Autor Tema: (J:7) CE Sabadell CD Guadalajara, dissabte 29 setembre a les 20:00 hores.  (Llegit 24923 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:(J:7) CE Sabadell CD Guadalajara, dissabte 29 setembre a les 20:00 hores.
« Respondre #40 el: 28 de Setembre de 2012, 19:10:11 pm »
Demà fotrà un dia " de *****" i crec que ploura practicament tot el dia. No obstant sembla, SEMBLA que de cara a la hora del partit hi ha dos posiblitats, que caigui el cel a qui o a la zona de tarragona, si cau aqui, es suspen el partit, si cau allà, aqui ni una gota.

Esperem que polgui pel mati, que bona falta fa, i que per la tarda pogueu anar a gaudir del partit. Jo estaré treballant :(, pero que duri  ;D ;D ;D ;D

2-0 Lanza y anibal

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 28 de Setembre de 2012, 19:15:04 pm »
Demà fotrà un dia " de *****" i crec que ploura practicament tot el dia. No obstant sembla, SEMBLA que de cara a la hora del partit hi ha dos posiblitats, que caigui el cel a qui o a la zona de tarragona, si cau aqui, es suspen el partit, si cau allà, aqui ni una gota.

Esperem que polgui pel mati, que bona falta fa, i que per la tarda pogueu anar a gaudir del partit. Jo estaré treballant :(, pero que duri  ;D ;D ;D ;D

2-0 Lanza y anibal

Doncs per les noticies que jo tinc caurà el cel  :angry2: esperem que s'equivoquin que ultimament ho fant molt be (equivocarse)  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #42 el: 28 de Setembre de 2012, 20:38:52 pm »
Crec que aquest hauria de ser un partit per intentar guanyar-lo, però també per gaudir. Portem una mitjana de punts molt bona que hauria de donar a l'equip la suficient tranquilitat i confiança per sortir al camp (al marge dels possibles plantejaments defensius del contrari) a oferir un bonic partit a l'aficó. S'ha de mirar de guanyar, però també de donar una bona imatge. Si es guanya, fantàstic, però si es perd o s'empata no passa res. Per tant, crec que l'equip ha de sortir decidit a atacar, a combinar i a demostrar que estimen el futbol i que saben jugar a gran nivell.

A veure si el temps aguanta. Si no, ja no dic res...

Honor al Sabadell.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #43 el: 28 de Setembre de 2012, 21:04:46 pm »
Crec que aquest hauria de ser un partit per intentar guanyar-lo, però també per gaudir. Portem una mitjana de punts molt bona que hauria de donar a l'equip la suficient tranquilitat i confiança per sortir al camp (al marge dels possibles plantejaments defensius del contrari) a oferir un bonic partit a l'aficó. S'ha de mirar de guanyar, però també de donar una bona imatge. Si es guanya, fantàstic, però si es perd o s'empata no passa res. Per tant, crec que l'equip ha de sortir decidit a atacar, a combinar i a demostrar que estimen el futbol i que saben jugar a gran nivell.

A veure si el temps aguanta. Si no, ja no dic res...

Honor al Sabadell.

Doncs precisament aquests partits son els que s'haurian de guanyar si o si després ens passara com la temporada passada, els averaijos també son importants  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #44 el: 29 de Setembre de 2012, 11:43:07 am »
Em veig jugant entre setmana aquest partit... Voleu dir que amb lo que està caient podrem jugar avui a futbol? Jo ho començo a dubtar...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #45 el: 29 de Setembre de 2012, 11:50:40 am »
I lo que queda per caure encara. A mi em niria de collons que es jugues aquest dimecres, tinc festa!!!!!

Ho sento pero ho firmava ara mateix xDDDD...

Si no, el grabare per sport3, pero a mi em fa l'efecte que cap dels catalans jugarem avui. Queda molta aigua per caure.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #46 el: 29 de Setembre de 2012, 12:15:31 pm »
También prefiero que se aplace, pero si no, allí estaré.  :happy2:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 29 de Setembre de 2012, 12:20:13 pm »
Una pregunta, alguien que estuviese ayer en el Catalunya vs Irlanda ¿se fijo cómo estaba el terreno de juego al final del partido? Lo digo porque ahora que estaba el césped bien, se nos juntan tres partidos en una semana en casa, más la lluvia que está cayendo y caerá y no me da buen palpito que el césped mañana esté bien del todo  :mmmm

Jo vaig estar a la mateixa gespa del camp, i haig de destacar la GRAN FEINA que varen fer tant Jordi Bransuela com en Rafa Gálvez, induïnt als entrenadors dels dos equips per que els escalfaments dels jugadors es fessin a les zones habitualment menys transitades del joc, com son els córners. També els responsables de manteniment de la gespa desprès del partit varen estar una bona estona posant les parts de gespa aixecada al seu lloc. La llàstima, és que alguns jugadors portaven tacs d'alumini i això perjudica la gespa, i més amb pluges posteriors.

http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ctermini/cat/d1.html

Precipitacions generals arreu del Pais, una altre assistència a l'estadi pobre. Alguna idea per no mullars-si??

