Autor Tema: Oliver i Benji a la Nova Creu Alta  (Llegit 14641 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:Oliver i Benji a la Nova Creu Alta
« Respondre #40 el: 07 de Novembre de 2012, 18:05:20 pm »
Biel, Jan no son noms de fills de directius? Per que aquests noms? No era més fàcil una enquesta amb els noms més oberta? Posem 10 noms, per exemple. I els 3 cognoms que ja sabríem qui surt, però quedaria més obert.

No valen per res aquestes opcions....

Una paraula única hagués estat millor;  Cebasaki p.e. estava força bé.

CESC  Hiroshi.....simplem ent una mostra més de quins són els colors que realment mouen a un sector de la Directiva....

Decepcionant aprofitament de l´oportunitat de marketing.  NO PENSO VOTAR

si sobretodo por que es de sobras sabido que a Soteras le tira mas el Madrid que el Barça, y solo os interesa criticar al Barça? cuando no es mas que una coincidencia, pero al menos el apellido si a sido de un jugador arlequinado en su dia, a mi mas me cabrea poner en los otros dos un tio que jugo en el Lleida, y en el otro uno que jugo en el Espanyol  :beer2 :beer2

1º se regalan las posibles perlas del Futbol-Base al Barça a cambio de "chucherías".
2º se cierra la oficina de atención al público porque el personal se ha ido a ver al Milán al Nou Camp
3º Soteras asiste en Madrid a la entrega de la Bota de Oro a Messi....

Quién sea (Soteras ya sé que no), debe entender que es directivo EXACTAMENTE del CE Sabadell y que este club ni es un sucedáneo del Barça B, ni la afición quiere que lo sea....

Hi ha dos punts:
1º Ara almenys es cobrarà alguna cosa si marxa algú del futbol base, i més si marxa al Barça.
3º Soteras no va anar a Madrid, va anar a Barcelona amb representants de la FCF i amb gent del CNS a fer el que s'ha de fer,. acte de presència en un event important que atany al futbol, a més va fer notar que era del Sabadell. T'ho dic més que tot, per que per sort vaig estar allà.

Crec que t'hauries de mirar aquesta animadversió irracional a tot el que olora a Barça, tu i tots els que feu mal al club insultant a un altre club quasi tant com animant al Sabadell, per que no et veig en canvi estripar-te la roba per que l'Espanyol ens hagi robat nanos o per que el president del Mercantil prohibeixi als membres del seu club portar ni tant sols una bossa amb l'escut del Sabadell.

T'equivocas.

L'Espanyol no ens roba nens ni flipant , l'Espanyol ho consulta amb el club i el club li consulta al jugador que es qui decideix , i aixo ho se dels casos de 4 personas , ex companys meus al Sabadell. L'Espanyol tambe ofereix al Sabadell la posiblilitat de cedir el jugador en cas que fos aqui un any per tema de estudis i desplaçament.

Mercantil: Soc jugador del Mercantil i mes d'una vegada eh anat a entrenar amb la camiseta d'entrenament del Sabadell o el pantalo , inclos la bolsa que porto cada dissabte es la del Sabadell i mai m'han dit res.

:xin-xin
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #41 el: 07 de Novembre de 2012, 18:14:47 pm »
Biel, Jan no son noms de fills de directius? Per que aquests noms? No era més fàcil una enquesta amb els noms més oberta? Posem 10 noms, per exemple. I els 3 cognoms que ja sabríem qui surt, però quedaria més obert.

CESC  Hiroshi.....simplem ent una mostra més de quins són els colors que realment mouen a un sector de la Directiva....

si sobretodo por que es de sobras sabido que a Soteras le tira mas el Madrid que el Barça, y solo os interesa criticar al Barça? cuando no es mas que una coincidencia, pero al menos el apellido si a sido de un jugador arlequinado en su dia, a mi mas me cabrea poner en los otros dos un tio que jugo en el Lleida, y en el otro uno que jugo en el Espanyol  :beer2 :beer2

1º se regalan las posibles perlas del Futbol-Base al Barça a cambio de "chucherías".
2º se cierra la oficina de atención al público porque el personal se ha ido a ver al Milán al Nou Camp
3º Soteras asiste en Madrid a la entrega de la Bota de Oro a Messi....

Quién sea (Soteras ya sé que no), debe entender que es directivo EXACTAMENTE del CE Sabadell y que este club ni es un sucedáneo del Barça B, ni la afición quiere que lo sea....

