Autor Tema: Rac1  (Llegit 1386 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Gènere: Masculí
  • Shdl4bqu2pSiC
Rac1
« el: 31 de Agost de 2012, 12:36:56 pm »
Escolto sovint aquesta ràdio i el programa d'esports del Jordi Basté. Ara, volen diversificar i no ser només Barça i fitxen a Sergi Mas, per fer més de la resta d'equips catalans. Obro el post per que segur que 'montilla' parlarà del Sabadell.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Re:Rac1
« Respondre #1 el: 07 de Setembre de 2012, 07:35:19 am »
Jo escolto diariament aquesta radio, però el Jordi Basté no fa programa d'esports, sinó el de magazine del matí i haig de dir que cada dia m'agrada menys ja que s'assembla a la vella que va a la perruqueria. Més criticón i marujeo, no en les tertúlies que parlen del tema nacional i polític, sinó en els temes de societat i successos.

En el tema d'esports, són culers al 9999%. Almenys i tenim l'Aleix Pallicer (s'escriu aixi?) que quan donen 30 segons a l'espanyol, comenta algu.

Jo de moment no he sentit al Sergi Mas, però potsé surt al programa de la nit "Tu diràs" i jo aquest no l'escolto mai.

El què t'he de bo aquesta radio és que no la pots criticar, ja que és privada. No com TV3 i Catalunya Radio, que rebent diners públics es passen la pluralitat pel forro
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 07 de Setembre de 2012, 17:02:23 pm »
Dissabte passat  al Tu diras, cridaven a la gent que anes al Mini a recolçar al Barça B, com si juguessin amb un equip no català

Llavors es queixen sino ets culer no ets català

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 07 de Setembre de 2012, 19:19:25 pm »
Sempre fan lo mateix aquests, es pensen que estan sols a Catalunya i els demes no existim.