Tornant al tema del nom del jugador i del que tothom parlar, el de CESC, sincerament crec que alguns -no amb certa raó- veieu més fantasmes del compte. Aquest nom te les sigles del nostre club pel que, des de la meva més modesta opinió, és el més li escau. Si ja li posem el cognom HIROSHI, precisament ja tenim un personalisme i si busquem JORDI, JOAN o el que sigui, tornem a caure en el buscar a qui fa referència i jo particularment, prefereixo que faci referència al club, que està per damunt de qualsevol persona.
Que hi ha un jugador d'un club de futbol que es diu així? Sí. Segur que al nostre futbol base també trobarem algun CESC. És més, li posem el nom que li posem, gairebé també segur que trobem a algun jugador amb aquest nom que juga o ha jugat al FCB o RM.
Que es podien donar més noms com a opcions? Sí. I hi hauria qui es queixaria d'excés de noms.
Que es podia fer un concurs a les escoles? També. I hi hauria qui es queixaria que el nom escollit potser l'ha proposat un nen que mai ha estat al Temple.
Que això ho podríem fer durar etèrnament? Oi Tant!
En certa mesura i ja em perdonareu, sembla que critiquem absolutament tot el que es faci, sense més ni més.