Hi ha dos punts:
1º Ara almenys es cobrarà alguna cosa si marxa algú del futbol base, i més si marxa al Barça.
3º Soteras no va anar a Madrid, va anar a Barcelona amb representants de la FCF i amb gent del CNS a fer el que s'ha de fer,. acte de presència en un event important que atany al futbol, a més va fer notar que era del Sabadell. T'ho dic més que tot, per que per sort vaig estar allà.

Crec que t'hauries de mirar aquesta animadversió irracional a tot el que olora a Barça, tu i tots els que feu mal al club insultant a un altre club quasi tant com animant al Sabadell, per que no et veig en canvi estripar-te la roba per que l'Espanyol ens hagi robat nanos o per que el president del Mercantil prohibeixi als membres del seu club portar ni tant sols una bossa amb l'escut del Sabadell.

No et confonguis daelsi; animadversió cap ni una, tots els clubs són respectables, fins i tot he anat a veure partits al Nou Camp més d´una vegada (amb invitació, tot s´ha de dir  ;D)....  Tot i així, hi ha detalls que poden no agradar-me però jo penso en positiu, vull que guanyi el CES i que guanyin o perdin FCB o RM no em treuen la són en absolut.

Ara bé, em preocupa (i preocupa a molta gent), aquest procés de "filialització" impulsat per algunes persones dintre del club....Si volem créixer hem de crear-nos un espai propi a la ciutat i comarca diiferenciat de Barça i Real Madrid.  Sino se´ns acabaran menjant....i tot això no ajuda al que t´estic dient.  Es simplement defensar al CES i a la seva "quota de mercat", si li vols dir així....

Sobre el tema Mercantil, només cal que et llegeixes el comentari de DimonietSBD (fill meu, per cert).  Es soci del CES des de que té ús de raó, ha jugat varios anys al Futbol--Base i aquesta temporada ha considerat convenient un canvi d´aires.   A partir d´aquí portarà tota l´indumentària del CES que li sembli i se´n guardarà prou de dir-li res ningú....Cert és que fa algun temps existia una certa "rivalitat" mal entesa en alguns àmbits del club, però actualment et puc corroborar que no és així.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #42 el: 07 de Novembre de 2012, 18:52:22 pm »
BLANC-I-BLAU, a cada missatge que parles del Barça, destil·les odi cap a aquell club. No és bó tractar tant malament als veïns, més val camelar-los amb bones accions. I quan dic robar nanos, puc dir captar, fitxar o el que volgueu, però fins ara no pillavem pasta. Ara almenys veurem algun duro.
I repeteixo, per que a la germana d'un amic li ha passat, que li van dir que res de portar la bossa del Sabadell al Mercantil, un tal Jordi, que es veu que mana per allà, va ser el que va ordenar el tema.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

• President
  • un camp de primera
« Respondre #43 el: 07 de Novembre de 2012, 20:28:03 pm »
BLANC-I-BLAU, a cada missatge que parles del Barça, destil·les odi cap a aquell club. No és bó tractar tant malament als veïns, més val camelar-los amb bones accions. I quan dic robar nanos, puc dir captar, fitxar o el que volgueu, però fins ara no pillavem pasta. Ara almenys veurem algun duro.
I repeteixo, per que a la germana d'un amic li ha passat, que li van dir que res de portar la bossa del Sabadell al Mercantil, un tal Jordi, que es veu que mana per allà, va ser el que va ordenar el tema.

Et convido a trobar només una paraula en l´últim missatge que encaixi amb la descripció que dones "destilar odi". Francament no ho sé veure....criticar aspectes puntuals és odiar ?   Crec que les coses, company Daelsi, no es poden reduïr a un blanc o negre "o estàs amb mi o contra mi".  Si ha d´existir un pensament únic, perquè c****  ens serveix la democràcia.....Bé, el que et dic, l´únic el considero absolutament correcte (tant de forma com de contingut)m  i a veure si em trobes algun altre forero que digui lo contrari.

Camelar ?  perquè ?   Tant si parlem del FCB com del RM com del RCDE ha d´existir cordialitat entre clubs, però no anar-los-hi a darrera (puntualitzo; a cap club), per recollir les engrunes que vulguin deixar. T´ho comentat abans, estem a Segona A, som un equip que podriem considerar d´una certa èlit i hem de tindre un espai propi. Tenim orgull de club o no en tenim....

No sé l´edat que téns, però em vull referir a una dada concreta, que és el 18.05.93.  Aquell dia el Sabadell es despedia de Segona B i el Barça acabava de guanyar una de les lligues "de Tenerife".  Doncs bé, aquella tarde es podia veure la ciutat desbordada de clàxons i banderes, oblidant totalment el trist desenllaç de l´equip local....Des d´aquell dia m´és particularment desagradable (que no vol dir tindre odi), la perspectiva de la ciutat tenyida (només) de blau-grana. Els que hagin viscut això recordaran aquest dia....

