Sempre m'he considerat una persona prudent, que fuig d'eufòries desmesurades i a qui li fan molta grima els elogis desvocats tant típcs en pre-temporada.... Avui, i només avui, faré una excepció i diré, a risc de que aquestes paraules es girin en la meva contra, que estem montant un TROS D'EQUIP!!!
Dani Tortolero reuneix tots els requisits que ha de reunir un central que vulgui jugar en el Sabadell de Lluís Carreras. Bona sortida pilota, s'ha criat en el sistema "Barça", i categoria contrastada. Personalment, aquest també és un fitxatge que m'il.lusiona i que ve a completar un quartet de centrals de moltíssim nivell: Olmo, Pablo Ruiz, Paz i Dani Tortolero. Si les lesions ens respecten, tenim una defensa que està a anys llum de la que vam tenir la passada temporada.
Sense dubte, al César lo que es del César, i aquesta dicrectiva cumpleix i posa els fets consumats per davant de les paraules: Tenim una plantilla mooooooooooolt millor que la de la passada temporada, i el que encara té més mèrit, amb uns comptes sanejats! Chapeau!