al equipo tendremos un buen elemento, por su forma de juego, provocarà muchas faltas y una vez dentro del area, tambien algunos penaltis.CARRERAS LEETE ESTO aprovecha este chico que es un jugador con mucha pilleria y de los que hay pocos.  VISCA EL SABADELL

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
« Respondre #63 el: 22 de Juliol de 2012, 10:52:21 am »
Hola a todos, yo, en el partido de ayer al jugador que le vi muy buenos detalles, fue Ulises, si se adapta al pais y al equipo tendremos un buen elemento, por su forma de juego, provocarà muchas faltas y una vez dentro del area, tambien algunos penaltis.CARRERAS LEETE ESTO aprovecha este chico que es un jugador con mucha pilleria y de los que hay pocos.  VISCA EL SABADELL

Això Carreras ja ho sap o ja ho anirà veient. El que em preocupa més és que Carreras no "baixarà del b***o" i seguirà utilitzant el 4-3-3 que això implica que jugadors com Ulises o Gato no juguin en la seva posició natural.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #64 el: 22 de Juliol de 2012, 13:36:47 pm »
Quiero decir y los que estubieron en el partido lo reafirmaran y es que los dorsales no se veian nada yo solo veia una mancha amarilla,estaban mejor los del año pasado.
Pienso que tendran que hacer algo porque la verdad es que no seben nada de nada :smart:

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #65 el: 22 de Juliol de 2012, 13:50:06 pm »

Buried, si només has d'opinar per deixar per terra la feina de l'equip, estaria bé que ho fessis on ho fan els professionals del rajar i destrossar-ho tot, que és el facebook del club. Allà et podràs esplaiar fins i tot dient totes les parides que vulguis.

Mira birrero, tildar de tonterias las opiniones de los demas es de una poca educacion y falta de respeto muy grande, cualidades imprescindibles para una buena salud de este foro. Si no sabes comportarte, quizas no deberias de escribir mas. Espero una rectificacion por tu parte.

Però tu qui et creus que ets,paio???un amargadet a saber si del terrassa o encara pitjor un propi tio de sbd que li te enveja al C.E.S....  abans de donar lliçons a ningú, mira't al mirall, i veuràs la peneta i vergonya q fas a tothom en aquest forúm.... i encara tens els collons de anar donant lliçons al personal??? mis c****** toreros xaval!!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #66 el: 22 de Juliol de 2012, 14:12:12 pm »
como siempre defraudando a la parroquia. supongo que el sant andreu no lleva un mes entrenando verdad? de una categoria inferior y con una plantilla justita. A espabilar

tienes razon yo los echaba a todos, manda c****** poner estas peazo de gilipolleces en el foro, por perder el primer partido de la pretemporada  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #67 el: 22 de Juliol de 2012, 14:24:48 pm »
El Sant Andreu ja havia jugat més d'un partit amistós, per tant agradi o no estaven mes acoplats en la dinàmica de joc que vol impltantar aquesta temporada Piti, per cert molt semblant a la que ens va donar l'ascens a Segona fa dos temporades a nosaltres implantada per Carreras.

A mi l'equip em va transmetre bones sensacions a nivell general. Oscar Ramirez en la seva linia de nivell grandiós, Abraham Paz molt i molt bé i molt segur. Juvenal, tot i les critiques, continua essent el millor jugador tecnicament i amb més visió de joc de l'equip. Ulises transmet bones sensaciones, Collantes farà dany per la banda i Anibal es nota que es un davanter de la categoria, molt millor que Baha i donant sempre sensació de perill a l'àrea.

Fito, després de la lesió em va agradar força.

Com bé dic, en linies generals l'equip em va transmetre bones sensacions. Això si, molt millor l'equip de la segona meitat que el de la primera, crec que Simón jugarà poquet i Arteaga que vigili perquè Antonio Hidalgo i Fito van demostrar estar millor a hores d'ara que ell.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #68 el: 22 de Juliol de 2012, 14:39:17 pm »
El Sant Andreu ja havia jugat més d'un partit amistós, per tant agradi o no estaven mes acoplats en la dinàmica de joc que vol impltantar aquesta temporada Piti, per cert molt semblant a la que ens va donar l'ascens a Segona fa dos temporades a nosaltres implantada per Carreras.

A mi l'equip em va transmetre bones sensacions a nivell general. Oscar Ramirez en la seva linia de nivell grandiós, Abraham Paz molt i molt bé i molt segur. Juvenal, tot i les critiques, continua essent el millor jugador tecnicament i amb més visió de joc de l'equip. Ulises transmet bones sensaciones, Collantes farà dany per la banda i Anibal es nota que es un davanter de la categoria, molt millor que Baha i donant sempre sensació de perill a l'àrea.

