Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Doncs jo ja el veia justet per 2aB, per 2a ja... O millora molt aquesta temporada o no crec que jugui gaire veient l'equip que hi ha. Centrar si que centra molt bé, però jo no li veig res més. Ara bé, les ganes i la voluntat no li discutiré pas, tan de bo molts jugadors juguessin amb aquestes ganes, però només amb això per mi no és suficient. De totes maneres ja es veurà com avança la temporada, si li surten bé les coses (com a en Pradas, que sense tenir absolutament res va fer una gran temporada l'any del playoff diria que va ser).
Cita de: Frannistelrooy en 22 de Juliol de 2012, 11:26:32 amDoncs jo ja el veia justet per 2aB, per 2a ja... O millora molt aquesta temporada o no crec que jugui gaire veient l'equip que hi ha. Centrar si que centra molt bé, però jo no li veig res més. Ara bé, les ganes i la voluntat no li discutiré pas, tan de bo molts jugadors juguessin amb aquestes ganes, però només amb això per mi no és suficient. De totes maneres ja es veurà com avança la temporada, si li surten bé les coses (com a en Pradas, que sense tenir absolutament res va fer una gran temporada l'any del playoff diria que va ser).Potser es justet per segona B i segona A Però te una avantatge i es que el Carreras el vol ja a segona b va ser bastant criticat i el mister duro en posar-li a segona al principi també el posava fins que es va lesionar també es veritat que era el que canviava i sortia el Fito no crec que varie massa el guió al menys de moment