Autor Tema: Preu entradas  (Llegit 2084 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
Preu entradas
« el: 19 de Abril de 2005, 22:25:17 pm »
El comite executiu en la reunio de ahir ha decidit, mantenir les entradas a 1 € fins a final de temporada i vull comentar els motius.

1er. Fins que varem decidir posar les entradas a 1 €, al estadi venien unes 1500 personas com a maxim.

2on. El resultat h'estat genial cada dia mes gent animan't l'equip l'ultim partit 5.000 persones.

3er. Hem pogut observar que la mesura ha fet que vingui molta gent jove, aixo es el que necesitem pel futur animar a venir a fer-se del Sabadell, per tant creiem que la mesura es bona per crear afecció, per omplir el camp d'arlequinats per ajudar al nostre equip a salvar la categoria.

4art. L'iniciativa va sortir de reflexión molt ben fetes per membres del FORUM, es evident que quan es prenet decisions mai son al gust de tot-hom, pero creiem sincerament q'ha estat un encert, veure la gent com vibra i anima a l'equip es el mes important en aquets moments, quans equips de la nostra categoria y en la nostra situacio, son capaços de portar tanta gent als seus camps ni fen entrada gratuita.

5e.- Lamentem si algun soci es pot sentir agreujat, pero la decisio s'ha fet per be de l'equip.

Salutacions

Andreu Gil  :scut

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Preu entradas
« Respondre #1 el: 20 de Abril de 2005, 00:46:44 am »
Doncs si, tens tota la raó, aki lo important ara mateix esk el camp s'ompli d'arlekinats per animar a l'ekip, crec k hauriem de deixar una mica a part el tema economic ja k primer es la salvació de l'ekip, encara k es podria haver fet altres alternatives potser seria millor no arriscar i seguir amb 1 euro la general per assegurar una molt bona entrada a la Nova Creu Alta. 
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1233
« Respondre #2 el: 20 de Abril de 2005, 10:49:17 am »
SEÑOR ANDREU GIL, TIENE TODA LA RAZON. LOS JOVENES DE SABADELL TIENEN GANAS DE FUTBOL Y ESO HAY QUE APROVECHARLO. TODOS LOS SOCIOS DEL FORUM COINCIDIMOS EN QUE ESTABAMOS ENCANTADOS CON LA IMAGEN DEL ESTADIO EL DOMINGO. GRACIAS POR LA INICIATIVA.
                                                                              SALUDOS.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 20 de Abril de 2005, 19:16:24 pm »
Crec que les entrades a 1€ estan molt bé en partits aillats pero fer-ho en tots els partits o en partits molt seguits crec que a la llarga no sortiria rentable perque la gent, la proxima campanya, s'esperarà a que posem les entrades molt barates en lloc de fer-se soci abans de començar. La idea és molt bona i esta sortint be, últimamament les grades fan goig pero tinc aquesta "por" de cara l'any vinent. No ho se, es la meva opinió i putser mequivoco.  :bandera :scut
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

oscarjx

• Visitant
« Respondre #4 el: 20 de Abril de 2005, 23:34:22 pm »
No sé com no us adoneu que és una gran bestiesa posar-les a un euro el mateix dia del partit... ja diu la dita que  MASSA BONS VOL DIR TONTUS!!! I no vull faltar al respecte a ningu... pero sembla mentida.. vindria la mateixa gent si ANTICIPADES fossin a 1 euro, la gent de Sabadell les podria comprar anticipades, i els nens o joves, igual poden entrar gratis fins els 17-18 anys,no¿¿??.... pero es pot saber perque hem de deixar entrar per un euro a la gent que vingui a animar l'equip contrari?????????? A nosaltres ens fan pagar el que volen quan anem a fora......  bés, és igual.. jo ja m'he cansat de repetir el mateix.

I lo dels 5000 aficionats el dia del Barça B.. va ser precisament perque venia el Barça.. ens agradi o no, a molta gent aixo li tira.. ja veurem la gent que ve el dia de la Gramanet i més fent-ho per la tele.. i si els que vinguin d'ells poden entrar a un euro..... pos apa, millor per l'afició contraria (a mi també m'agradaria que ens fessin aquests preus quan anem a fora)

Sigui com sigui, els que anem animarem al maxim i a guanyar!!!

PD: Vigileu que això de fer masses partits a un euro, pot ser molt perjudicial de cara als socis del proxim any (no per part meva, jo me'n faré igual, ho tinc clarisim.. pero a molta gent li pot sentar malament sentir que no amortitza realment el que li ha costat el carnet)
« Darrera modificació: 20 de Abril de 2005, 23:44:26 pm per oscarjx »

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #5 el: 21 de Abril de 2005, 16:15:52 pm »
Pues jo no ho trobo malament. Jo seguiré éssent soci, o el que és el mateix, pagant el carnet del Sabadell encara q les entrades fossin regalades. Ara bé, el que si q es podria fer per part de la directiva és tenir alguna deferència vers nosaltres, q no només anem a veure l'equip quan fa sol i els preus són regalats. A mi m'agrada veure el camp ple, encara q haguem d'escoltar les tipiques frasses del "por un euro q quieres...".

oscarjx

• Visitant
« Respondre #6 el: 21 de Abril de 2005, 18:43:03 pm »
tu et faras soci igualment, jo tambe.. pero no tothom pensa igual... i aixo de "regalar les entrades" fins i tot a l'afició que ve de fora, quan nosaltres hem de pagar les ganes quan anem a fora, molesta a moltisima gent (jo m'hi incloc)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #7 el: 21 de Abril de 2005, 20:01:03 pm »
Estic totalmente d'acord amb el company Oscarjx, en un present si que la idea és molt bona (i funciona) pero... i en un futur?? la gent no socia és fara socia? o s'esperarà a que l'equip les pasi "*****" (perdoneu l'expresió)??

I l'altre cosa, perque els seguidors de fora han de pagar el mateix que els de casa si el que volen es veure perdre l'equip  :bandera???. La idea de posar a 1€ les entrades anticipades ( si hu apujem una miqueta no crec que passi res, 2€ per exemple) i a preu normal (separades segons les localitas, esclar) el dia del partit hi sortiriem guanyant ja que els aficionats rivals no crec pas que vinguin 2 dies abans per comprar les entrades més barates... i si aixo ho fem sobretot els dies que esperem més afluència rival doncs millor que millor, per posar un exemple, Sabadell-Terrassa (segur que això és produeix l'any que be jejejeje), la gent de Sabadell pagarien 1€ o 2€, els socis gratis i els egarencs 7,8,9 els que siguin. De cara l'any que be, torneu-vos a rumiar aixo siusplau senyor Gil. :scut :bandera :scut :bandera :scut
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #8 el: 21 de Abril de 2005, 21:40:35 pm »
Davant de la queixes en quan al preu de les entrades a 1 €, voldria fer uns aclariments.

1er La mesura nomes te vigencia per aquesta temporada.

2on Hem probat fer venda anticipada inclos instalant casetes davant de el corte ingles y la plaça dr. robert, nomes varem se venudes 100 entradas.

3er Estem trevallant per la propera temporada oferir aventatjes que creiem seran força interesants.

Salutacions

Andreu Gil