Autor Tema: RC Recreativo - C.E. Sabadell: diumenge 18/11 a les 12h  (Llegit 20029 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:RC Recreativo - C.E. Sabadell: diumenge 18/11 a les 12h
« Respondre #160 el: 19 de Novembre de 2012, 14:42:45 pm »
Que la golejada no tapi el nou regal de l'Oscar Ramirez ni que ens han empatat amb 10..

Correcte Uri, de fet, penso que sense un parell de genialitats d´en Ulises, potser ni haguessim guanyat

i si Ramirez y Nauzet no haguessin tingut els 2 errors haguéssim guanyat 0-5 i amb una mica mes de punteria 0-8 xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #161 el: 19 de Novembre de 2012, 14:50:43 pm »
Ja sé que en vam clavar 5, i no pots aspirar a fotre'n 8, però crec que necessitem masses ocasions per fer gols, i per contra, amb mitja ocasió, i últimament regalada per nosaltres, ens en foten 1...

dit això, ni en somnis pensava estar en playoff ara mateix a aquestes alçades de lliga, si que és veritat, que som molts equips en un marge de 3 punts, així que avui guanyes i estàs 6è, com et despistes un parell de partits, els de sota guanyen i estàs 13è...però bueno, qui està 6è ara???

Honor!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #162 el: 19 de Novembre de 2012, 15:08:45 pm »
Que la golejada no tapi el nou regal de l'Oscar Ramirez ni que ens han empatat amb 10..

Correcte Uri, de fet, penso que sense un parell de genialitats d´en Ulises, potser ni haguessim guanyat

i si Ramirez y Nauzet no haguessin tingut els 2 errors haguéssim guanyat 0-5 i amb una mica mes de punteria 0-8 xD

I si la abuela fuma...jaja es veritat, posats a dir...pero que quedi clar que es una critica constructiva, em fa rabia que un partit tan clar (com al final va ser) el podríem haver espatllat amb errors que començen a ser cronics.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #163 el: 19 de Novembre de 2012, 18:33:49 pm »

I si la abuela fuma...jaja es veritat, posats a dir...pero que quedi clar que es una critica constructiva, em fa rabia que un partit tan clar (com al final va ser) el podríem haver espatllat amb errors que començen a ser cronics.

Totalment d'acord  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