Autor Tema: (J-5) Real Madrid Castilla - C.E.Sabadell Divendres 14 Setembre 21.H. MARCA TV  (Llegit 40307 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:(J-5) Real Madrid Castilla - C.E.Sabadell Divendres 14 Setembre 21.H. MARCA TV
« Respondre #120 el: 14 de Setembre de 2012, 22:56:39 pm »
 :festival :festival Fieeeeeeeesta!  :Paletas:  :laugh2:

Que grandes somos, con que cojones hemos entrado en la segunda parte.

Vuelve a renacer la ilusión que nos entró según iban llegando los jugadores.  :cheer :cheer :cheer :cheer

Desconnectat KAELUM

• Aleví
  • Missatges: 33
Re:(J-5) Real Madrid Castilla - C.E.Sabadell Divendres 14 Setembre 21.H. MARCA TV
« Respondre #121 el: 14 de Setembre de 2012, 22:57:57 pm »
 :pilotasso :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 PARTIDÀS !!!!!!!!!!!!!! :w00t: TOOOOOOOOOOOOOMA !!!!!   QUINA ALEGRÍA!!!!!!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #122 el: 14 de Setembre de 2012, 22:58:32 pm »
Simplemente IM-PRE-SIO-NAN-TE

Hacía tiempo que veía esto en nuestro equipo, después de una primera parte justita pero con un resultado demasiado abultado, una segunda parte de 10.

Genial todo el equipo empezando por el Míster y acabando por Nauzet otra vez. Después de dos fallos en defensa que nos han propiciado dos goles, hemos sabido dar la cara como nunca, y nos llevamos 3 puntitos fuera de casa después de hace casi 1 año!

A seguir así!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #123 el: 14 de Setembre de 2012, 22:58:54 pm »
En una sola paraula: O R G U L L!!!!!!!

Enhorabona a jugadors i cos tecnic! Sou grans! Quin tros de victoria!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #124 el: 14 de Setembre de 2012, 22:59:10 pm »
Anava a possar una parrafada però no tinc paraules per la segona part de l´equip avui, no sé que els hi ha donat el mister a la mitja part però han surtit com a motos, partit guanyat tácticament pel mister, un 10 a tots, això es massa!

Doncs si a la segona part li han donat la volta com un mitjó a veure si continuen aixi  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1697
« Respondre #125 el: 14 de Setembre de 2012, 23:02:53 pm »
Si senyor aixi es com es guanyan els partits, amb ganes quina segona part mes bona, aixi podem arribar molt lluny, pero de totes maneres ens queden 8 punts menys per la permanencia, a Blanc i Blau i fet ple a la porra ni jo m'ho crec jajajajaja pero lo mes important es que el Sabadell a guanyat. Salut i enhorabona a tots els arlequinats.

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #126 el: 14 de Setembre de 2012, 23:03:36 pm »
Enorme partit. 3 punts MERESCUDISSIMS!!!!  :happy2:
Wish you where here

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #127 el: 14 de Setembre de 2012, 23:04:35 pm »
TOMO CASTAÑAZOOOOOOOO VIVA EL CE SABADELLLLLLL  :scut :bandera :bandera :bandera :scut :balla

Desconnectat arcuilla

• Juvenil
  • Missatges: 315
« Respondre #128 el: 14 de Setembre de 2012, 23:04:53 pm »
PARTIDAZOOOOOO de nuestro Sabadell. Siiiiii :balla
SABADELL ES FUTBOL, FUTBOL ES CE SABADELL

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #129 el: 14 de Setembre de 2012, 23:05:28 pm »
Si senyor aixi es com es guanyan els partits, amb ganes quina segona part mes bona, aixi podem arribar molt lluny, pero de totes maneres ens queden 8 punts menys per la permanencia, a Blanc i Blau i fet ple a la porra ni jo m'ho crec jajajajaja pero lo mes important es que el Sabadell a guanyat. Salut i enhorabona a tots els arlequinats.

A veure si fas més pronóstics com el d´avui jeje

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #130 el: 14 de Setembre de 2012, 23:07:15 pm »
Tots son collonuts però avui Moha m´ha deixat perplex, sembal que te vint anys, quina entrega, quin grandiós jugador, és brutal

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #131 el: 14 de Setembre de 2012, 23:08:12 pm »
Aquesta si que no me la esperava !! Apunt de tancar la tele he estat amb el 2-0 veient la sort q tenia el filial merengue i nosaltres q ens acostàvem però no marcàvem.

Espectacular segona part del Sabadell , increible Anibal, grandíssim Eneko, Hidalgo, Lanza, Toni Lao, Espasandin...... en fi, EXCEL.LENT TOT L'EQUIP !!  Per fi trenquem el malefici de fora de casa, hi ha sobre a camp del filial merengue q em sembla q no a pait gaire bé la remontada jijijijijji.

