Autor Tema: Oliver i Benji a la Nova Creu Alta  (Llegit 14640 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Oliver i Benji a la Nova Creu Alta
« el: 30 de Octubre de 2012, 12:57:43 pm »
30/10/2012
El dibuixant de la popular sèrie de televisió “Campeones”, Yoichi Takahashi dibuixarà dos panells de 4x2,40 i 2x2,40 a la tribuna de la Nova Creu Alta. Es la primera vegada en el món que el creador d’Oliver i Benji pinta un estadi de futbol amb els seus personatges.

L’arribada del dibuixant està prevista pel proper 9 de novembre, per a conèixer el club i la seva idiosincràsia abans de començar la feina.

Es tracta d’uns panells “de la fama” amb els personatges més reconeguts de la sèrie com ara Oliver Atom, Benji Price, Mark Lenders, Bruce Harper, Julian Ross, Tom Baker, Dani Mellow, Ed Warner, el bessons Derrik... i en mig de tots ells, Takahashi crearà un nou personatge que vestirà els colors del CE Sabadell.

Nom personatge

Aquest nou personatge, que lluirà la samarreta arlequinada, encara no té nom. Des del club, s’organitzarà en els propers dies una consulta per decidir quin nom volen els socis del CE Sabadell per a aquest nou personatge.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Re:Oliver i Benji a la Nova Creu Alta
« Respondre #1 el: 30 de Octubre de 2012, 13:02:24 pm »
A que el nostre temple al final es convertirà en lloc de peregrinatge per tots aquells que els hi agrada el manga...

Si es que lo que no ens passi a nosaltres no li passa a ningú...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 30 de Octubre de 2012, 14:23:15 pm »
Jo no ho trobo malament. Després ens queixem del inmovilisme. Pitjor portar propaganda d' una dictadura a la samarreta. L' important és que es parli de nosaltres i amb la samarreta arlekinada ot quedar xulo. Que estem parlant d' una sèrie a nivell mundial.

OLIVER I BENJI ARLEKINATS! Per el nou personatje arlekinat voto CEBASAKI

Ja és parla anivell naciona, Tele 5

http://www.telecinco.es/telemania/series/animacion/creador-oliver-benji-yoichi-takahashi-dibuja-mascota-sabadell-futbol_0_1500975207.html
« Darrera modificació: 30 de Octubre de 2012, 14:26:46 pm per hicks »

Desconnectat ManuSabadell

• Infantil
  • Missatges: 251
« Respondre #3 el: 30 de Octubre de 2012, 14:31:01 pm »
Puede llegar a ser importante a nivel mediático. Os imagináis a muchos japoneses que vienen de turismo a Barcelona que aprovechen algún dia para ver un partido del Sabadell en la Nova Creu Alta, y en tribuna, que a parte de ser más caro podrían ver los dibujos del S. Takahashi.

Soñar es gratis...  :sleeping:
LO BUENO DE NO MENTIR ES QUE NO TE TIENES QUE ACORDAR DE LO QUE HAS DICHO.

SI PARECE DEMASIADO BUENO PARA SER VERDAD, PROBABLEMENTE LO SEA.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #4 el: 30 de Octubre de 2012, 14:47:42 pm »
Doncs em sembla perfecte la veritat, ens donarà a conèixer molt més enllà, i encara que sembli una tonteria, molta gent vindrà només per veure el mural.
La única incògnita és si en un futur, tot lo que fa olor a nipó desapareix, que farem amb el mural?

En quan al nom, CEBASAKI em sembla molt bo, però potser també podríem incloure CES i fer algo com CESAKI.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #5 el: 30 de Octubre de 2012, 15:00:28 pm »
home! jo penso que el mural sempre tindrà un valor. No estic ficat en el tema però em penso que és un artista molt reconegut dins el món del manga.
Si marxen els japonesos i ningú el vol, ja em porto :visca :visca :visca :visca :visca jo el mural a casa

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #6 el: 30 de Octubre de 2012, 15:34:08 pm »
heu vist el ressó que esta tenint la noticia??

En parlen a tot arreu... només cal buscar al google: Oliver y Benji Sabadell, i hi ha noticies de mil diaris, teles, radios....

molt bona iniciativa!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #7 el: 30 de Octubre de 2012, 16:01:45 pm »
a propòsit, ja surten els envejos. A la web del sport un escriu el comentari
"
En el Camp Nou debería de haber por lo menos un dibujo de Oliver, porque él sí ha jugado en el Barça (mi avatar es un ejemplo de ello), de hecho Takahashi es reconocido seguidor culé y gracias a las aventuras de Oliver en el Barça mucha gente se hizo seguidora del equipo en Japón."

Es que si el Oliver pot triar, molt millor ser del Sabadell. Ni punt de comparació. Aqusets del Barça es pensen que tot ha de ser d' ells.

VISCA EL SABADELL!

