Sobre el encuentro entre el filial merengue y nuestro CE Sabadell FC, se volvió a dar la circunstancia que para una vez que nos televisa una cadena que no es ni Tv3 ni y sus complementarias 33 ó Sport3, donde el mercado es reducido y abarca un territorio que nos conoce, resulta que una vez más cuando se sale de las fronteras audivisual de Catalunya, no se porque motivo utilizamos una vez más la tercera indumentaria, perdiendo de esta forma la ocasión de que se nos televise un partido a nivel nacional utilizando nuestra camiseta centenaria arlequinada, si para el gran público la 2ª B no existe y es desconocida, ahora es el momento de darnos a conocer como somos realmente y se de a conocer aún más nuestros colores arlequinados, ya toca.
Estic totalment d'acord amb tu.
Jo he anat a pasar cinc dies a Alacant, a una segona residència que hi tinc, i malgrat saber que el Sabadell jugava, no sabia que el feien per Marca tv, així que era a un restaurant d' El Campello sopant amb la familia amb el twitter obert i anava mirant.
M'en assebento que el fan per la tele però que perdiem 2 a 0 a la mitja part i penso: "be no passa res, a veure si podem empatar amb sort".
Arribo a casa, engego la tele i..................
...............*****!!!!!, qué es això
??. 2 a 3 !!!.
Estava al-lucinant, encantat de la vida.
Poso la tele i vaig veure els ultims 5 minuts + l'afegit........................qüasi veig com marquem el 4t gol.
En fin que jo, que soc dels "ladrillos cenizos i pesimistes", estic encantat, content i feliç.
VISCA EL SABADELL I VISCA CATALUNYA LLIURE !!!!!!!