AVUI SI QUE HEM TORNAT A SER GRANS !! Aquesta victòria crec q serà molt important de cara a la mentalitat per a afrontar les següents jornades.

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera comencem el cap de setmana amb una gran ENCIGALADA !!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #132 el: 14 de Setembre de 2012, 23:08:46 pm »
Quin orgasme, increible la segona part i un 10 a tots els jugadors pel treball fet en la segona part, quina manera de començar el cap de setmana!!  :happy2: :happy2: :happy2:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #133 el: 14 de Setembre de 2012, 23:10:02 pm »
Era un partitazo la primera parte, la segunta temasiado pa el cuerpo. :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :scut :scut :scut :scut :scut :botador :botador :botador :botador :botador

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5833
« Respondre #134 el: 14 de Setembre de 2012, 23:10:27 pm »
Para mi ha sido un partidazo del Sabadell de arriba a abajo. Salvo los 10 ultimos min de la primera parte creo que hemos bañado pero bien al madrid, con todo lo que es. Os lo he dicho en la primera parte.

Hoy me ha dado la sensación de ser un equipo como el Valladolid o el celta del año pasado. Luchadores, presionando, jugando bien, llegando.

No tengo palabras para describir lo que he sentido al ganar a los blancos esta noche. Señores si despues de los 3 partidos que nos han regalado estos jugadores alguien duda de ir al estadio el sabado que viene... (y mira que yo no podré porque por suerte me ha salido trabajo y probablemente no pueda...) Que se lo haga mirar.

Hoy hemos hecho un partido digno de pasar a la brillante y legendaria leyenda arlequinada.

SOM EL SABADELL!!!!

PD: Anibal a las 2 primeras jornadas era un tocho, a la jornada 5, 5 golitos. No hay nada mas que decir.

Es imposible para mi destacar a nadie sobre nadie. Desde Nauzet, pasando por espasandín hasta Anibal y Moha, creo que no es justo para estos jugadores darle el premio al mejor jugador del partido a nadie. TODOS lo merecen.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #135 el: 14 de Setembre de 2012, 23:12:55 pm »
Yo creo q hoy hay q tener muy en cuenta la actuación del sr. ENEKO, un jugador el cuál siempre hemos cuestionado y q hoy a hecho un partidazo.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #136 el: 14 de Setembre de 2012, 23:14:28 pm »
Yo creo q hoy hay q tener muy en cuenta la actuación del sr. ENEKO, un jugador el cuál siempre hemos cuestionado y q hoy a hecho un partidazo.

Si, Eneko es un gran centrador y un jugador pero que muy válido para el equipo.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #137 el: 14 de Setembre de 2012, 23:20:04 pm »
A veure si és deixan de donar la matraca amb Ronaldos Messis i debats absurds de prènsa rosa esportiva entre barça i Madrid i parlan de futbol de veritat, del Sabadell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #138 el: 14 de Setembre de 2012, 23:22:13 pm »
Sobre el partido de hoy, doy un 99% de gran juego sobre todo al inicio de la segunda parte. Dicho esto, doy mi opinión del 1% restante, los dos goles que nos han marcado, dos perdidas tontas en el medio campo, la primera, nose quien ha sido pero ha metido la pierna con mucho miedo, en este gol en contra, tambien ha fallado nuestro portero pues no hera un balón dificil, en el segundo, perdida de balón por no pasarlo rapido, el gol, imparable.Hidalgo y Eneko puede que no esten para 90 minutos.Ulises, hay que rematar a romper. En resumen, bien chavales enhorabuena
POSIBLEMENTE, YO PIDO DEMASIADO. 
                                           VISCA EL SABADELL

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #139 el: 14 de Setembre de 2012, 23:29:07 pm »
Sobre el partido de hoy, doy un 99% de gran juego sobre todo al inicio de la segunda parte. Dicho esto, doy mi opinión del 1% restante, los dos goles que nos han marcado, dos perdidas tontas en el medio campo, la primera, nose quien ha sido pero ha metido la pierna con mucho miedo, en este gol en contra, tambien ha fallado nuestro portero pues no hera un balón dificil, en el segundo, perdida de balón por no pasarlo rapido, el gol, imparable.Hidalgo y Eneko puede que no esten para 90 minutos.Ulises, hay que rematar a romper. En resumen, bien chavales enhorabuena
POSIBLEMENTE, YO PIDO DEMASIADO. 
                                           VISCA EL SABADELL

En el primer gol del castilla todo ha venido porque el árbitro no ha pitado una falta clarísima sobre Eneko y se que se la ha pitado a Moha, de esa jugada ha venido el gol, menos mal que al final el árbitro no lo ha hecho tan mal porque al principio ya me estaba mosqueando con pitárnoslo todo.
El Castilla tiene a un jugadorazo que es Juanfran, el número 2 ese.