Lo del Mercantil ??   Què m´ho diguin a mi si hi tenen algun problema amb que es porti roba del Sabadell....faltari a més....

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #44 el: 07 de Novembre de 2012, 20:50:56 pm »

Et convido a trobar només una paraula en l´últim missatge que encaixi amb la descripció que dones "destilar odi". Francament no ho sé veure....criticar aspectes puntuals és odiar ?   Crec que les coses, company Daelsi, no es poden reduïr a un blanc o negre "o estàs amb mi o contra mi".  Si ha d´existir un pensament únic, perquè c****  ens serveix la democràcia.....Bé, el que et dic, l´únic el considero absolutament correcte (tant de forma com de contingut)m  i a veure si em trobes algun altre forero que digui lo contrari.

Camelar ?  perquè ?   Tant si parlem del FCB com del RM com del RCDE ha d´existir cordialitat entre clubs, però no anar-los-hi a darrera (puntualitzo; a cap club), per recollir les engrunes que vulguin deixar. T´ho comentat abans, estem a Segona A, som un equip que podriem considerar d´una certa èlit i hem de tindre un espai propi. Tenim orgull de club o no en tenim....

No sé l´edat que téns, però em vull referir a una dada concreta, que és el 18.05.93.  Aquell dia el Sabadell es despedia de Segona B i el Barça acabava de guanyar una de les lligues "de Tenerife".  Doncs bé, aquella tarde es podia veure la ciutat desbordada de clàxons i banderes, oblidant totalment el trist desenllaç de l´equip local....Des d´aquell dia m´és particularment desagradable (que no vol dir tindre odi), la perspectiva de la ciutat tenyida (només) de blau-grana. Els que hagin viscut això recordaran aquest dia....

Lo del Mercantil ??   Què m´ho diguin a mi si hi tenen algun problema amb que es porti roba del Sabadell....faltari a més....

Jo no he vist mai cap missatge de blanc i blau que destili més que respecte en les seves intervencións, ademés et pot caure malament el barça o més que malament, et pot provocar alèrgia, és el meu cas, a mi me la provoquen tan el Barça com el Madrid i per aixó hi ha un foro de lliure opinió on cadascú opina amb respecte el que pensa. Res més

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #45 el: 07 de Novembre de 2012, 21:26:40 pm »
Lo que no se pot negar, és que BLANC-I_BLAU encara que sia amb bones paraules sempre parla mal del Barça, o almenys omet certes informacions que segyurament sap en benefici de criticar el Barça. Lo del futbol base, se va parlar ací: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=28334.0 i en el post se va parlar de les compensasions entre los clubs, açò si, sense números, només faltaria, que és algo que han de controlar la gent que tenim a la directiva.

Almenys ara se cobrarà algo, collona, que abans no mos daben ni un sac de pilotes, és més, mos fotien una patada als ous i andando.
El nom de CESC ja vos dic jo que vé de Centre d'Esports Sabadell-Catalunya, però si le voleu das més voltes, endavant, però s'he va escollir els cognoms de 3 jugadors famosos, un dels al Sabadell, un altre MARETA MEUAAAAA amb passat perico, collona, deu mos agafe confessats.
Los noms, més fàcil vos ho poso, los que se van parlar i los que se repetien més habituals entre los allí presents.

I per últim, no fotem, que gràcies a molts simpatitzants del Barça, i en concret alguns socis del club qulé, la conversió en SAD s'ha pogut fer. Eixos calés tenen un color, el del diner, i no mirem de quin equip venen, si de Barça, Madrid o Espanyol.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

• President
  • un camp de primera
« Respondre #46 el: 07 de Novembre de 2012, 21:56:33 pm »
Lo que no se pot negar, és que BLANC-I_BLAU encara que sia amb bones paraules sempre parla mal del Barça, o almenys omet certes informacions que segyurament sap en benefici de criticar el Barça. Lo del futbol base, se va parlar ací: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=28334.0 i en el post se va parlar de les compensasions entre los clubs, açò si, sense números, només faltaria, que és algo que han de controlar la gent que tenim a la directiva.

Almenys ara se cobrarà algo, collona, que abans no mos daben ni un sac de pilotes, és més, mos fotien una patada als ous i andando.
El nom de CESC ja vos dic jo que vé de Centre d'Esports Sabadell-Catalunya, però si le voleu das més voltes, endavant, però s'he va escollir els cognoms de 3 jugadors famosos, un dels al Sabadell, un altre MARETA MEUAAAAA amb passat perico, collona, deu mos agafe confessats.
Los noms, més fàcil vos ho poso, los que se van parlar i los que se repetien més habituals entre los allí presents.

