Autor Tema: CE Sabadell i FC Barcelona arriben a un acord de col·laboració pel futbol base  (Llegit 8647 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
Re:CE Sabadell i FC Barcelona arriben a un acord de col·laboració pel futbol base
« Respondre #20 el: 13 de Octubre de 2012, 17:48:45 pm »
no sabemos a ciencia cierta todos los detalles y ya estamos pidiendo dimisiones y criticando a la junta, y curiosamente algun forero que critica, critico a mas no poder a Nauzet y al salirle las cosas bien desaparecio, critico a mas no poder a Espasandin y le han salido las cosas bien tmb a desaparecido, algunos solo salen para criticar y luego no son capaces ni de pagar un carnet de socio  :beer2 :beer2
Evidentemente que no se saben los detalles, o sí? Si no se saben, es porque  no se han dicho, y si no se han dicho, que no hagan público el acuerdo, porque si no a lo que se exponen es a la crítica.
Por otra parte Toni 78, esto es un fórum de libre opinión siempre que se respete a los demás, y eso significa que pueden haber críticas, porque como dijo el mítico SR.LOBO en la no menos mítica escena de la no menos mítica película PULP FICTION "TODAVÍA NO ES EL MOMENTO DE CHUPARNOS LAS P*****". Lo de no pagar el carnet de socio no es mi caso, sabes, y estoy de acuerdo contigo que en los que salen criticando a algunos jugadores sin tiempo aparente para juzgarlos luego no dan la cara, aunque la mayoría sí.
Y lo vuelvo a repetir, si no quieren que los critiquen, que expliquen las cosas como es debido.
Y por cierto, cuando alguna noticia critica al club del barrio marítimo de Sabadell, algunos mensajes huelen a cierto tufillo culé.

Salud¡¡¡ :beer2

yo tampoco falto el respeto a nadie pero se de foreros que sin pagar el carnet entran aki a criticar y siempre que las cosas van mal critican y critican y cuando van bien no se les ve ni un elogio, no de ahora de hace años, no lo digo por ti por que personalmente no tengo el gusto de copnocerte, y eso de tufillo cule yo por ejemplo mi segundo ekipo es el Barça pero en este caso estoy defendiendo a nuestra directiva no a ninguno ekipo cule, otra cosa se ve mal o no se entiende que se sea del sabadell y del Barça pero si se entiende que se sea del Sabadell y Espanyol, Deportivo, Zaragoza etc como son algunos foreros demasiado rencor  :beer2 :beer2
Está claro que no faltas al respeto a nadie, pero creo que no es condición ser socio para DEBATIR  en el forum. De hecho hay foreros que son de otros equipos y se dan de alta en él para poder obtener alguna información o debatir sobre algo.
Lo que sucede aquí es que en cuanto algún tema toca de refilón al barça y se critica a más de uno le sale la vena culé. Y lo criticaría igual si fuese del Madrid, porque no quiero saber nada de estos 2 equipos en este fórum, que ya bastante información tenemos de ellos "obligatoriamente" cuando abrimos algún diario o encendemos la tele.

Salud¡¡¡ :xin-xin
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell i FC Barcelona arriben a un acord de col·laboració pel futbol base
« Respondre #21 el: 13 de Octubre de 2012, 18:14:56 pm »
no sabemos a ciencia cierta todos los detalles y ya estamos pidiendo dimisiones y criticando a la junta, y curiosamente algun forero que critica, critico a mas no poder a Nauzet y al salirle las cosas bien desaparecio, critico a mas no poder a Espasandin y le han salido las cosas bien tmb a desaparecido, algunos solo salen para criticar y luego no son capaces ni de pagar un carnet de socio  :beer2 :beer2
Evidentemente que no se saben los detalles, o sí? Si no se saben, es porque  no se han dicho, y si no se han dicho, que no hagan público el acuerdo, porque si no a lo que se exponen es a la crítica.
Por otra parte Toni 78, esto es un fórum de libre opinión siempre que se respete a los demás, y eso significa que pueden haber críticas, porque como dijo el mítico SR.LOBO en la no menos mítica escena de la no menos mítica película PULP FICTION "TODAVÍA NO ES EL MOMENTO DE CHUPARNOS LAS P*****". Lo de no pagar el carnet de socio no es mi caso, sabes, y estoy de acuerdo contigo que en los que salen criticando a algunos jugadores sin tiempo aparente para juzgarlos luego no dan la cara, aunque la mayoría sí.
Y lo vuelvo a repetir, si no quieren que los critiquen, que expliquen las cosas como es debido.
Y por cierto, cuando alguna noticia critica al club del barrio marítimo de Sabadell, algunos mensajes huelen a cierto tufillo culé.

