Autor Tema: Me ofrezco como jugador para futbito o Futbol 7  (Llegit 975 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Me ofrezco como jugador para futbito o Futbol 7
« el: 13 de Desembre de 2005, 12:23:47 pm »
Hola, pongo este anuncio por el motivo siguiente; llevo muxos años jugando a futbito , pero este havia decidido tomarmelo d descanso, al final el mono me puede y e decidido buscar algun ekipo para jugar.Mi esperiencia a sido en lla liga interna del Club Natacio , jugando en el Setmenat varios años , ganando algunas 24 horas y titulos d temporadas, aparte e jugado en las ligas d ayuntamiento varios años....Bueno en principio mi disponivilidad  horaria es total y mi compromiso a presentarme a los partidos es total.Bueno si alguno necesita algun jugador podeis dejar un mensaje y en ese caso ya nos pondriamos en contacto.PD; juego en cualkier demarcacion menos portero, GRACIAS :ok :scut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Me ofrezco como jugador para futbito o Futbol 7
« Respondre #1 el: 14 de Desembre de 2005, 23:44:34 pm »
Salutacions, RRACO.

Jo soc el president i entrenador de l'equip de futbol-7 Secció Birra. El febrer un dels jugadors deixarà l'equip (serà pare per segona vegada) i ja estem buscant un jugador que el pugui substituïr.

M'agradaria que parlessim i ens coneguessim personalment per a veure que tal ets, t'ho dic clarament, valoro més la persona que la qualitat en un jugador quan l'hem de ficar a l'equip, ja que som uns amics que anem a jugar i si guanyem... millor.

Sé que en el Sentmenat estaries acostumat a guanyar títols (la lliga del CNS és coneguda per mí), i et dic que el nostre equip no és de guanyar títols, però si d'esforçar-se i de disfrutar jugant.

Com ho veuries?
Una salutació. Et recomano que vegis www.secciobirra.tk i comprobis que som un 'equipet' arregladet. ;)

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Re: Me ofrezco como jugador para futbito o Futbol 7
« Respondre #2 el: 15 de Desembre de 2005, 14:24:36 pm »
Saludos BIRRERO , el proximo partido en casa hablamos , me parece muy bien vuestra filosofia,  yo la verdad estoy a vueltas d todo y solo kiero pasar un buen rato. :ok