Anar a tribuna  :whistle:

No només entrariem tots sinó que a més sobraria lloc... Espero que aquest detall no se li passi per alt a la directiva si plou com sembla ho farà...

Desgraciadament, les normes de la LFP no contemplen aquesta possibilitat. A veure si ens sorprenen amb alguna solució d'emergència. A mi, per exemple, no m'importaria pagar 5€ més per anar a tribuna.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #48 el: 29 de Setembre de 2012, 12:25:46 pm »
Por no hablar de lo que nos puede perjudicar a nuestro juego y favorecer al guadalajara el estado del cesped.

Yo creo que hoy no se debería jugar, y mas con las perspectivas de lluvia durante todo el dia. Espero que carreras sea listo.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #49 el: 29 de Setembre de 2012, 12:50:18 pm »
Para suspender el partido de esta tarde, tendrá que diluviar y mucho, un claro ejemplo fue lo visto en el partido que se jugó ayer en la capital del reino entre el equipo filial blanco y la SD Ponferradina, que precisamente no salió el sol ni hacia buen tiempo durante todo el encuentro, ahora bien la circunstancia que podría determinar la suspensión esta tarde es el estado del terreno de juego.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #50 el: 29 de Setembre de 2012, 12:51:16 pm »
Obrirán la tribuna si plou oi? Crec que te una capacitat per 5000 persones.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #51 el: 29 de Setembre de 2012, 12:52:33 pm »
Una pregunta, alguien que estuviese ayer en el Catalunya vs Irlanda ¿se fijo cómo estaba el terreno de juego al final del partido? Lo digo porque ahora que estaba el césped bien, se nos juntan tres partidos en una semana en casa, más la lluvia que está cayendo y caerá y no me da buen palpito que el césped mañana esté bien del todo  :mmmm

Jo vaig estar a la mateixa gespa del camp, i haig de destacar la GRAN FEINA que varen fer tant Jordi Bransuela com en Rafa Gálvez, induïnt als entrenadors dels dos equips per que els escalfaments dels jugadors es fessin a les zones habitualment menys transitades del joc, com son els córners. També els responsables de manteniment de la gespa desprès del partit varen estar una bona estona posant les parts de gespa aixecada al seu lloc. La llàstima, és que alguns jugadors portaven tacs d'alumini i això perjudica la gespa, i més amb pluges posteriors.

http://www.meteo.cat/servmet/prediccio/ctermini/cat/d1.html

Precipitacions generals arreu del Pais, una altre assistència a l'estadi pobre. Alguna idea per no mullars-si??

Anar a tribuna  :whistle:

No només entrariem tots sinó que a més sobraria lloc... Espero que aquest detall no se li passi per alt a la directiva si plou com sembla ho farà...

Desgraciadament, les normes de la LFP no contemplen aquesta possibilitat. A veure si ens sorprenen amb alguna solució d'emergència. A mi, per exemple, no m'importaria pagar 5€ més per anar a tribuna.

Molt bona iniciativa, la veritat... De fet, crec que econòmicament sortirien guanyant, ja que els que hi assistirem a aquest partit (si hi assistim) serem només socis...

Salut.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #52 el: 29 de Setembre de 2012, 12:58:30 pm »
Hay que intentar aplazar el partido,ya que perjudica y mucho al SABADELL.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #53 el: 29 de Setembre de 2012, 13:06:02 pm »

Això nomes ho pot decidir el arbitre
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #54 el: 29 de Setembre de 2012, 13:22:55 pm »

Això nomes ho pot decidir el arbitre
Efectivamente el único que puede suspenderlo es el árbitro... siempre que el campo esté impracticable, por ejemplo que el balón no rodase y se frenara, o bién como sugerencia de los 2 entrenadores, aunque si el campo no está impracticable dudo mucho que el Guadalajara quiera volver a hacer otro viaje aquí.
Por cierto, alguien sabe si todavía está en el Guadalajara el hijo**** de Antonio Moreno, aquel que insultó a Juvenal y vaciló a los demás jugadores y casulmente se borró del partido de vuelta en la NCA? :**** :**** :****

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #55 el: 29 de Setembre de 2012, 13:25:24 pm »
Antonio Moreno no está en el Guadalajara, le dieron la baja y no tengo ni idea de donde acabó, pero en segunda A seguro que no.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #56 el: 29 de Setembre de 2012, 13:54:05 pm »
Si el arbitro suspende el partido a que hora se haría oficial? No me gustaría andar media hora para llegar y que justo decidan que no se juegue, pero si es lo que hay...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #57 el: 29 de Setembre de 2012, 14:06:31 pm »
Si el campo esta mal y el arbitro quiere jugar que se corten los cables de la luces.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #58 el: 29 de Setembre de 2012, 14:07:07 pm »
Antonio Moreno no está en el Guadalajara, le dieron la baja y no tengo ni idea de donde acabó, pero en segunda A seguro que no.
Gracias Pipo. Me alegro que no esté en 2ªA, porque la verdad es que no tenía categoría ni humana ni futbolística.

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #59 el: 29 de Setembre de 2012, 14:20:52 pm »
Si el campo esta mal y el arbitro quiere jugar que se corten los cables de la luces.
Me ofrezco voluntario!  :Paletas: