Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Sabeu si es molt difícil trobar el camp un cop estas a Reus i si hi ha força aparcament ? Estic a Tarragona de vacances i demà jo i el meu pare serem a Reus per veure l'equip .
es al costat del poligono industrial Agro reusvenint de Tarragona no se exactament però has d'agafar la Avd de mediterrani mira el mapa
Segur que es gratis per els socis del sabadll?
Cita de: hicks en 10 de Agost de 2012, 23:17:34 pmSegur que es gratis per els socis del sabadll?Más seguro que el tito Soteras se parece al rey de España.
Cita de: Évir en 10 de Agost de 2012, 23:45:07 pmCita de: hicks en 10 de Agost de 2012, 23:17:34 pmSegur que es gratis per els socis del sabadll?Más seguro que el tito Soteras se parece al rey de España.Yo iría con los 12 euros preparaos en la cartera.
Cita de: SergioAC en 11 de Agost de 2012, 00:29:15 amCita de: Évir en 10 de Agost de 2012, 23:45:07 pmCita de: hicks en 10 de Agost de 2012, 23:17:34 pmSegur que es gratis per els socis del sabadll?Más seguro que el tito Soteras se parece al rey de España.Yo iría con los 12 euros preparaos en la cartera.Y yo, pero para una cocacola y picar algo. xD Es que se supone que la directiva del Reus ya se a juntado para hablar de los precios, no creo que digan que los que tenemos carné entramos gratis y allí clavarnos.
A que hora es el partido?
Estic a reus.juguem fatal, no xutem a porta i Els socis del Sabadell no entren gratis, 7€
Me empieza a alarmar que a estas alturas no ganemos a una mediania de segunda b comoel reus la verdad....