No totes les baixes tenen la mateixa rellevància, en la meva opinió. Sincerament, que Juvenal es lesioni, sempre és fotut és clar, però tampoc estaríem parlant d'un jugador determinant en aquests moments a l'equip i fixe en l'onze d'en Carreras. Baixes sensibles, sense dubte, són les de Tortolero, Paz, Eneko, Ciércoles i com no, la de Lanza.
Algú em dirà que tots els jugadors són importants, però no ens enganyem, n'hi ha uns més que uns altres. Crec que el nostre principal maldecap en aquests moments és la defensa. Pablo Ruiz està en hores molt baixes i Toni Lao fa el que pot i més en una posició que no li fa cap favor. Només que poguessim recuperar efectius en aquesta línia, bona part dels nostres mals es resoldrien.
Un cop més vull apostar decididament per aquest equip, tot i passar per moments complicats com els actuals. Malgrat les baixes, crec que podem presentar el proper dissabte un equip competitiu que amb la nostra ajuda es treurà, segur, l'enorme espina copera que tenim. El Córdoba em mereix tot el respecte del món, però cap mena de por. Tenim equip suficient per guanyar el proper dissabte i ho demostrarem.
Aparquem els "ai, ai, ais", no malgastem energies en pensar amb els que no podrán jugar i donem ales als que sí defensaran la nostra samarreta dissabte. Segur que no ens decepcionaran!
Nauzet, Fito, Moha, Collantes, Lao, Ramírez, Hidalgo, Aníbal, Uli Dávila, Ciércoles, Arteaga, Pablo Ruiz, Llorente, Héctor Simón... SOM-HI!!!!!! ESTEM AMB VOSALTRES!!!