Fito, després de la lesió em va agradar força.

Com bé dic, en linies generals l'equip em va transmetre bones sensacions. Això si, molt millor l'equip de la segona meitat que el de la primera, crec que Simón jugarà poquet i Arteaga que vigili perquè Antonio Hidalgo i Fito van demostrar estar millor a hores d'ara que ell.

En todo de acuerdo menos en lo de Collantes, que no se fue ni una vez de Chapi Arnau (crack!)

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #69 el: 22 de Juliol de 2012, 14:41:29 pm »

Y tu cuando vas a rectificar lo que pusiste tras el primer partido de liga de la temporada 2010/11 , si, esa temporada en la que ascendimos a la liga adelante, has tenido 2 años y aún no lo has hecho, así que deja a Birrero que se lo tome con la misma calma xD

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=24401.0
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #70 el: 22 de Juliol de 2012, 15:56:17 pm »
Por cierto, quien era el 8 del St Andreu? No veas como meneaba la bola y los pases en profundidad que se marcaba...

algú respon?
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8843
« Respondre #71 el: 22 de Juliol de 2012, 16:20:45 pm »

algú respon?

Jo no he vist el partit i parlo només per referencies del passat, aquest estiu han fitxat a Aitor Martínez del Ceuta i es un tio amb una clase espectacular, sortit de La Masia, va jugar al "C" i amb experiencies al Puertollano, Ciudad Lorquí, Ceuta etc...
Per lo que dieu, jo crec que sería ell
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Ktron

• Aleví
  • Missatges: 59
  • Ya correrás, ya!
« Respondre #72 el: 22 de Juliol de 2012, 22:34:18 pm »

algú respon?

Jo no he vist el partit i parlo només per referencies del passat, aquest estiu han fitxat a Aitor Martínez del Ceuta i es un tio amb una clase espectacular, sortit de La Masia, va jugar al "C" i amb experiencies al Puertollano, Ciudad Lorquí, Ceuta etc...

Habláis del Rubio bajito? Creo que es Jorge Muñoz, hijo de Víctor Muñoz.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #73 el: 23 de Juliol de 2012, 00:10:24 am »

algú respon?

Correcte, el 8 era Jorge Muñoz. M'ho ha confirmat avui un andreuenc que va ser present al partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #74 el: 23 de Juliol de 2012, 07:44:05 am »

algú respon?

A mi me ha gustado un montón y creo que puede ser un jugador a seguir...

Correcte, el 8 era Jorge Muñoz. M'ho ha confirmat avui un andreuenc que va ser present al partit.

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #75 el: 23 de Juliol de 2012, 12:54:29 pm »
Jorge Muñoz, cedit aquesta temporada del Cornellà al Sant Andreu.

Per cert, Cornellà, un club on fixar-s'hi pel tema de com treballen la cantera, cosa que per aquí fa anys i anys i anys .. que res de res!

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
« Respondre #76 el: 24 de Juliol de 2012, 01:11:10 am »
El primer partido no tiene mas importancia que la que realmente ha de tener. Y simplemente, era solo un partido de prueba o de iniciación. Es muy pronto para juzgar. No somos tan buenos ni tan malos. saludos arlekinados.  :xin-xin
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #77 el: 24 de Juliol de 2012, 13:16:39 pm »

Per cert, Cornellà, un club on fixar-s'hi pel tema de com treballen la cantera, cosa que per aquí fa anys i anys i anys .. que res de res!
Aquesta es una de les coses que volen canviar els japos, millorar la cantera de cara als propers anys.

Vau veure l'Arnau, el juvenil fitxat de la Damm? no va desentonar i fins i tot hem sembla que va rematar una pilota al pal...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #78 el: 24 de Juliol de 2012, 14:05:42 pm »

Aquesta es una de les coses que volen canviar els japos, millorar la cantera de cara als propers anys.

Vau veure l'Arnau, el juvenil fitxat de la Damm? no va desentonar i fins i tot hem sembla que va rematar una pilota al pal...

Si si, pegó un larguerazo a pase de Fito creo recordar. Destacar que la posición natural de Arnau es el mediocentro y Carreras le hizo jugar de extremo derecho. De momento es el único juvenil que ha jugado en pretemporada y la verdad que no ha desentonado para nada y más en una posición que no es ni la suya!

Desconnectat xidojo

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #79 el: 24 de Juliol de 2012, 15:54:28 pm »

Completament d'acord, l'Arnau va mostrar una qualitat ben bé digne de Segona Divisió A, i el fet que tingui 19 anys acabats de fer dóna molt a pensar sobre aquest jugador. No el podem deixar escapar, i a tot això quina gran feina d'en Xavi Roca aquesta pretemporada  :clap :clap
Visca el Sabadell, sigui a Primera o Preferent!!!