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #8 el: 30 de Octubre de 2012, 21:44:33 pm »
Gran iniciativa si senyor!! el futur més inmediat passa per Japó i el mercat asiátic i el Sabadell será conegut per aquelles terres i ells viatjan moltíssim i segur que s´apropen a la nca, només falta tornar-lis el favor contractant algún jugador d´allá perque el segueixin i és comprin samarretes etc, ja va estar Hiroshi i és veien japonessos per allá. molt bé.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 30 de Octubre de 2012, 22:26:39 pm »
Doncs almenys sona més el nostre nom.

Sort dels japonesos, per que aquestes idees de marqueting que avui ens han fet sortir en un munt de mitjans no les tenen ni de conya a la nostre directiva.

Els dibuixos es col·locaran en dos panells de Tribuna. Tinc ganes de veure com queden.
« Darrera modificació: 30 de Octubre de 2012, 22:33:20 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat al3x_5_sbd

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #10 el: 30 de Octubre de 2012, 23:12:34 pm »
No acabo d'entendre on es col·locaran...! Algú m'ho pot aclarir...  :plora

De totes formes jo m'he alegrat un munt!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8819
« Respondre #11 el: 31 de Octubre de 2012, 11:03:50 am »

Si tot el jovent creix fent-li com a mínim gracia el Sabadell........una gran no, es una grandíssima notícia pel futur del Sabadell
ENORME  :ok
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #12 el: 31 de Octubre de 2012, 11:23:06 am »
Muy buena iniciativa para hacer publicidad de nuestro CES, pero nada que ver con el interés principal del Club que es salvar y mantener la categoría, cosa esta que no está garantizada después de los últimos cuatro o cinco resultados negativos obtenidos, la atención debería estar aquí, en salvar la categoría de lo contrario lo demás por muy buena iniciativa que sea no valdría para nada.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #13 el: 31 de Octubre de 2012, 11:52:46 am »
El dia del partit del Osca, el dibuixant japonès vindrà a la NCA (no vull pensar malament i creure que la iniciativa dels preus populars sigui x això)
Inmediatament després, farà un mural de 4x2,40 i un altre de 2x2,40 amb els jugadors de la sèrie més coneguts, i un jugador nou al mig amb la samarreta del CES, del qual nosaltres, com a socis hem de decidir el nom.
Els murals seran perpetus.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #14 el: 01 de Novembre de 2012, 11:56:47 am »

Si tot el jovent creix fent-li com a mínim gracia el Sabadell........una gran no, es una grandíssima notícia pel futur del Sabadell
ENORME  :ok

Si no m'equivoco, tant els dibuixos com el còmic ja estan acabats i si en un futur no es decideix reempendre la història dels seus protagonistes, mai es veurà la samarreta del Sabadell ni en el còmic ni en en els dibuixos.

La notícia és més aviat en el sentit de que és un detall que l'autor d'aquesta sèrie ens pinti un mural amb els seus protagonistes més emblemàtics a la porta de l'estadi i que a més afegeixi un nou personatge vestit del Sabadell. No espereu més repercussió mundial perquè insisteixo, crec, que la sèrie i el còmic ja no es fan.

Aquesta noticia ens pot fer gracia als que ja tenim trenta i tants i vàrem créixer amb aquesta serie, però res més.

Tot i que crec que, en definitiva, és una iniciativa simpàtica.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #15 el: 01 de Novembre de 2012, 12:30:57 pm »
Yo quiero que Takahashi me explique por que los campos de fútbol de la serie son tan largos y por que cuando Óliver chuta la pelota se pone plana y se ilumina.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #16 el: 01 de Novembre de 2012, 21:11:35 pm »
Yo quiero que Takahashi me explique por que los campos de fútbol de la serie son tan largos y por que cuando Óliver chuta la pelota se pone plana y se ilumina.

Y de paso, que les diga a nuestros delanteros como se hace el disparo ese de subir al travesaño, saltar, y rematar de chilena a 25 metros del suelo ;D ;D ;D ;D

A mi lo del mural me parece una campaña de amrketing cojonuda la verdad. Esto va a traer visitantes, esperemos, y los japos, vendrán a ver partidos, y a comprar camisetas... seguro. Solo falta traer algún jugadorcillo nipón.

A ver que tal queda el dibujillo de marras!

Llevaba un par de dias desconectado y he visto un par de noticias muy buenas, a ver si lo corroboramos este domingo.

• Infantil
« Respondre #17 el: 05 de Novembre de 2012, 17:19:43 pm »
Ya podemos escoger el nombre de nuestro jugador arlequinado!!

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3123

• Infantil
« Respondre #18 el: 05 de Novembre de 2012, 17:22:01 pm »
Sin ninguna duda me quedo con Cesc Hiroshi!!  :clap2

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #19 el: 05 de Novembre de 2012, 17:30:12 pm »
no em fa el pes cap de les 3 opcions, pensava que seria diferent això d'escollir el nom del nou personatge...
ara, si m'he de quedar amb un, està clar que és el de Cesc Hiroshi, que almenys té alguna cosa a veure amb nosaltres i la samarreta que lluirà.