bon partit peña blaugrana sant cugat 1 sabadell 3 nova victoria molt bé segui així, partti disputat entre conjunts, bravo chavals heu lluitat fins al final, la temporada no acaba fins l'últi partit, una pregunta avui que estem segons en la classificació a 8 i dic 8 punts del primer i avui torno a recordar que estem a 8 punts a falta de 15 punts del final de la lliga ens reforcen amb 3 del A un es pregunta ara, ara perqué, no era més fàcil avans ho es que ningú ho ha vist, potser nomès ho he vist jo no se es posible que jo sigui un avançat en el meu temps però amb perdò, es que hay que ser unitiles (com apm) per reforçar ara, o s'ha de vendre la moto als directius per dir que s'ha fet alguna cosa pero no s'ha de treure el merit del nostres xavals, se us ha de felicitar molt bon treball heu fet fins ara, llastima que els que entenent de futbol(coordinador o digueli com vulguis), jo per suposat no entenc no ho pensen, he de suposar que ells creuent que es ara que han de reforçar el equip, ara a 8 punts del lider a falta de 15 punt per acabar la lliga, quin bon ull que tenen jo no ho avia pensat mai, perque si un vol alguna cosa ho fa quant toca, ho igui ha 8 puntas del lider, perque 1 no te merit oiiiiiiiiiiiii peró be yothom om entrenadors, tosts nosaltres tenin titol ho no, per això el futbol que es esport o marujeo en fi que gran es el futbol o que pobre quje es, VISCA EL SABADELL