yo tampoco falto el respeto a nadie pero se de foreros que sin pagar el carnet entran aki a criticar y siempre que las cosas van mal critican y critican y cuando van bien no se les ve ni un elogio, no de ahora de hace años, no lo digo por ti por que personalmente no tengo el gusto de copnocerte, y eso de tufillo cule yo por ejemplo mi segundo ekipo es el Barça pero en este caso estoy defendiendo a nuestra directiva no a ninguno ekipo cule, otra cosa se ve mal o no se entiende que se sea del sabadell y del Barça pero si se entiende que se sea del Sabadell y Espanyol, Deportivo, Zaragoza etc como son algunos foreros demasiado rencor  :beer2 :beer2
Está claro que no faltas al respeto a nadie, pero creo que no es condición ser socio para DEBATIR  en el forum. De hecho hay foreros que son de otros equipos y se dan de alta en él para poder obtener alguna información o debatir sobre algo.
Lo que sucede aquí es que en cuanto algún tema toca de refilón al barça y se critica a más de uno le sale la vena culé. Y lo criticaría igual si fuese del Madrid, porque no quiero saber nada de estos 2 equipos en este fórum, que ya bastante información tenemos de ellos "obligatoriamente" cuando abrimos algún diario o encendemos la tele.

ya se que no hay que ser socio para debatir en este foro, pero los que criticais al Barça y al Madrid les estais dando la publicidad que por otro lado le quereis quitar, pero bueno eso no viene a cuento en este post, por tanto a ver si dicen detalles que es lo que tienen que hacer y tener informado al socio que no lo hacen, o lo hacen mal y si estos jugadores se van a cambio de solo unos cursillos lo vere mal y lo criticare esta claro, pero sea al Barça o a cualquier otro equipo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #22 el: 13 de Octubre de 2012, 18:32:43 pm »
Nos han timao!  :ostres

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #23 el: 13 de Octubre de 2012, 18:55:27 pm »

ya se que no hay que ser socio para debatir en este foro, pero los que criticais al Barça y al Madrid les estais dando la publicidad que por otro lado le quereis quitar, pero bueno eso no viene a cuento en este post, por tanto a ver si dicen detalles que es lo que tienen que hacer y tener informado al socio que no lo hacen, o lo hacen mal y si estos jugadores se van a cambio de solo unos cursillos lo vere mal y lo criticare esta claro, pero sea al Barça o a cualquier otro equipo  :beer2 :beer2
Totalment d'acord amb tu, company. Nada más que decir.

la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #24 el: 13 de Octubre de 2012, 19:14:33 pm »
 :scut :bandera :bandera

Home també es podria llegir que les critiques de segons qui son per ser fetes amb el Barça, podríem dir que si s'hagués fet en qualsevol altre equip no hi serien, ja dic es una lectura que es podria fer segons el llegit. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #25 el: 13 de Octubre de 2012, 20:36:59 pm »
Hola familia
Mi opinión sobre el tema, si el acuerdo con los cules es solo a cambio de unos cursillos, mi opinión es que paguen con euros y dejemonos de tonterias que nosotros somos un club pobre y cuando necesitamos fichar tenemos que ir con dinerito por delante. Ahora, si ademas del cursillo hay mas cosas, callo.
Ami me gustaria que si sale un jugador bueno llevase nuestra camiseta lo menos un tiempo. Todo esto repito sin saber el famoso acuerdo.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #26 el: 13 de Octubre de 2012, 20:47:49 pm »
quan he llegit el titular em pensava q com a mínim el Barça ens cediria les seves sobres q per a nosaltres potser serien grans jugadors..... vecq ni això, ens pendran els bons jugadors q tenim a canvi de 4 amistosos contra els seus juvenils els quals ens fotaran un 0-15, pero ojo, tot sigui per tenir una foto dels nostres jugadors jugant contra tot un barça, quin HONOR !!!  M'emprenya tenir q criticar cada moviment q fa el club però és q a vegades m'ho deixen massa bé.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #27 el: 13 de Octubre de 2012, 22:47:18 pm »
Crec que aquí el tufillo anticulé fa que tot el que sigui relacionat amb el Barça estigui mal fet, si ens cedessin un jugador del primer equip també estaria mal vist...

