Autor Tema: (J-5) Real Madrid Castilla - C.E.Sabadell Divendres 14 Setembre 21.H. MARCA TV  (Llegit 38976 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:(J-5) Real Madrid Castilla - C.E.Sabadell Divendres 14 Setembre 21.H. MARCA TV
« Respondre #180 el: 15 de Setembre de 2012, 15:05:26 pm »
A en Dávila que li donguin un parell de cafetons abans dels partits...........

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:(J-5) Real Madrid Castilla - C.E.Sabadell Divendres 14 Setembre 21.H. MARCA TV
« Respondre #181 el: 15 de Setembre de 2012, 15:54:45 pm »
Impressionant gent, impressionant. Partits com este fan afició i segur que hui és un dia per a que vos sentiu ben orgullosos del vostre equip. Enhorabona.

Gràcies noi, que tingueu sort avui els groguets. Haig de reconeixer que soc un gran admirador de'n M. Sena!!!!!!!!!!!!!

No es por ser fullero, pero sauHCF es del Hércules xD. Gracias por meterte aquí y felicitarnos ;)

Poco más puedo añadir a lo que se ha dicho. Seremos "hijos de ****" pero os hemos birlado 3 puntacos  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Ahora es muy fácil hablar, pero puñetas, qué leches, como se ha dicho ENEKO ha estado genial. Que recuerde siempre lo he defendido y hoy ha dado una asistencia directa de gol y un "cuarto de asistencia", ya que el pase de Lanzarote en el tercero es... como un polvo inesperado xD. Supongo que con el tiempo Collantes le ganará la partida, pero el maño jugará muy mucho esta temporada.

Moha... puf, ya lo dije en Palamós, hacía tiempo que nadie me sorprendía de esta manera (Fito, pero no tanto xD). Es una fiera.

Y TONI LAO... madre mía, creo que ha sido el único al que Jesé no ha pasado ni una vez. Por cierto, jugadorazo Jesé

!Ah! Y nuestro segundo gol estoy convencido que es uno de los mejores de la Liga hasta ahora. Que pase a bandas, a primer toque que asistencia y que giro de cabeza. Simplemente una jugada de Primera.

Felicidades al míster, que algo ha hecho en el descanso xD

!Salud!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #182 el: 15 de Setembre de 2012, 16:13:11 pm »
I jo que pensava que sumariem com a molt 2 punts en els primers cinc partits, un al camp del Girona i l'altre potser al camp del Barça B, amb el Villarreal. Almeria i Castilla imaginava tres derrotes, és importantíssim sumar aquests punts d'inici i no instal.lar-se al vagó de la cua que costa molt sortir-ne. Del tema del Baha segueixo pensant igual, millor que jugui qualsevol altre abans que ell. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #183 el: 15 de Setembre de 2012, 16:24:12 pm »
Los de " Carreras dimisión " (por perder 1 partido) , " Espasandin paquete y no es ni para segunda B " (Sin verlo jugar) , " Aníbal es un Florian " (Ya está a un gol de Florian xD), "Juanjo no puede ir ni convocado " (Lleva 3 recitales), " Nauzet da pena " (Por una mala salida xD) etc etc Espero que os tapéis , almenos durante 1 mes y no volváis a las andadas en la próxima derrota , que llegará !

PD- Eso si, las risas que me estoy pegando leyendo todo eso, no tiene precio  :icon_mrgreen:

Carai quina manía, però en un  foro d´opinió cadascú diu el que li rota sense faltar i punt, mentre no es fiquin amb tú no t´has de preocupar home, escriu i deixa escriure, tranquil que quedará palés el que has dit però no cal que vagis enviant avisos a navegants. entens?

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #184 el: 15 de Setembre de 2012, 16:28:26 pm »
Solamente puedo reprocharle al equipo una cosa, que con el alegrón de ayer, tengo un resacón de la ost.ia  :laugh2: Muy grande la reacción del equipo tras el descanso... Ya nos tocaba ganar fuera y no se me ocurre ganar en un sitio mejor, en Madrid, ante el Castilla, remontando un 2-0 y retransmitido a nivel nacional... GRANDES COÑÑÑOOOO!!  :scut
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #185 el: 15 de Setembre de 2012, 17:10:25 pm »
Los de " Carreras dimisión " (por perder 1 partido) , " Espasandin paquete y no es ni para segunda B " (Sin verlo jugar) , " Aníbal es un Florian " (Ya está a un gol de Florian xD), "Juanjo no puede ir ni convocado " (Lleva 3 recitales), " Nauzet da pena " (Por una mala salida xD) etc etc Espero que os tapéis , almenos durante 1 mes y no volváis a las andadas en la próxima derrota , que llegará !

