Doncs sembla ser que el temps es mantindrà bastant estable pot ploure cap el migdia però al hora del partit sembla que no plourà
Cada vegada pinta menys pluja... ara que els homes del temps començen a comentar-ho .
De totes formes continuu pensant que es posible una tempesta a la hora del partit, esperem que no... demà afinarem mes.
Finalment 2 busos de Villareal. Ja us ho deia jo que no era el depor aquests. Si venen 200 gracies. Nosaltres sense tant soci ni tanta champions podriem ser capaços de portar 200 persones avillareal¿?
Nosaltres si anem correctament m'hi jugo el que sigui que serem més allà que groguets aquí.
Tot i això té moltíssim mèrit que un "poblet" (amb carinyo eh) de 50.000 habitants hagi jugat Champions i quedat sots-campió de Lliga. És enorme. Amb la implicació de la gent no m'estranya, per molt capital de ceràmica que hi hagi, que també.
Jo també els veig que venen una mica crescuts, tot i que tenen motius per queixar-se del camp xDxDxD. Però és més que lògic, l'any passat a aquestes alçades estaven jugant contra el Nàpols, i aquest any acaben de remontar un equip que estaba fa una temporada a 2ª B. Suposo que com nosaltres a 3ª quan vam veure el camp de la Ràpita...
Ho únic que no m'ha agradat del Vila-real és quan el seu "filial" va pujar, amb jugadors veteranos veteranos, deixant de banda la idiosincràsia pròpia d'un filial que, per mi, ja d'entrada haurien de jugar en una lliga a part per adulteració de competició, pero eso es "harina de otro costal". Todo lo demás un 10 al submarino y mucha suerte a partir del lunes exceptuando el partido de vuelta.
Aunque precisamente tampoco se cumplen siempre, tengo buenas vibraciones para el partido. 2-0. Yo metería:
Sant
O. Ramírez Paz Tortolero Lao
Juanjo Moha
Uli
Gato Aníbal Eneko
Juanjo si está bien de forma para mí es uno de los mejores mediocentros defensivos de la categoría. Moha en ese centro del campo es híperpolivalente, tanto defendiendo como atacando e intercambiándose con Gato especialmente en jugadas de ataque. Eneko lo veo que ha subido uno o un par de niveles desde que estaba en 2ª B, y Aníbal, aunque no me gustó en Girona, creo que ganará muchísimo con los centros del maño.
Lao a la izquierda y Ramírez a la derecha para aprovechar sus pases en largo/diagonal hacia la otra banda, puesto que los tira bien sobretodo desde la derecha. Jugada clarísima de contraataque: Ramírez para la salida de Eneko por la banda, control orientado hacia adelante, y cuando llegue Aníbal centro hacia él, remate y que se las apañe el portero del Vila-real xD.
Salut!