Enquesta

ERES CLIENT D'UNNIM I TENS PENSAT MARXAR DEL BBVA?

NO era client d'Unim
7 (53.8%)
SI era client UNNIM i ara estic content amb BBVA
1 (7.7%)
SI era client UNNIM i tinc pensat marxar del BBVA (tancar comptes)
3 (23.1%)
SI era client UNNIM i treuré tot del BBVA excepte hipoteca, que no puc
2 (15.4%)
Altres opcions
0 (0%)

Total de vots: 13

Autor Tema: EVITARÀ BBVA LA FUGA DE CLIENTS DE LES ANTIGUES CAIXES (UNNIM)  (Llegit 8866 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Re:EVITARÀ BBVA LA FUGA DE CLIENTS DE LES ANTIGUES CAIXES (UNNIM)
« Respondre #20 el: 13 de Juny de 2013, 13:33:08 pm »
Impressionant...

Han menjat la olla als antics treballadors de Caixa Sabadell, és per veure-ho.

Per marxar de l'entitat, t'expliquen coses  que abans mai abans s'haguéssin atrevit. Algun cop els havia canviat les coses de lloc i després tornar, peró res de l'altre món. Ara, símplement et tiren tot pel terra en comptes de donar-te una solució o oferir-te un producte.

De fet, em venen la moto de que al final només quedaran cinc i que hauràs de passar per ells. A més, em tiren pel terra Caixa Guissona, caixa que ara sóc client i que funciona molt bé, dient que només eudaran ells. Que tot lo demès, sobretot caixes, desapareixerà. (Core capital Caixa Guissona 26% - BBVA no arriba al 10%).

Pel que he entès, hi ha una fuga bastant important al Vallès. L'atenció al client, pèssima, i a més et diuen que facis tot per internet, que a la oficina es va per altres coses.

Quin canvi! I aixó que treballen amb algo tant sagrat com els nostres diners (patrimoni).

Tot i que s'ha de dir, han tingut nassos de fer-se càrrec de les preferents, tant pròpies com les d'Unnim, crec que poc a poc patirem el que comportarà que tot quedi només en mans d'un oligopoli. Són insaciables, i aviat ens ho demostraran.

I a més, fan grans inversions:
https://www.diagonalperiodico.net/global/bbva-armas-dinero-negro-y-paraisos-fiscales.html
http://www.bbvasensearmes.org/
...

Així que, BENVINGUTS A LA NOVA CAIXA SABADELL, EL BBVA!
« Darrera modificació: 13 de Juny de 2013, 13:40:32 pm per kitanovsky »

Desconnectat moritz

• Infantil
  • Missatges: 147
« Respondre #21 el: 13 de Juny de 2013, 15:38:40 pm »
El BBVA, que no hi he tractat massa, sempre m´han semblat uns prepotents, amb personal sectari i adoctrinat. Inclús ja fa uns quants anys, un d´aquests empleats es va atrevir a questionar la qualitat ética/moral de l´empresa on treballava en aquell moment ( una multinacional tabaquera).
Passat els anys poc ha canviat i pel que expliqueu segueixen a l´adoctrinament sectari del personal.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 13 de Juny de 2013, 16:29:54 pm »
de fet, moritz, digués el que digués només deien "aixó és el bbva i es un banc molt solvent" - "si falla algo aqui, com estem a tot el món es soluciona amb el que es guanya a llatinoamèrica" - "jaja, caixa guissona, aquests aviat acabaran absorbits" - "pensa que només quedarem 5 bancs" - "tenim fons d'inversió que estan donant molt als nostres clients (així poden acabar amb el que ara hi ha)" - "pensa que si et donen un 2% és per algo" quan s'estan donant hipoteques a euribor +3) - "així va acabar caixa sabadell, no?" (dit per ex-treballadors de caixa sabadell)...

I el pitjor de tot...:  "pensa que és el que hi ha!!"

Prepotència, mal servei, peró el pitjor de tot es que també ho fan (més suaus peró no gaire) els empleats de Caixa Sabadell de tota la vida que s'han quedat al bbva !!!!!

Penso que els han adoctrinat per la via ràpida, igual que crec que han adoctrinat a tots els amics meus que ara són mossos i no són, ni de conya, les persones que van ser.

By by BBVA...