PD- Eso si, las risas que me estoy pegando leyendo todo eso, no tiene precio  :icon_mrgreen:

Carai quina manía, però en un  foro d´opinió cadascú diu el que li rota sense faltar i punt, mentre no es fiquin amb tú no t´has de preocupar home, escriu i deixa escriure, tranquil que quedará palés el que has dit però no cal que vagis enviant avisos a navegants. entens?

Si, ho entenc,pots escriure el que volguis, al igual que jo, i recordar-me el que jo hagi escrit, al igual que jo. I tu entens que per perdre un partit , es digui que un jugador que està lesionat és un borratxo? que un no val ni per segona B? Que el entrenador no en té ni p.. idea? Que el porter és un paquet sense rebre ni un gol? etc etc igual si fossis un d'aquests jugadors et sentirias que t'estan faltant , no fa falta insultar per faltar a algú ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #186 el: 15 de Setembre de 2012, 17:15:32 pm »

Si, ho entenc,pots escriure el que volguis, al igual que jo, i recordar-me el que jo hagi escrit, al igual que jo. I tu entens que per perdre un partit , es digui que un jugador que està lesionat és un borratxo? que un no val ni per segona B? Que el entrenador no en té ni p.. idea? Que el porter és un paquet sense rebre ni un gol? etc etc igual si fossis un d'aquests jugadors et sentirias que t'estan faltant , no fa falta insultar per faltar a algú ..
Totalment d'acord amb tu, company. Siempre de acuerdo contigo en todo lo que escribes.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #187 el: 15 de Setembre de 2012, 17:18:06 pm »

Que con 90 mensajes y tengas que ir diciendo "entens?"... Lo entiendes no?  :sick:

No hace falta decir q estoy de acuerdo con PIPO, aunque yo seguiré rajando de eneko.. parece q funciona  :icon_mrgreen:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #188 el: 15 de Setembre de 2012, 17:31:45 pm »
jajaja si podéis rajar de lo que os de la gana,yo también lo hago, a mi lo que me mata es los que pasan de equipazo a equipo de mier.. porque la pelotita entre o no xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #189 el: 15 de Setembre de 2012, 17:39:49 pm »

Que con 90 mensajes y tengas que ir diciendo "entens?"... Lo entiendes no?  :sick:

No hace falta decir q estoy de acuerdo con PIPO, aunque yo seguiré rajando de eneko.. parece q funciona  :icon_mrgreen:
Yo también! xD

Pero si en verdad si tuviese que elegir un lanzador para el último tiro de la tanda de penaltis del play-off para subir a primera (aun que ya no hay) elegiría a Eneko.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #190 el: 15 de Setembre de 2012, 17:53:37 pm »

Yo también! xD

Pero si en verdad si tuviese que elegir un lanzador para el último tiro de la tanda de penaltis del play-off para subir a primera (aun que ya no hay) elegiría a Eneko.

Como que no hay? del tercero al sexto hacen play off para ascender xD

partidazo de los nuestros el de ayer, aún perdiendo por 2-0 seguíamos siendo superiores en la primera parte y eso se hizo notar en la segunda. 10 mintos de gloria que dimos la vuelta al marcador, y diría que al partido también pero es que en pocos ratos vi a un Madrid superior.

De 10 el trabajo de todo el equipo que ayer estuvieron sublimes.

Nuevamente otra jornada que Carreras hace callarme la boca, con un buen planteamiento, buena lectura y buenos cambios. Chapeau Carreras, a seguir así!!

Honor al Sabadell!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #191 el: 15 de Setembre de 2012, 18:29:37 pm »

Yo también! xD

Como que no hay? del tercero al sexto hacen play off para ascender xD

partidazo de los nuestros el de ayer, aún perdiendo por 2-0 seguíamos siendo superiores en la primera parte y eso se hizo notar en la segunda. 10 mintos de gloria que dimos la vuelta al marcador, y diría que al partido también pero es que en pocos ratos vi a un Madrid superior.

De 10 el trabajo de todo el equipo que ayer estuvieron sublimes.

Nuevamente otra jornada que Carreras hace callarme la boca, con un buen planteamiento, buena lectura y buenos cambios. Chapeau Carreras, a seguir así!!

Honor al Sabadell!!!
Penaltis por si empatan no, si la eliminatoria termina en empate sube el que a quedado más arriba en la clasificación.
« Darrera modificació: 15 de Setembre de 2012, 18:46:06 pm per Évir »

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #192 el: 15 de Setembre de 2012, 19:32:53 pm »
Per cert algu sap per on es pot tornar a veure el partit?  :beer2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #193 el: 15 de Setembre de 2012, 19:39:56 pm »
Per cert algu sap per on es pot tornar a veure el partit?  :beer2

Jo el tinc pero el drop box no me'l deixa penjar
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #194 el: 15 de Setembre de 2012, 19:54:22 pm »
Vi el encuentro por MARCA TV.
Sufri el Partidismo de los exegeta, vaya geta.