Es un acord que ens beneficia segur per poc que ens doni, o que creieu que el Barça no es portarà un jugador nostre que destaqui sino hi hagues aquest acord? Se'l portarà igual, almenys d'aquesta manera treiem alguna cosa de profit i espero que també a l'hora de pagar drets de formació les dues entitats al tenir aquest acord arribin a una entesa ràpida. Es important tenir unes relacions excel·lents amb els dos clubs grans de Catalunya i prefereixo això a anar pel darrera amagat emportant-se jugadors.

I per cert nosaltres som un club pobre si, però això de que quan fitxem anem amb els diners per davant no em quadra molt ja que crec recordar i sinó que algún hem corregeixi que aquests 2 ultims anys no ens hem gastat ni un duro en fitxatges.

Desconnectat PEP

• Juvenil
« Respondre #28 el: 14 de Octubre de 2012, 00:29:31 am »
Losiento, no sabia que fichabamos gratis.
Yo tenia entendido que jugadores que nos llegaron a interesar tanto en esta como en otras temporadas, no los pudimos fichar por cuestiones monetarias, por favor seamos serios y entendamos las opiniones.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #29 el: 14 de Octubre de 2012, 09:10:24 am »
Losiento, no sabia que fichabamos gratis.
Yo tenia entendido que jugadores que nos llegaron a interesar tanto en esta como en otras temporadas, no los pudimos fichar por cuestiones monetarias, por favor seamos serios y entendamos las opiniones.

si se fichaba gratis a coste 0 todo el que a venido en los ultimos años, o bien con la carta de libertad debajo del brazo o bien cedido por otro equipo, otra cosa es lo que cobre cada mes, que por eso se nos habra escapado alguno este año y muchos años, por que quieren cobrar mas cada mes y nuestro club no puede llegar a este dinero pero fichar si se ficha a coste 0  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #30 el: 14 de Octubre de 2012, 10:26:07 am »
Pienso que nos hemos de olvidar de si el acuerdo es con el Barça, el Espanyol o el Madrid. Creo que todos los acuerdos entre entidades , de nosotros hacia arriba como es este caso o de nosotros hacia el futbol regional de la ciudad, siempre tiene aspectos positivos.

Primero de todo y por desgracia, pocas perlas nos estan saliendo últimamente, y lo que yo extraigo de la lectura del comunicado es que el Barcelona tendría derecho antes que ningun otro, pero no veo en ningún sitio que sea a coste 0, sino que "habrá que avisarlos" en caso de alguna oferta por algun chico desde otro club. 
Pero tener claro que si no lo ficha el Barça por este acuerdo,  y el chico es bueno se puede ir a muchos más sitios donde la cantera la tienen a otro nivel que no el nuestro.

Y discrepo sobre que recibir a cambio formación es no recibir nada, es fundamental precisamente para tener una buena cantera, la formación de los entrenadores,  y que estos ayuden a sacar primero personas, luego deportistas y si  luego sacamos futbolistas de nivel pues mejor que mejor.

Y podemos estar tranquilos que no nos van a desmantelar la cartera, ojalá sacaramos en cada equipo 10 futuribles para el Barça, que como sólo le cabrás 1-2, porque aparte de la suya controlan la de toda España, el resto para nosotros.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #31 el: 14 de Octubre de 2012, 11:13:05 am »
Aquests tipus d'acords mai acaben bé. La Grama en va tenir un de semblant amb el Barça i van acabar barallats. I d'alla si que sortien perles constantment. Aqui el que passarà es RES , i quan del no res surti un jugador de nivell , cap alla que anirà. Si abans ja teniem menys d'un 20% de possibilitats de que un noi de la cantera arribés prometent al primer equip , ara ja estem a 0%
I aixó de formar els entrenadors ja u trobo una bajanada. Es cosa nostre tenir gent preparada al front del futbol base que pugui orientar als entrenadors , no t'han de venir de fora a ensenyarte cuatre teories , penso jo..

