No entiendo como puedes decir esto, si es lo mejor que tiene el club y con diferencia. Solo por el hecho de estar allí, y en buen número, y animar, pues también lo hicimos, ya nos merecemos una felicitación. Faltaría más que no pudiesemos mostrar nuestro enfado de vez en cuando.
En relación a Carreras pienso que se merece continuar hasta poder contar con Collantes y Lanza. No es una gran excusa o justificación al nivel mostrado ayer, pero hay que reconocer que son dos jugadores importantes de los que no ha podido contar hasta ahora. Y en el caso de una destitución del entrenador, que espero que no se produzca, (me gustaría que pudiera al menos terminar la temporada) alguien más tiene que pillar. Ya está bien que siempre paguen los platos rotos los misters!!! También tendrían que echar con el entrenador a algún que otro jugador (pero claro ésto seguro que no lo hacen, pues simpre van a lo fácil) y no permitir que alguno como Baha se pasee por el campo (y no es sólo por el partido de ayer).
Ojo y no se trata de cambiar por cambiar. Hay que cambiar con garantías de mejorar pues a veces se cambia para ir a peor. Para traer a un Javi Salamero vale, pero para traer a un Dalesandro, prefiero seguir con Carreras!!!!! Pero repito, no es el único responsable, hay jugadores que están mostrando un nivel muy bajo, que nadie se olvide de ésto. Yo ya hace tiempo que estoy también muy cabreado con la directiva! Me gustaría saber toda la verdad de la ampliación de capital japonés.
Doncs res, felicitats ajjajajajajajaja.
No, ara en serio. Crec que aquí el problema va més enllà que tot això. Si creiem que l'afició és el millor que té aquest club anem molt perduts. Una ciutat de 200.000 habitants i només 3000 socis? Algo passa. I, a més, socis que estan amb la destral apunt per rajar del seu equip a la mínima? A mi des de fa temps que l'afició em crispa bastant els nervis, com diu algun per aquí hi ha gent rajant que dóna gust, i la majoria només anima quan les coses van bé, al camp més d'un cop m'he hagut de posar la ràdio per deixar de sentir a gent que -intueixo- ha tingut una mala setmana i s'ha fet soci per tenir el
dret a rajar.
Com jo ho veig hi ha 2 problemes d'arrel molt importants:
El primer és que no tenim clar o confonem el que significa ser aficionat: jo entenc que si sóc aficionat ho sóc sempre, i tinc el
deure d'animar l'equip i fer el bé pel club. Molta gent en canvi entén que té el
dret d'exigir resultats, joc, compromís... Una cosa és esperar-ho i l'altra és exigir-ho. De la mateixa manera el jugador té el deure de donar-ho tot al camp i en cada entrenament. En aquest aspecte m'imagino que influeix la paciència de molta gent. És cert que portem molts anys al pou però no podem pretendre sortir-ne i començar a despuntar de bones a primeres. Fa 14 mesos estàvem a 2aB nanos!
El segon problema és que no hem sabut contagiar a la gent del que significa ser del Sabadell. I òbviament m'incloc en aquest
deure. Si no som capaços de convèncer la familia, amics, coneguts perquè es fagin socis... Qui ho farà? En serio creieu que és només tasca del club? De l'àrea de màrqueting? Està clar que també és cosa nostra: portar algú a un partit, a varis partits, regalar-li una samarreta per un aniversari, regalar una bandera, anar a un desplaçament guapo... I si aquest any no hem crescut respecte de l'any passat -sembla que al contrari- vol dir que aquí hem fracassat tots. Igual és perquè no desprenem il·lusió sinó crispació. Falta confiança i paciència en els nostres.
L'ambient està crispadissim per no haver pogut guanyar al Barça B, i sincerament jo no espero pas que guanyem a l'Almeria, però m'oloro que tots s'ho pendran com la prova definitiva de que el míster ha d'anar al carrer.
I parlant del míster, sembla que tothom té molt clar que el míster és el culpable per alinear a tal jugador o a tal altre, però ni aquí al forum coincidim quins són els culpables a la gespa i en canvi quins són els que haurien de jugar. He llegit que Hector Simón va fer un partidàs i també que va ser el pitjor. He llegit que Aníbal va fer pena i també que va ser l'únic que hi posava el que hi havia de posar. Fa temps per aquí es llegia de manera massiva que Juvenal s'havia de retirar i ara tothom el demana a crits. D'Arteaga llegeixo gent exigint-lo i gent que li firmaria el finiquito. I això només per posar alguns exemples.
Per tant, i a modo de resum, crec que hem de tenir paciència i esperar que alguns dels jugadors més desequilibrants estiguin a punt: Lanza, Collantes, Fito... i que d'altres agafin rodatge, i que el conjunt aprengui a jugar en bloc. I mentre això vagi passant, estar al costat de l'equip. Ah, i òbviament penso que igual que molts de nosaltres, Carreras estarà descontent amb l'actitud del partit d'ahir i amb alguna prova que va fer; per tant confio en que sàpiga transmetre la intensitat que tots esperem i a mesura que vagin passant partits vagi perfilant l'11.
Salut!