I per últim, no fotem, que gràcies a molts simpatitzants del Barça, i en concret alguns socis del club qulé, la conversió en SAD s'ha pogut fer. Eixos calés tenen un color, el del diner, i no mirem de quin equip venen, si de Barça, Madrid o Espanyol.

Es que té c******  la cosa....Què vol dir "parlar malament" ?    parlar sense mostrar carinyo ?  ser "desafecte" al club, com es deia en el règim anterior ?

Mira´t algún foro de Radio Marca, encara més com més grans als equips i allí sí que veuràs un "summum" de mala educació i odi.....

El que faig jo es crítica constructiva com fem tots els participants del foro sigui per un tema o per un altre.....  O hi ha "temes tabús" en aquest foro ?

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #47 el: 07 de Novembre de 2012, 23:11:04 pm »
Post Oliver i Benji a la Nova Creu Alta y se acaba defendiendo al Barça... Pues yo creo que con la victoria de Obama, el partido republicano tiene un largo trabajo en EE.UU por delante, de cara a las elecciones presidenciales del 2016.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 07 de Novembre de 2012, 23:23:41 pm »
Post Oliver i Benji a la Nova Creu Alta y se acaba defendiendo al Barça... Pues yo creo que con la victoria de Obama, el partido republicano tiene un largo trabajo en EE.UU por delante, de cara a las elecciones presidenciales del 2016.

Totalment d'acord.

El que està clar és que volien que sortís escollit Hiroshi, segurament per que el representant d'ell és proper als nostres japonesos. I Cesc, desprès de pensar-ho, té el mateix o més sentit que Víctor, Carles, Gerard, Marc, Xavi, Pedro o David, sort encara que no se'ls ha acudit posar-li PEP, que si no, alguns encara deixarien de ser socis, encara que jo preferiria Jordi, patró de Catalunya o Pere, patró o segon patró de molts pobles del voltant de Sabadell. Com diu Roger, hagués preferit un Lino, o altres noms, que podien haver tret d'aquí: http://www.bdfutbol.com/e/e1a44.html
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #49 el: 08 de Novembre de 2012, 10:09:38 am »
A Tribuna Preferent han aclarit perquè han posat el nom CESC, acrònim de Centre d'Esports Sabadell de Catalunya!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #50 el: 08 de Novembre de 2012, 11:20:05 am »
El nom vingui d'on vingui, portarà l'arlequinada.
És q fins i tot aquest fitxatge l'hem de criticar abans :wall: de debutar?

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #51 el: 08 de Novembre de 2012, 12:38:15 pm »
Una pregunta, el mural es a dins o a fora del camp???

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8819
« Respondre #52 el: 08 de Novembre de 2012, 12:52:46 pm »
BLANC-I-BLAU, ha demostrat en múltiples ocasions tenir un gran sentit comú, estic en total desacord les critiques que heu fet cap a ell, el que ha fet es fer un comentari totalment respectable, diguem que "destilar odi" està a anys llum de les paraules de Blanc i blau.
Com diu en Dani71 hi ha gent que no tením cap afinitat al Barcelona o al Madrid, pels motius que sigui, jo personalment no tinc cap simpatía mes que la que passegi el nom de la meva ciutat, tot i així, no puc amb el seu imperialisme i el seu constant expoli de canteres com cualsevol equip gran, tot sigui dit, això no vol dir que sigui dels que vagi dient "**** Barça" en cap cas.

Per la meva part, ja que tothom diu la seva, sempre amb respecte diré, que sota el meu punt de vista hi ha gent que li molesta que algúns no tiguem simpatía pel Barcelona o el Madrid, mes que al enrevés.
Gairebé tots els meus familiars son del Barça i jo no tinc cap problema, ara bé, hi a gent que no te aquest sentiment i es, per alguns, completament entendible.
Res mes
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #53 el: 08 de Novembre de 2012, 17:31:23 pm »
Una pregunta, el mural es a dins o a fora del camp???
Per el que jo sé, fora del camp.

