Autor Tema: S'esta posant de moda  (Llegit 2232 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
S'esta posant de moda
« el: 16 de Agost de 2012, 21:03:49 pm »
Doncs si aquests dies de vacances he viatjat bastant en tren hi m'he donat conta que la gent ja no te cura de seures com está manat o sigui amb el cul a la cadira i no com al sofà de casa i als agents de seguretat que pupulan per els trens tampoc els hi diu res, dieu-me si està permès hi un altre cop que vagi en tren també posaré els peus a sobre dels seients hi faré una bacaineta

Aquí teniu una mostra
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
Re:S'esta posant de moda
« Respondre #1 el: 17 de Agost de 2012, 01:49:17 am »
Doncs si aquests dies de vacances he viatjat bastant en tren hi m'he donat conta que la gent ja no te cura de seures com está manat o sigui amb el cul a la cadira i no com al sofà de casa i als agents de seguretat que pupulan per els trens tampoc els hi diu res, dieu-me si està permès hi un altre cop que vagi en tren també posaré els peus a sobre dels seients hi faré una bacaineta

Aquí teniu una mostra

Cuanta razon, tambien como lo de llevar la musica del movil a toda castaña o los pantalones por las rodillas... hay cada uno que no se como le dejan salir de casa asi

:sick:
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #2 el: 17 de Agost de 2012, 20:20:28 pm »
Bueno, si esto se ha puesto ahora de moda según tu, es que llevas poco tiempo viajando en tren compañero, por que esto se ha hecho siempre xD y yo no voy a negarlo, que también lo he hecho en esos dias que uno vuelve cansado de trabajar o estudiar...

Ah, y perdona que te corrija, pero los agentes de seguridad SIEMPRE que ven a alguien con los pies en el asiento les llama la atención, siempre. Almenos a mi me la han llamado, como a amigos o he visto que lo hacían con los demás.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #3 el: 17 de Agost de 2012, 20:34:56 pm »
Bueno, si esto se ha puesto ahora de moda según tu, es que llevas poco tiempo viajando en tren compañero, por que esto se ha hecho siempre xD y yo no voy a negarlo, que también lo he hecho en esos dias que uno vuelve cansado de trabajar o estudiar...

Ah, y perdona que te corrija, pero los agentes de seguridad SIEMPRE que ven a alguien con los pies en el asiento les llama la atención, siempre. Almenos a mi me la han llamado, como a amigos o he visto que lo hacían con los demás.

Primera porto mes de seixanta anys viatjant en tren i el que està passant de temps ensá no ho avia vist, sempre i avia algun galtes però pocs en aquesta foto no el vaig agafar per evitar problemes darrera del que esta estirat i havia un guarda de seguretat amb el seu g*s i no va dir ni piu. :mmmm

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #4 el: 17 de Agost de 2012, 21:41:53 pm »
pues ya es raro ya, por que ya te digo, que yo sepa siempre llaman la atención cuando ven a alguien con los pies subidos en el asiento, y te lo digo por experiéncia.

Y bueno, llevarás más de sesenta años viajando, pero ya te digo compañero que esto no se está poniendo de moda ahora, y que por desgracia lleva ya unos cuantos años así

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #5 el: 25 de Agost de 2012, 14:23:08 pm »
 :scut :bandera
Be l'altre dia vaig fer l'escrit per alló de posar els peus als seients del tren, doncs una de nova ahir vaig anar a passar la revisió al metge i doncs no vaig poder entr.hi aviant robat les aixetes ja es el colmo com deia aquell no se on anirem a parar :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