El Sant Andreu ja havia jugat més d'un partit amistós, per tant agradi o no estaven mes acoplats en la dinàmica de joc que vol impltantar aquesta temporada Piti, per cert molt semblant a la que ens va donar l'ascens a Segona fa dos temporades a nosaltres implantada per Carreras.
A mi l'equip em va transmetre bones sensacions a nivell general. Oscar Ramirez en la seva linia de nivell grandiós, Abraham Paz molt i molt bé i molt segur. Juvenal, tot i les critiques, continua essent el millor jugador tecnicament i amb més visió de joc de l'equip. Ulises transmet bones sensaciones, Collantes farà dany per la banda i Anibal es nota que es un davanter de la categoria, molt millor que Baha i donant sempre sensació de perill a l'àrea.
Fito, després de la lesió em va agradar força.
Com bé dic, en linies generals l'equip em va transmetre bones sensacions. Això si, molt millor l'equip de la segona meitat que el de la primera, crec que Simón jugarà poquet i Arteaga que vigili perquè Antonio Hidalgo i Fito van demostrar estar millor a hores d'ara que ell.