BLANC-I-BLAU, ha demostrat en múltiples ocasions tenir un gran sentit comú, estic en total desacord les critiques que heu fet cap a ell, el que ha fet es fer un comentari totalment respectable, diguem que "destilar odi" està a anys llum de les paraules de Blanc i blau.
Com diu en Dani71 hi ha gent que no tením cap afinitat al Barcelona o al Madrid, pels motius que sigui, jo personalment no tinc cap simpatía mes que la que passegi el nom de la meva ciutat, tot i així, no puc amb el seu imperialisme i el seu constant expoli de canteres com cualsevol equip gran, tot sigui dit, això no vol dir que sigui dels que vagi dient "**** Barça" en cap cas.
Es pot parlar malament d'un club de moltes maneres, no només rajant, si no que omitint informació o veritats, com és el cas. És com si dic que el Sabadell no paga les seves factures amb Maderas Rojas, i el que ometo és que el Sabadell no té cap factura girada per Maderas Rojas, per posar un exemple. El tema del Barça per part d'ell em cansa per que és moooolt recurrent, sempre que ha de tirar m**** a algú ho fa amb el Barça, club del qual també soc soci, i això cansa. Ja ho sabem de sobres que hi ha 4 que tenen animadversió a aquest club o 4 més al Madrid o algun al Espanyol, però tio, arriba un moment que tanta recurrència, cansa. A més, i com diu un altre missatge:
A Tribuna Preferent han aclarit perquè han posat el nom CESC, acrònim de Centre d'Esports Sabadell de Catalunya!!
és tant fàcil com això, enlloc de saltar de bones a primeres amb:

CESC  Hiroshi.....simplement una mostra més de quins són els colors que realment mouen a un sector de la Directiva....

que com diu birrero, si els moguessin els colors blaugranes als directius el nom seria PEP, un tio al que a Can Barça li han de fer un monument.
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?

• President
  • un camp de primera
« Respondre #54 el: 08 de Novembre de 2012, 18:08:34 pm »
Mira daelsi, tinc moltes coses a fer per poder permetre´m perdre el temps rebatent aquests escrits una i mil vegades. Per la meva part dono el tema per arxivat....repeteix o per última vegada, el pensament és lliure, les formes són correctíssimes (hi ha foreros que t´ho estan dient).  i a partir d´aqui, ja podeu rajar i mossegar una i mil vegades, que ho ignoraré totalment   :spam

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #55 el: 08 de Novembre de 2012, 18:19:17 pm »
Mira daelsi, tinc moltes coses a fer per poder permetre´m perdre el temps rebatent aquests escrits una i mil vegades. Per la meva part dono el tema per arxivat....repeteix o per última vegada, el pensament és lliure, les formes són correctíssimes (hi ha foreros que t´ho estan dient).  i a partir d´aqui, ja podeu rajar i mossegar una i mil vegades, que ho ignoraré totalment   :spam
Ben fet. Per la meva part, cada cop que rajis injustificadament del Barça omitint informació o donant a entendre coses que no son certes, rebatiré amb el pes de tots els meus arguments totes aquestes falsetats.  :flowers:

• President
  • un camp de primera
« Respondre #56 el: 08 de Novembre de 2012, 18:22:21 pm »
Ho celebro  :xin-xin  menys mal que hi ha persones e institucions perfectes....

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #57 el: 08 de Novembre de 2012, 18:28:29 pm »
Ho celebro  :xin-xin  menys mal que hi ha persones e institucions perfectes....
Ni de fly. Des de que hi ha el sòmines de Ro$$ell, allò és una casa de pepes sense mestressa.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #58 el: 08 de Novembre de 2012, 19:09:05 pm »
En a mi també hem cansa la gent que sempre està rajant del Barça. Hi ha vegades que es te raó en algunes critiques, però quan s'inventen coses a alguns sel's veu massa el plumero anticulé. El pensar que un dels noms escollits (Cesc) es en referencia al jugador culé em sembla esperpèntic.
Tot el que faci la nostre directiva relacionat amb el Barça serà criticat per els 4 de sempre, i el que no s'ho inventen, sigui el que sigui, ja vaig dir un dia que si el Barça ens dones cedit al Messi en aquest foro sortirien els 4 de sempre criticant-lo.
Així que per la meva part i agafant la frase del company Daelsi, jo també cada cop que es Raji injustificadament del Barça omitint informació o donant a entendre coses que no son certes, també rebatiré amb el pes dels meus arguments aquestes falsedats.

El pensament es lliure però les mentides no tenim perquè aguantar-les.

Desconnectat PEP

• Juvenil
  • Missatges: 545
« Respondre #59 el: 08 de Novembre de 2012, 21:13:36 pm »
Menos Barça y menos Madrid, estos con sus talonarios compran todo lo que quieren y estropean un montón de equipos, para mí, no tienen ningun merito ya que para fichar los mejores del mundo, con estos talonarios, hasta yo se fichar. Dicho esto, hablemos de nuestro equipo, tenemos que ganar al Huesca que para mí y aunque no lo parezca es importantisimo ya que entrariamos en una dinamica bestial y repito que para mí es un momento clave de la temporada.