Me gusta la tercera equipación.
Me descoloca versela al equipo.
Me quedo con la Arlequinada Blankiazul
y si es la del año pasado mucho mejor.

Me gusto el equipo en la segunda parte
pero sobretodo en la primera.

Me gusto  la implicación en este partido,
Y en todos los que le he visto hasta ahora.

A carreras que sea fiel a sus principios,
Al equipo que mantenga la implicacion
hasta el pitido final del ultimo partido
de la liga.

Y en la Copa también, este año hay polivalencia
para luchar en ambas competiciones.

A disfrutar del momento.

¡Salut!

:bandera :scut :bandera
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #195 el: 15 de Setembre de 2012, 20:17:49 pm »
I ojo que podem acabar a només 1 punt de la promoció, abans de jugar contra dos equips factibles peró difícils.

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #196 el: 15 de Setembre de 2012, 20:37:31 pm »
Sobre el encuentro entre el filial merengue y nuestro CE Sabadell FC, se volvió a dar la circunstancia que para una vez que nos televisa una cadena que no es ni Tv3 ni y sus complementarias 33 ó Sport3, donde el mercado es reducido y abarca un territorio que nos conoce, resulta que una vez más cuando se sale de las fronteras audivisual de Catalunya, no se porque motivo utilizamos una vez más la tercera indumentaria, perdiendo de esta forma la ocasión de que se nos televise un partido a nivel nacional utilizando nuestra camiseta centenaria arlequinada, si para el gran público la 2ª B no existe y es desconocida, ahora es el momento de darnos a conocer como somos realmente y se de a conocer aún más nuestros colores arlequinados, ya toca.
                                                    :scut    :bandera    :scut    :bandera    :scut

Estic totalment d'acord amb tu.
Jo he anat a pasar cinc dies a Alacant, a una segona residència que hi tinc, i malgrat saber que el Sabadell jugava, no sabia que el feien per Marca tv, així que era a un restaurant d' El Campello sopant amb la familia amb el twitter obert i anava mirant.
M'en assebento que el fan per la tele però que perdiem 2 a 0 a la mitja part i penso: "be no passa res, a veure si podem empatar amb sort".
Arribo a casa, engego la tele i.................. ...............*****!!!!!, qué es això ?????. 2 a 3 !!!.
Estava al-lucinant, encantat de la vida.
Poso la tele i vaig veure els ultims 5 minuts + l'afegit........................qüasi veig com marquem el 4t gol.  :happy2:
En fin que jo, que soc dels "ladrillos cenizos i pesimistes", estic encantat, content i feliç.
VISCA EL SABADELL I VISCA CATALUNYA  LLIURE !!!!!!!

« Darrera modificació: 15 de Setembre de 2012, 20:54:51 pm per joanen »
Jo vaig ser a Binéfar i també vaig veure guanyar al Madrid sota la pluja.

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #197 el: 15 de Setembre de 2012, 20:47:00 pm »
Tornant al que diu en Labtec, te molta raó.

Perqué no juguem amb la primera equipació en partits com el d'ahir que veu tota Espanya ?. :thumbsup:

A més................ ..............si el rival va de blanc...........qui n problema hi ha en fer servir la samarreta arlequinada, la famosa per la que tothom ens coneix  ???

No ho entenc.  :blink

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #198 el: 15 de Setembre de 2012, 20:48:47 pm »
Tornant al que diu en Labtec, te molta raó.

Perqué no juguem amb la primera equipació en partits com el d'ahir que veu tota Espanya ?. :thumbsup:

A més................ ..............si el rival va de blanc...........qui n problema hi ha en fer servir la samarreta arlequinada, la famosa per la que tothom ens coneix  ???

No ho entenc.  :blink

Perquè resulta que també te blanc i per la mateixa raò no podem jugar amb la segona, :mmmm dic jo..... :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #199 el: 15 de Setembre de 2012, 20:53:12 pm »
Impressionant gent, impressionant. Partits com este fan afició i segur que hui és un dia per a que vos sentiu ben orgullosos del vostre equip. Enhorabona.

Gràcies noi, que tingueu sort avui els groguets. Haig de reconeixer que soc un gran admirador de'n M. Sena!!!!!!!!!!!!!

Que no és per res però jo sóc de l'Hèrcules, la sort dels groguets va en contra nostra este cap de setmana!  :grin2:

Gràcies SAUHCF per entrar al nostre forum i felicitar-nos. Ets un bon tio, legal i esportiu.
Per cert, ara mateix soc a Alacant, una cordial salutació noi !!