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #32 el: 14 de Octubre de 2012, 14:00:59 pm »

Donant-li voltes al tema, si que hi ha una part positiva en tot això...... la publicitat del futbol base arlequinat, ara, el pare del nano que vol jugar a futbol potser tria al Sabadell en contes del Mercantil o portarlo directament a barcelona a "provar"
Si es relaciona els metodes de fer feina de la Masia amb les del Sabadell, molta mes demanada hi haurà per entrar al futbol base del CES i no oblidem que el 80% de descartes del Barça poden ser excellents jugadors pel sabadell en cas de tenir el nivell per ser professional d´aquest esport.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #33 el: 14 de Octubre de 2012, 14:14:37 pm »

Donant-li voltes al tema, si que hi ha una part positiva en tot això...... la publicitat del futbol base arlequinat, ara, el pare del nano que vol jugar a futbol potser tria al Sabadell en contes del Mercantil o portarlo directament a barcelona a "provar"
Si es relaciona els metodes de fer feina de la Masia amb les del Sabadell, molta mes demanada hi haurà per entrar al futbol base del CES i no oblidem que el 80% de descartes del Barça poden ser excellents jugadors pel sabadell en cas de tenir el nivell per ser professional d´aquest esport.

Amb això tens molta raò fins ara els pares no volien portar als nens al <Sabadell no li veien futur per els fills( i per ells) ara si hi ha un acord sempre tenen mes posibilitats d'arribar a la casa gran que com fins ara, ara que del club no recordo que hagins sortit gaires jugadors amb cara hi ulls.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #34 el: 14 de Octubre de 2012, 14:28:14 pm »

Amb això tens molta raò fins ara els pares no volien portar als nens al <Sabadell no li veien futur per els fills( i per ells) ara si hi ha un acord sempre tenen mes posibilitats d'arribar a la casa gran que com fins ara, ara que del club no recordo que hagins sortit gaires jugadors amb cara hi ulls.

Alguno ha salido y muy bueno, el problema ha sido los 18 años que hemos pasado en las catacumbas del fútbol español, mientras tanto el fútbol base sabadellense lo controlaba el Club Gimnástico Mercantil.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #35 el: 14 de Octubre de 2012, 21:58:31 pm »
No serà que aquest acord ens dona també més opcions d'agafar jugadors descartats del Barça B????? Potser no està firmat però s'han compromès a fer-ho sempre que els jugadors s'hi avinguin. Si no, no l'hi veig massa sentit.

Per altra banda, després d'aquest l'acord, si un jugador vol anar al Madrid i el Barça també el vol, amb un canvi de residència pot anar a la fàbrica?

Desconnectat PEP

• Juvenil
« Respondre #36 el: 14 de Octubre de 2012, 23:21:00 pm »
Pero al final de la discusión, siempre es cuestión de dinero ¿o nó?, ya que tienen sus sueldos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 15 de Octubre de 2012, 09:45:19 am »
Ahir a la mitja part del partit, Jordi Besonies, del futbol base va comentar per ràdio que si el Barça s'emporta a un jugador, ha de pagar una quantitat pactada, que serà diferent si és benjamí, cadet o juvenil. Quan més alta sigui la categoria, més pasta donarà.

Suposo que no serà tant dolent aquest acord.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #38 el: 15 de Octubre de 2012, 10:30:01 am »
Si tenir signat aquest acord o no tenirlo es lo mateix....

L'any pasat l'Espanyol es va endur 4 infantils d'una tacada. Aquest acord l'unic que et diu es que, si l'Espanyol s'els vol endur, abans s'ha d'avisar al Barça, aquest els farà una prova, si li agraden, doncs pel Barça, sino li agraden, doncs per l'Espanyol...

Desconnectat PEP

• Juvenil
« Respondre #39 el: 15 de Octubre de 2012, 11:20:22 am »
Bien, parece que que ya vamos sabiendo mas cosas del acuerdo famoso con lo cual las dudas y discusiones cada vez seran menos, ¿ pero yo digo, no seria mas facil que informase el club como dios manda? y acabariamos con las discusiones. Tambien pienso que habra unas firmas por medio para que nadie se lleve un chaval por la cara, vamos pienso yo.