Autor Tema: Al final acabarem sent un equip de tercera  (Llegit 1330 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
Al final acabarem sent un equip de tercera
« el: 04 de Desembre de 2005, 12:26:05 pm »
Ja fa masses temporades deambulant per la segona b sempre al borde del precipici, exceptuant l'any del Play-off, la resta de temporades les recordo nefastes i sempre patint.
Ja veiem el que costa tirar cap amunt amb el nostre Sabadell, i no hi hà manera d'arreglar aquest situació, aquesta temporada que sembla que no hi han els problemes econòmics de altres vegades, doncs els que es passegen son els jugados ( que no es mereixen el que cobren ).
Probablememt se'm tiraren a sobre uns quants foreros, però jo començo a creure que acabarem a tercera i cumplirem un cicle de unes quantes temporades al "infern".
A tercera o a segona, jo continuaré anant al camp, però quasi preferiria a tercera estàn a la part de dalt i sortint del camp més content que a segona b tal com anem les últimes temporades sempre a la part de baix i sortint emprenyat del camp.
Visca el Sabadell
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re: Al final acabarem sent un equip de tercera
« Respondre #1 el: 04 de Desembre de 2005, 12:31:17 pm »
no... tant com aixo no... ens salvarem segur... yyo encara tinc aquesta cosa... de que acabarem amunt... farem una bona remontada...tinc el presentiment

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #2 el: 04 de Desembre de 2005, 12:41:55 pm »
Visi tranquil. Jo estic convençut que remontarem. El que si hem de canviar és aquesta mala costum de fer purga de jugadora quasi cada temporada.

Prou de portar tantssuposats cracks. Si us plau potenciem la cantera, que vivim en una comarca amb més de 600.000 habitants, hi ha **** massa social per fer moltes coses.

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #3 el: 04 de Desembre de 2005, 13:03:51 pm »
Visi a tercera esperem no anari. Aket any no patirem i akabarm x dalt, pero ja komenso a pnsa(enkara ke no vulgi) ke no podem fe re mes ke aspira a akaba en copa del rei i a prepara 1 bon ekip x lany ke be.

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 04 de Desembre de 2005, 13:21:30 pm »
Pero a veure, com voleu que acabem a dalt si queden 23 jornades de les quals 11 son fora de casa i en les que si seguim aixi més de 5 punts no sumarem i de les 12 restants a casa no crec que fem un balanç millor que 6 victories 3 empats i 3 derrotes com a molt;  el que significa que aquest equip tindria uns 42-43  punts més o menys a final de temporada i si mirem estadístiques de l'any passat cap equip amb menys de 42 punts va salvar la categoria...... o canviem de presi, entrenador, jugadors, utiller, massatgista i camp gairebé o ens n'anem de cap a Tercera, desenganyeu-vos.
Per cert cada cop tenim menys temps de marge per a fer un canvi rotund, aixi que a espavilar que estic fart cada 15 dies de tenir que llegir aqui 300 vegades que em de fer un canvi.... o ens n'anem a Tercera.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #5 el: 04 de Desembre de 2005, 13:39:11 pm »
Fermi, tens tot el dret d'estar empipat, no vulguis saver com estava ahir a la Romareda.

Crec que un dels origens dels nostres problemes són els canvis sistemàtics que ha viscut el nostre club. Quantes directives, entrenadors i jugadors han passat amb els últims 13 anys? Ens han dut gaire lluny?

Penso que s'ha de fer modificacions amb molt de cap i sang freda. Per part nostra hem devitar caure en l'eterna trampa de preguntar que ha fet tothom que fitxem, normalment s'acava fitxant per nom.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #6 el: 04 de Desembre de 2005, 13:53:29 pm »
la vritat eske aket any no es que anem molt be!! tenim que reaccionar o aket barco senfonsa!! :bigcry:
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #7 el: 04 de Desembre de 2005, 14:09:59 pm »
Jo crec que tenim equip per estar a dalt pero aixo es impossible si es surt a un terreny de joc a fotre el g*s. Fins i tot el Barça amb l'equipas que te ho tindria dificil si sortis al camp a fer el g*s.  A aquests jugadors s'els ha de treure de dins la vergonya professional i l'amor propi de dins si es que en tenen. A mi si fos futbolista em faria vergonya com a profesional vestis la samarreta que vestis el paperot que estan fent els nostres cada cop que sortim a fora fins i tot per interes personal donç el jugador en aquestes circunstancies es devalua molt i s'em fa dificil creure que a aquests s'els enfoti veure baixar el seu catxe de cara a properes temporades degut al pauperrim rendiment de la actual. No entenc com no els revolta veure com els ballen els cuers de la categoria amb els numeros que portaven fins ahir. ON ES LA VERGONYA, ON ES L'AMOR PROPI? Si la troben tirarant amunt pero sino ens anem a baix.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 04 de Desembre de 2005, 15:05:08 pm »
tots estem destrosats, estem KO, pero crec que a 3a no anirem, ens salvarem pero res mes... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #9 el: 04 de Desembre de 2005, 15:09:11 pm »
Tan com baixar NO!! L'ANY PASSAT A AQUESTES ALÇADES ESTAVEM IGUAL I AL FINAL ENS VEM SALVAR.AQUEST ANY EL OBJECTIU QUE TENIEM A PRINCIPI QUE ES EL ASCENS HO VEIG MOLT DIFÍCIL JA :(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 04 de Desembre de 2005, 17:27:44 pm »
Badalona, Barça 'B', Hospitalet, Zaragoza 'B'... 4 ridículs portem ja.
Si l'any que bé anem a tercera, almenys no repetirem els ridículs.  :disappointed:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #11 el: 04 de Desembre de 2005, 18:07:28 pm »
jo hi era,(Saragossa)i si no ho arreglen, (el.C.A.)...."pues esto" a tercera....i sin rechistar...

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #12 el: 04 de Desembre de 2005, 18:11:29 pm »
baixa  no sisplau!! despres no sabria on estaria el sabadell!! :bigcry:
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!